Hvor tidligt så I hjerteblink ved en tryghedsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Maalene

LeaSchmidt skriver:

Ja det gjorde jeg,

en ubeskrivelig oplevelse

Åhh, hvor fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Rosamarie

Jeg var til tryghedsscanning da jeg var 6+3 og der kunne man ikke se hjerteblink. Har hørt at det er bedst efter uge 7, så var lidt forberedt, men håbede jo helt vildt på livstegn. Blev rigtig nervøs og ked af det. Vi kom derind igen ugen efter og der så vi hjerteblink Så du skal ikke blive nervøs hvis du ikke kan se det, for det kan sagten bare være for tidligt....

Krydser fingre for dig

Anmeld

24. januar 2011

katrine7

Jeg har været til en del scanninger - første gang omkring uge 5-6 og der kunne jeg se hjertet

Så håber, og tror da bestemt også du kan!

Anmeld

25. januar 2011

Moar2011

Jeg var det da jeg var 6+5, og der kunne jeg også se hjerteblink

er SÅ glaaad på jeres vegne

Anmeld

25. januar 2011

Aprilmor11

Maalene skriver:

Wow

Nu glæder jeg mig endnu mere... Bliver så STORT, hvis vi får lov til at se hjerteblink og endnu større, hvis vi også er så heldige at høre den

Det forstår jeg godt .. Jeg krydser fingre for at i får lov til at høre jeres lille vidunders hjerte

Kram

Anmeld

25. januar 2011

Sofia24

Der er jo SÅ mange svar, men vil også dele min oplevelse med dig

Jeg har også været i dit sted med en abort i 13. uge, fik en udskrabning, og blev lykkelig gravid igen halvanden måned senere

Da jeg var 6+3 blødte jeg frisk blod (og lidt brunt snask), skyndte mig til lægen og jeg fik en akut-scanning. Blev scannet indvendigt og vi så det fineste, stærkeste hjerteblink

Det blev til en lækker dreng som nu snart er 6 måneder!!

Håber du får et hjerteblink at se til scanning!

Anmeld

25. januar 2011

Maalene

Rosamarie skriver:

Jeg var til tryghedsscanning da jeg var 6+3 og der kunne man ikke se hjerteblink. Har hørt at det er bedst efter uge 7, så var lidt forberedt, men håbede jo helt vildt på livstegn. Blev rigtig nervøs og ked af det. Vi kom derind igen ugen efter og der så vi hjerteblink Så du skal ikke blive nervøs hvis du ikke kan se det, for det kan sagten bare være for tidligt....

Krydser fingre for dig

Dejligt at høre, at alt endte godt

Er også lidt forberedt på, at vi måske ikke får hjerteblink at se - enten fordi den igen er gået til, eller fordi vi er for tidligt på den...

Må håbe på det bedste og frygte det værste - andet er der vidst ikke at gøre

Tusind tak for svar

Anmeld

25. januar 2011

Maalene

katrine7 skriver:

Jeg har været til en del scanninger - første gang omkring uge 5-6 og der kunne jeg se hjertet

Så håber, og tror da bestemt også du kan!

Okay, tusind tak for svar

Håber og ber til du har ret

Anmeld

25. januar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Jeg var det da jeg var 6+5, og der kunne jeg også se hjerteblink

er SÅ glaaad på jeres vegne

Dejligt at høre søde

Tusind mange tak - hvor er du sød...!

Anmeld

25. januar 2011

Maalene

Aprilmor11 skriver:

Det forstår jeg godt .. Jeg krydser fingre for at i får lov til at høre jeres lille vidunders hjerte

Kram

Tusind mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.