Føder du ditte????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

ulleby

DK skriver:

He he he

Altså nu har jeg været til JDM!  Det hele så fint ud! Blodtrykket var høøjt, men så tog hun det igen efter at vi havde talt lidt hjemmefødsel, og så var det dalet fint ned til et helt normalt niveau igen!

Ellers var der ikke noget i urinen, hjertelyden på Bimmeren var rigtig fint, hun skønnede Bimmeren til en 3500 gram, men lavede det så om til en 3600 gram. Min egen JDM var desværre syg, så vi var inde hos en der lige var kommet tilbage fra barsel. Hun var rigtig sød, og hun viste os hvordan vi kunne mærke Bimmerens hoved nede i bækkenet. Det var VILDT

Så fik vi hende til at lave den der hindeløsning. Hun kunne ikke helt nå op til hans hoved, da han stadig ikke var helt langt nok nede. Men da hun så var færdig, så var det som om Bimmeren lige rykkede sig/vendte hovedet eller et eller andet, og så fik Mikkel hende til at lave en hindeløsning mere. Den anden gang kunne hun så sagtens nå hans hoved, og hun kunne også have taget vandet (men gjorde det dog ikke, da jeg jo så ikke må føde hjemme da det så er "igangsat") Det blødte efter hun havde rodet rundt der 2. gang, så det tager jeg som et godt tegn! Jeg synes det nev lidt, men det gjorde ikke sådan ondt. JDM var ret overrasket over at jeg ikke synes det gjorde mere naller, meeen... det gjorde det altså ikke. Jeg var 2-3 cm. åben.

Jeg fik en tid til snak om/eller igangsættelse næste lørdag, hvor jeg er 41+3. Vi skal møde på fødegangen kl. 10.40. Hvis de ikke er overloadede med fødene der, så ville de sætte mig i gang straks, så vi skulle tage baby-tasken med!  Uhh altså...  Tid til igangsættelse... Fåååårk, jeg dør af skræk hvis vi skal derind næste lørdag! Så nu håååber jeg at de 2*hindeløsning vil virke og at den Bimmer kommer her i weekenden, eller trods alt bare inden næste lørdag. Altså det er der jo kun 8 dage til! Jeg føler mig liiiidt sat under pres må jeg sige!

Knus herfra!

vestøv, vestøv, vestøv og mere vestøv er nu sendt her fra til dig

Finger for der snart sker noget - glæder mig til at se bimmeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

piadas

DK skriver:

He he he

Altså nu har jeg været til JDM!  Det hele så fint ud! Blodtrykket var høøjt, men så tog hun det igen efter at vi havde talt lidt hjemmefødsel, og så var det dalet fint ned til et helt normalt niveau igen!

Ellers var der ikke noget i urinen, hjertelyden på Bimmeren var rigtig fint, hun skønnede Bimmeren til en 3500 gram, men lavede det så om til en 3600 gram. Min egen JDM var desværre syg, så vi var inde hos en der lige var kommet tilbage fra barsel. Hun var rigtig sød, og hun viste os hvordan vi kunne mærke Bimmerens hoved nede i bækkenet. Det var VILDT

Så fik vi hende til at lave den der hindeløsning. Hun kunne ikke helt nå op til hans hoved, da han stadig ikke var helt langt nok nede. Men da hun så var færdig, så var det som om Bimmeren lige rykkede sig/vendte hovedet eller et eller andet, og så fik Mikkel hende til at lave en hindeløsning mere. Den anden gang kunne hun så sagtens nå hans hoved, og hun kunne også have taget vandet (men gjorde det dog ikke, da jeg jo så ikke må føde hjemme da det så er "igangsat") Det blødte efter hun havde rodet rundt der 2. gang, så det tager jeg som et godt tegn! Jeg synes det nev lidt, men det gjorde ikke sådan ondt. JDM var ret overrasket over at jeg ikke synes det gjorde mere naller, meeen... det gjorde det altså ikke. Jeg var 2-3 cm. åben.

Jeg fik en tid til snak om/eller igangsættelse næste lørdag, hvor jeg er 41+3. Vi skal møde på fødegangen kl. 10.40. Hvis de ikke er overloadede med fødene der, så ville de sætte mig i gang straks, så vi skulle tage baby-tasken med!  Uhh altså...  Tid til igangsættelse... Fåååårk, jeg dør af skræk hvis vi skal derind næste lørdag! Så nu håååber jeg at de 2*hindeløsning vil virke og at den Bimmer kommer her i weekenden, eller trods alt bare inden næste lørdag. Altså det er der jo kun 8 dage til! Jeg føler mig liiiidt sat under pres må jeg sige!

Knus herfra!

Æj, altså, Ditte!

Jeg har ikke været hjemme hele dagen og var sikker på, at der lå billeder af Bimmeren på computeren, nu når jeg tændte den!

Det er da spændende med hindeløsningen. De siger jo, man går i fødsel, når jdm. får blod på hænderne, ik'?

