Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JEG ER STADIG SUR! Selvom gæsterne er inviteret til om 10 minutter overvejer jeg at ringe og aflyse. Jeg orker ikke at snakke om graviditet og manglende fødsel i aften! Ikke i morgen! Aldrig mere!! ALDRIG NOGENSINDE MERE! Spørgsmålet "Hvornår har du tænkt dig at føde" burde være strafbart at stille!! ARGH!
Jeg vil bare sidde i sofaen og se en film med Martin, mens veerne ligeså stille kommer snigende og denne gang har tænkt sig at få min dertilindrettede(mon den ved det?) krop til at levere et barn. Må jeg ikke nok?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina87 skriver: JEG ER STADIG SUR! Selvom gæsterne er inviteret til om 10 minutter overvejer jeg at ringe og aflyse. Jeg orker ikke at snakke om graviditet og manglende fødsel i aften! Ikke i morgen! Aldrig mere!! ALDRIG NOGENSINDE MERE! Spørgsmålet "Hvornår har du tænkt dig at føde" burde være strafbart at stille!! ARGH! Jeg vil bare sidde i sofaen og se en film med Martin, mens veerne ligeså stille kommer snigende og denne gang har tænkt sig at få min dertilindrettede(mon den ved det?) krop til at levere et barn. Må jeg ikke nok?
Min fødsel gik jo igang med gæster til spisning, så håber og krydser for at det også hjælper hos dig...!!
AG
Aj, jeg kan sgu ikke lade være med at grine lidt af jer to, Carina og Ditte! Nej, altså - jeg har jo selv været i den situation to gange og kommer det jo nok igen.
Hæhæ, men det er jo ikke engang sjovt - og hvad fanden ved Pampers om du har født, Ditte?! Har de aldrig hørt om kommende mødre, der går over tid?
piadas skriver: Aj, jeg kan sgu ikke lade være med at grine lidt af jer to, Carina og Ditte! Nej, altså - jeg har jo selv været i den situation to gange og kommer det jo nok igen. Hæhæ, men det er jo ikke engang sjovt - og hvad fanden ved Pampers om du har født, Ditte?! Har de aldrig hørt om kommende mødre, der går over tid?
Altså, jeg tror at Pampers har fået min mail og terminsdato fra den der baby-boks fra baby sam. Og det ville have været lidt bedre hvis der bare et lille sted i mailen stod, du har muligvis ikke født endnu, men hvis du har så: ...
Marco2 skriver: Min fødsel gik jo igang med gæster til spisning, så håber og krydser for at det også hjælper hos dig...!! AG
Tak, men ingen fødsel til mig
Ja, jeg kan godt se det hvad du mener Men nu må der altså godt snart ske noget, så vi kan få lov til at føde! Måske jeg ikke behøver være SÅ sur, for det hjælper sikkert ikke, men det er jeg... Eller det er lidt bedre i dag... HÅÅÅBER bare snart den fødsel går i gang! Sådan rigtigt!
Carina87 skriver: Du har fuldstændig ret!! Der burde være et sted man kunne indlevere en klage! Og tak til pampers for salt i såret! Tak til alle graviditetskalendre der bare stopper ved uge 40. JA TAK, men jeg er STADIG gravid. Nå røg jeg bare ud i en gråzone mellem gravidkalenderen og "det sker med dit barn hver uge" kalenderen? Ja ja, men det er da også helt i orden AT JEG IKKE ENGANG KAN GLÆDE MIG OVER AT DET ER FREDAG OG JEG DERMED KAN LÆSE OM EN NY UGE! JA det er latterligt at være sur over, men jeg ER sur og jeg blir ved lidt endnu! Jeg føler mig uretfærdigt behandlet og VE den idiot der næste gang skriver "Hvaså tykke - blir det til noget?" NEJ DET BLIR IKKE TIL EN SKID OG DU LUKKER BARE!! JEG GIDER IKKE HAVE AFVIDE AF DIG AT JEG SKAL HOPPE MENS JEG SPISER ANANAS OG TÆNKER POSITIVE TANKER! BLIV GRAVID SELV SÅ KAN VI SNAKKE OM DET! GiDER IKKE SNAKKE MED TYNDE UVIDENDE MENNESKER DER ÅBENBAT VIL GØRE VENTETIDEN LÆNGERE!! Åh det lettede!! Og Martin kom hjem med blomster i dag! Dejlige mand! Så nu vil jeg lave mad til vores gæster og hååååbe på, at de i aften ikke har tænkt sig at snakke om min manglende fødsel, hvor meget nogen sprak, aldrig tabte sig igen og hvem ved hvor mange gode råd man kan få. Jeg vil bare hygge og blive ved med at holde af mine venner. De behøver ike fremprovokere et vredens udbrud. Ikke lige i aften.. Please... Jeg er en tikkende bombe... SUK!
