Føder du ditte????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

piadas

Multebær skriver:

enig - men tro mig, vi gør hvad vi kan for at få gang i en sand fødselslavine

Jeg er vild med din kommentar under dit mavebillede!

Jeg har lige købt en kæmpestor ananas igår, som jeg overvejer at spise, men jeg kan se, at det ikke kan anbefales!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Multebær

piadas skriver:

Jeg er vild med din kommentar under dit mavebillede!

Jeg har lige købt en kæmpestor ananas igår, som jeg overvejer at spise, men jeg kan se, at det ikke kan anbefales!!

altså jeg fik smukke læber - de svulmer op og blev en flot pink farve - tænkte at de så lidt ud som om jeg havde fået en omgang botox. Men min tunge begyndte at bløde og min mund begyndte at svie.....og så har jeg haft tyndskid hele natten 

Anmeld

23. januar 2011

piadas

Multebær skriver:

altså jeg fik smukke læber - de svulmer op og blev en flot pink farve - tænkte at de så lidt ud som om jeg havde fået en omgang botox. Men min tunge begyndte at bløde og min mund begyndte at svie.....og så har jeg haft tyndskid hele natten 

Hahaha, jeg kan sgu ikke lade være med at grine!

Det må vi huske til når vi bliver gamle og overvejer botox! Brug ananas i stedet!!!

Det der med tyndskid kan jeg godt undvære, og det lyder da heller ikke videre behageligt at bløde fra tungen, så jeg tror, jeg springer over og spiser ananasen lidt af gangen!

Anmeld

23. januar 2011

Multebær

piadas skriver:

Hahaha, jeg kan sgu ikke lade være med at grine!

Det må vi huske til når vi bliver gamle og overvejer botox! Brug ananas i stedet!!!

Det der med tyndskid kan jeg godt undvære, og det lyder da heller ikke videre behageligt at bløde fra tungen, så jeg tror, jeg springer over og spiser ananasen lidt af gangen!

god idé. Hehehehe. Det var sgu også en skør idé jeg lige fik. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.