Føder du ditte????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Line Højdal

Mettemus skriver:

Nej nemlig! Og når man nu har nået terminen er det jo næsten lovpligtigt at være på minimum hver anden time? Ikke at have været på fra kl. 16 - 22 er i hvert fald under al kritik

Kunne ikke være mere enig... Under AL kritik!!

Man må som minimum holde sin mødregruppe opdateret på terminsdagen. Så medmindre de er igang med at holde fødselsdag for Bimmeren, så vanker der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

piadas

Mettemus skriver:

Jeg gætter jo bare, men synes ikke det ligner hende ikke at være på så længe!

Så ja - frem med heppekoret!

Nej, det er fuldstændig rigtigt! Det kan jo være, at hun bare ikke er hjemme i aften! Man burde skulle melde sig herinde mindst fem gange om dagen, så vi andre kan følge med i, om der snart sker noget!

Var der ikke noget med, at Rosa skulle opdatere herinde eller er det mig, der husker forkert? Det kan også være, at Rosa bare skulle skrive, når hun har født, så det er jo ikke sikkert, vi får noget at vide, før Bimmeren er ude!

Anmeld

19. januar 2011

Sofia

Ej jeg har så meget lyst til at spamme hende med smser.. Altså Satser på Rosa opdaterer hvis der sker noget..

Anmeld

19. januar 2011

Mettemus

Pipkukkeren skriver:

Kunne ikke være mere enig... Under AL kritik!!

Man må som minimum holde sin mødregruppe opdateret på terminsdagen. Så medmindre de er igang med at holde fødselsdag for Bimmeren, så vanker der

Ja! Hvis man holder fødselsdag i dag eller i morgen er alt selvfølgelig tilgivet

Anmeld

19. januar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Åh nej Pia -blev din nattesøvn spoleret nu??

Ja, det er sgu lige før!

I kunne også godt tage at føde live lige som Zafir allesammen, så man kan følge lidt med i det hele!

Anmeld

19. januar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Ja, det er sgu lige før!

I kunne også godt tage at føde live lige som Zafir allesammen, så man kan følge lidt med i det hele!

Anmeld

19. januar 2011

Mettemus

Nå, så skal der gang i malkemaskinen igen her - satser på at der er nogen der har født næste gang jeg logger på! Måske både Ditte og Rikke?

Anmeld

19. januar 2011

Sofia

Jeg håber at få et lille pip fra hende snaaaart, men på den anden side så tror jeg det bliver en lynfødsel, så hun når nok ikke at opdatere, om et par timer lægger hun sikkert billeder ind af Bimmeren, hun er jo fyldt med overskud den kvinde, tænk dagen efter hun havde født Kirstine holdte hun familiejulefrokost - overskud overskud overskud

Anmeld

19. januar 2011

piadas

Mettemus skriver:

Det kan ikke være et tilfælde - der MÅ være noget i gang! Ellers får vi i hvert fald pisket en stemning op nu

Ja, vi hepper allesammen på en fødsel, som vi ikke engang ved, om er i gang!

Om ikke andet kan vi da sende lidt vestøv!

Anmeld

19. januar 2011

piadas

Mettemus skriver:

Nå, så skal der gang i malkemaskinen igen her - satser på at der er nogen der har født næste gang jeg logger på! Måske både Ditte og Rikke?

Rikke har allerede født! Har du ikke set indlægget fra Elvers?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.