Du har fuldstændig ret!! Der burde være et sted man kunne indlevere en klage! Og tak til pampers for salt i såret! Tak til alle graviditetskalendre der bare stopper ved uge 40. JA TAK, men jeg er STADIG gravid. Nå røg jeg bare ud i en gråzone mellem gravidkalenderen og "det sker med dit barn hver uge" kalenderen? Ja ja, men det er da også helt i orden AT JEG IKKE ENGANG KAN GLÆDE MIG OVER AT DET ER FREDAG OG JEG DERMED KAN LÆSE OM EN NY UGE! JA det er latterligt at være sur over, men jeg ER sur og jeg blir ved lidt endnu! Jeg føler mig uretfærdigt behandlet og VE den idiot der næste gang skriver "Hvaså tykke - blir det til noget?" NEJ DET BLIR IKKE TIL EN SKID OG DU LUKKER BARE!! JEG GIDER IKKE HAVE AFVIDE AF DIG AT JEG SKAL HOPPE MENS JEG SPISER ANANAS OG TÆNKER POSITIVE TANKER! BLIV GRAVID SELV SÅ KAN VI SNAKKE OM DET! GiDER IKKE SNAKKE MED TYNDE UVIDENDE MENNESKER DER ÅBENBAT VIL GØRE VENTETIDEN LÆNGERE!!
Åh det lettede!! Og Martin kom hjem med blomster i dag! Dejlige mand! Så nu vil jeg lave mad til vores gæster og hååååbe på, at de i aften ikke har tænkt sig at snakke om min manglende fødsel, hvor meget nogen sprak, aldrig tabte sig igen og hvem ved hvor mange gode råd man kan få. Jeg vil bare hygge og blive ved med at holde af mine venner. De behøver ike fremprovokere et vredens udbrud. Ikke lige i aften.. Please... Jeg er en tikkende bombe... SUK!
"Hoppe og spise ananas" - Den vil jeg huske på, når det bliver min tur til at være desperat. Det kan jo være det hjælper for mig..
Ve-støv-storm herfra
Kh Molly
Altså jeg har aldrig logget på baby så mange gange som jeg gør lige i de her dage og det første jeg gør er lige at kikke ned af siden efter et indlæg fra Rosa for så har Ditte sikkert født. Altså kan i så føde alle sammen jeg blive sgu da skør af den kikken hele tiden.
Diana... skriver: Altså jeg har aldrig logget på baby så mange gange som jeg gør lige i de her dage og det første jeg gør er lige at kikke ned af siden efter et indlæg fra Rosa for så har Ditte sikkert født. Altså kan i så føde alle sammen jeg blive sgu da skør af den kikken hele tiden.
enig - men tro mig, vi gør hvad vi kan for at få gang i en sand fødselslavine
Hæhæ, jeg har det på samme måde! Igår var vi ikke hjemme før sidst på eftermiddagen, og det første jeg gjorde var at tænde computeren for liiige at se, om en eller anden havde født!
Æj, altså DK, Multebær og Mettenoah og hvem der ellers er næste på listen - kan I så komme i gang, så jeg også snart kan tillade mig at føde!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128