Hvor tidligt så I hjerteblink ved en tryghedsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

44.509 visninger
70 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Maalene

Hej skønne kvinder

Det har sikkert været oppe tusindvis af gange før, men vil alligevel gerne høre nogle friske oplevelser...

Har jo været igennem en MA, og derfor blev vi lovet en tryghedsscanning, når vi igen blev gravide... Er jo så lykkelig gravid nu, og ringede derfor og bestilte tid til en tryghedsscanning...

Han gav mig en tid næste onsdag, hvor jeg vil være 6+3, hvor han sagde, at man helt sikkert vil kunne se hjerteblink her...

Men hvad nu hvis jeg har haft senere ÆL eller sådan noget? Er så nervøs for, at vi kommer til at gå i uvished ligesom sidst, men på den anden side, så vil jeg jo ELSKE at se hjerteblink om 9 dage, så vi VIRKELIG tør glæde os til at blive forældre

Så please piger, fortæl fortæl fortæl - så er I nogle dejlige krammebamser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

***S***

Hej!

Jeg var til scanning idag og er kun 6+1 og kunne tydeligt se hjerteblink!  Det var den fedeste oplevelse!  

Glæd dig!

Anmeld

24. januar 2011

Maalene

***S*** skriver:

Hej!

Jeg var til scanning idag og er kun 6+1 og kunne tydeligt se hjerteblink!  Det var den fedeste oplevelse!  

Glæd dig!

Uhh, hvor vildt - så er der jo en rimelig mulighed for, at vi får det og se... Nu blev vi snydt sidst, så denne gang må den være der

Og stort tillykke med det lille spir

Anmeld

24. januar 2011

Kofoed.

jeg kigger lige med, venter selv på en tid til tryghedsskanning.

Anmeld

24. januar 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

jeg kigger lige med, venter selv på en tid til tryghedsskanning.

Du skal være velkommen - og tillykke med det lille spir

Anmeld

24. januar 2011

Kit

Tillykke med det lille spir.

6+5. Tårerne trillede ned af kinderne, da jeg så det lille hjerte banke

Min scanning var en trygheds-/terminsscanning, da jeg havde mistet ved spontan abort og min cyklus var uregelmæssig. (Indvendig scanning)

Kit 39+1

Anmeld

24. januar 2011

***S***

Maalene skriver:

Uhh, hvor vildt - så er der jo en rimelig mulighed for, at vi får det og se... Nu blev vi snydt sidst, så denne gang må den være der

Og stort tillykke med det lille spir

Tusind tak!!

Og tillykke til dig også!  Hvornår skal du scannes??

Anmeld

24. januar 2011

CamillaValby

Maalene skriver:

Hej skønne kvinder

Det har sikkert været oppe tusindvis af gange før, men vil alligevel gerne høre nogle friske oplevelser...

Har jo været igennem en MA, og derfor blev vi lovet en tryghedsscanning, når vi igen blev gravide... Er jo så lykkelig gravid nu, og ringede derfor og bestilte tid til en tryghedsscanning...

Han gav mig en tid næste onsdag, hvor jeg vil være 6+3, hvor han sagde, at man helt sikkert vil kunne se hjerteblink her...

Men hvad nu hvis jeg har haft senere ÆL eller sådan noget? Er så nervøs for, at vi kommer til at gå i uvished ligesom sidst, men på den anden side, så vil jeg jo ELSKE at se hjerteblink om 9 dage, så vi VIRKELIG tør glæde os til at blive forældre

Så please piger, fortæl fortæl fortæl - så er I nogle dejlige krammebamser

Ej hvor er du heldig hihi. Jeg er lige præcis ligeså langt som du, og jeg har først fået tid til en tryghedsscanning den 7. Hvor vi begge vil være 7+1. Men smutter nok over til en anden klinik i næste uge, kan da ikke vente så længe

Anmeld

24. januar 2011

Maalene

Kit skriver:

Tillykke med det lille spir.

6+5. Tårerne trillede ned af kinderne, da jeg så det lille hjerte banke

Min scanning var en trygheds-/terminsscanning, da jeg havde mistet ved spontan abort og min cyklus var uregelmæssig.

Kit 39+1

Tusind mange tak

Ej, hvor fantastisk - ved også bare jeg kommer til at STOR-tude, når jeg ser hjerteblinket, bliver så lykkelig efter det vi har været igennem...

Er ked af at høre, I har været igennem en SA, men hvor er det fantastisk at du lige om lidt står med et lille vidunder i armene... Så fantastisk

Ved I om det bliver en dreng eller en pige?

eller ?

Anmeld

24. januar 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Du skal være velkommen - og tillykke med det lille spir

tak og tillykke med din, men håber da lidt, jeg kommer ned først, hehe, er 5+6 og for svar i morgen ang. en tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.