CamillaValby skriver:
Det kan du tro du må 
Jamen vi har forsøgt i lidt over 2½ år, jeg har været gravid ude for livmoderen, som blev opereret væk. Også har jeg et par biokemiske, oveni dette har jeg 5 IUI behandlinger bag mig. Men det lykkes efter endt behandling 
Tak jeg
også på at få et godt svar i morgen.
Uhh så håber jeg da for os alle at vi kan se hjerteblink i uge 7 
Hvad med dig hvad er din historie?
Hold da op - det har da godt noget været noget af en følelsesmæssig rutsjetur i har været igennem

Dejligt at det endelig lykkedes jer at blive gravide - håber virkelig for jer, at alt er som det skal være denne gang... Det har I godt nok fortjent med alt det I har været igennem

Jamen jeg blev gravid i september, og vi købte så selv en tryghedsscanning, da jeg var 7+3... Her kunne hun intet foster se, så blev scannet igen 8+4... Her fandt hun et foster, men intet hjerteblink, og hun målte det til at være 6 uger gammelt (hvilket ikke kunne passe, da jeg testede positivt 3+2)...
Fik så tid ved lægen, da jeg var 8+6, som sendte mig til en indvendig scanning, og han kunne også se et foster på omkring 6 uger, men intet hjerteblink...
Dagen efter skulle jeg ud på sygehuset og have en udskrabning, og hende jeg kom ind til, ville så gerne lige scanne en sidste gang, for at se hvordan det så ud... Hun stod længe, og sagde så til sidst, at hun altså syntes hun kunne se hjerteblink... WHAT?
Hun målte den også til de 6 uger, og selvom det ikke passede med noget, begyndte vi at tro på det, da det virkelig lignede et hjerte der blinkede...
Fik så en ny tid ugen efter, da hun synes vi skulle lade tvivlen komme til gode, og her var de 2 damer til at scanne mig og de endte med også at ringe efter overlægen, som kunne konstatere, at graviditeten var gået til i uge 6 og at der altså ikke var noget hjerteblink...
Så det var en rigtig hård omgang alt det uvished, også derfor jeg helst ikke vil risikere at skulle det samme igennem denne gang...
Undskyld det blev lidt langt, men svært at gøre det kort