Min jdm. har fortalt, at selv om hindeløsningen ikke virker med det samme, er der alligevel 15% større sandsynlighed for at man slipper for igangsættelse og fødslen går i gang af sig selv, så mon ikke du når din hjemmefødsel? Aaarhh, altså - selvfølgelig gør du det!

Det er måske lige før, du begynder at overveje eksamen d. 28.?

Masser af vestøv til dig

Anmeld

20. januar 2011

Sofia

DK skriver:

He he he

Knus herfra!

Jeg krydser fingre for at hindeløsningen virker, og at han titter frem fra sit skjul inden der er gået 8 dage. Hvis du bliver sat igang, så kommer du til at føde på sygehuset ikke??

Anmeld

20. januar 2011

Diana...

Ihh hvor er det spændende  for den hindeløsning giver noget. Jeg blødte også anden gang jeg fik dem løsnet og fødte så 4 dage efter  MEN du føder selvfølgelig i nat. 

Ihh hvor er det spændende. 

HEP HEP HEP. 

Anmeld

20. januar 2011

DK

Ja altså jeg skal jo føde på sygehuset hvis jeg skal sættes igang. -også selv om de kun tager vandet, som var det JDM regnede med at de ville gøre først inden de skrappere midler!

Men jeg håååber det virker! Jeg tror jeg bliver nødt til at lave en "hvem har fået hindeløsning og virkede det" tråd, he he!

Jeg har ondt i maven nu, men sådan konstant på mens-måden og ikke på ve-måden! Jeg synes jeg havde hørt at hvis de virkede så ville fødslen gå igang inden 24 timer!? Og har aldrig hørt det der blod på fingrene-halløj som Pia snakker om, he he... Men det var måske også bare en and?

Vi får se! Om ikke andet så er der da en "slut dato" nu, nemlig næste lørdag!

Anmeld

20. januar 2011

Multebær

DK skriver:

Ja altså jeg skal jo føde på sygehuset hvis jeg skal sættes igang. -også selv om de kun tager vandet, som var det JDM regnede med at de ville gøre først inden de skrappere midler!

Men jeg håååber det virker! Jeg tror jeg bliver nødt til at lave en "hvem har fået hindeløsning og virkede det" tråd, he he!

Jeg har ondt i maven nu, men sådan konstant på mens-måden og ikke på ve-måden! Jeg synes jeg havde hørt at hvis de virkede så ville fødslen gå igang inden 24 timer!? Og har aldrig hørt det der blod på fingrene-halløj som Pia snakker om, he he... Men det var måske også bare en and?

Du kan godt hilse Bimmeren og sige at Kristine siger at han skal komme ud senest i morgen middag. Basta. Ellers skal jeg personligt tage over til ham og give ham en sang fra de varme lande om at det altså ikke er særlig høfligt at blive i mini-lalandia når cirka det halve af Danmarks gravide venter på at ønske ham velkommen til livet. Dronningen venter jo ligesom heller ikke flere dage med at holde sin nytårstale....I havde jo en aftale om ankomst i sidste uge 

Anmeld

20. januar 2011

DK

Multebær skriver:

Du kan godt hilse Bimmeren og sige at Kristine siger at han skal komme ud senest i morgen middag. Basta. Ellers skal jeg personligt tage over til ham og give ham en sang fra de varme lande om at det altså ikke er særlig høfligt at blive i mini-lalandia når cirka det halve af Danmarks gravide venter på at ønske ham velkommen til livet. Dronningen venter jo ligesom heller ikke flere dage med at holde sin nytårstale....I havde jo en aftale om ankomst i sidste uge 

Det er hermed videregivet! Og du er VELKOMMEN til at komme og skælde ud!

Anmeld

20. januar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Det er hermed videregivet! Og du er VELKOMMEN til at komme og skælde ud!

Jørn er også ret god til det der med at råbe til folk inde i maven... Den lille herhjemme lystrer i hvert fald, så du må sige til hvis du får brug for et "tæskehold"...

Anmeld

20. januar 2011

CA

Ej Ditte! Så kan vi ende med at blive sat i gang samme dag... Det kunne være noget kønt noget at os to der blev skønnet til at føde først nu skal sparkes i gang! Jeg håber det hindeløsning duede til noget! Og at mine begyndende veer blir ved med at bide. KOM NU VI KAN GODT!! 

Anmeld

20. januar 2011

Lulle25

DK skriver:

Fik hindeløsning i min sidste graviditet, da min søn vendte forkert og skulle føde ham ved en sædefødsel, så han måtte ikke veje mere end 4 kg. Altså ham overlægen der gjorde det på mig sagde at jeg ville gå i hurtig i fødsel da jeg allerede var 2 cm åben, så ved jo ikke om han satte fødslen igang eller om min krop egentlig var igang??? Men summasumarum er altså at jeg gik fra sygehuset kl 12.30 og fik veer ca 13.15 og Vores lille skønne dreng blev født kl 16.40. Så en hurtig sædefødsel.

Sender en masse ve støv og håber på snarlig fødsel af bimmeren til dig

Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.