Føder du ditte????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Maria-s

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Elvers

Ihh, hvor er det spændende! Håber for Ditte at hun har fået Bimmeren i armene - hun havde da snart brugt sin kvote af utålmodighed må man sige så skønt, hvis bimmeren har været rettidig... arhmen dette baby-"boom" gør at 6 uger til termin synes som meget lang tid!!!

Anmeld

20. januar 2011

Diana...

Ej altså er der stadig intet nyt og hun har stadig ikke været på HMM nu bliver jeg altså snart utålmodig. BOM BOM hvad gør vi. JEG tager hjem til hende og smuge kikker ind af vinduerne he he så ved vi det da griner 

Ihh hvor jeg synes det alt for spændende. 

Anmeld

20. januar 2011

Malonde1985

Uuuuuh spændende!!! Synes godt nok også det er længe siden hun har været online her...  måske hun har fået Bimmeren i armene nu!!

Weeee

Anmeld

20. januar 2011

DK

UNDSKYLD tøser!!

Jeg ved da SLET ikke hvad der er gået af mig! Jeg beklager så meget at jeg ikke har været på siden i går aftes, he he!

Men Bimmeren ligger hvor han plejer! Trygt og lunt i Mini-lalandia!!

Jeg ved ikke, vi havde lige familie-hygge i går med spil osv. og så ville Mikkel gerne se en film, og så blev jeg sååå træt og har sovet fra i går aftes til kl. 12 idag Det skal IKKE ske igen!!

Jeg skal ud og have "rystet i gardinerne" her kl 14.15 hos JDM i dag, og så må vi se om jeg da ikke kan lave et "Bimmeren er landet" indlæg engang i nat eller i morgen!!!

Ihhhh hvor er det dejligt at i sådan tænker på mig!

Knus Ditte -der også lidt overvejer om hun mon er lidt for ofte herinde på baby... ejjj.... vel? Det er der vist ikke noget der hedder

Anmeld

20. januar 2011

Diana...

DK skriver:

UNDSKYLD tøser!!

Jeg ved da SLET ikke hvad der er gået af mig! Jeg beklager så meget at jeg ikke har været på siden i går aftes, he he!

Jeg ved ikke, vi havde lige familie-hygge i går med spil osv. og så ville Mikkel gerne se en film, og så blev jeg sååå træt og har sovet fra i går aftes til kl. 12 idag Det skal IKKE ske igen!!

Jeg skal ud og have "rystet i gardinerne" her kl 14.15 hos JDM i dag, og så må vi se om jeg da ikke kan lave et "Bimmeren er landet" indlæg engang i nat eller i morgen!!!

Knus Ditte -der også lidt overvejer om hun mon er lidt for ofte herinde på baby... ejjj.... vel? Det er der vist ikke noget der hedder

ØV så behøver jeg ikke gemme computeren på toilettet he he. 

Ej jeg var så sikker 

Uhh spændende med jdm besøg. løsner hun hinderne? 

for at næste indlæg er om bimmer er kommet ud fra sin hule. 

HEP HEP.

Anmeld

20. januar 2011

Sofia

DK skriver:

UNDSKYLD tøser!!

Neeeej, jeg var jo bare så sikker og 100 procent overbevist om at du havde født igår aftes eller nat!! Hehe vi piskede en stemning op, ingen tvivl om det, men det var bare så god en tanke, at du var midt i en perfekt hjemmefødsel og vi ville vågne op til en masse billeder  Held og lykke ved JM, er meget meget meget spændt på de næste dage!

Anmeld

20. januar 2011

Mettemus

DK skriver:

UNDSKYLD tøser!!

Ih altså - jeg var SÅ sikker på at du havde født!!! Jeg har tjekket min mobil en million gange, for der måtte da ligge en lille sms med gode nyheder om perfekr hjemmefødsel... men nej

I øvrigt må svaret på om du er for meget på baby.dk være nej jf. hele denne tråd?

FØD SÅ!

Anmeld

20. januar 2011

Line Højdal

Ihhh, altså Ditte...! Vi var SÅ sikre!!

Nå, men familiehygge skal der vel være plads til - selv i dit tilfælde... Selvom vi jo helst ser at at du opdaterer os minimum engang i døgnet når nu du har nået termin!!

Men dejligt at du har fået sovet igennem - og lad os så snart høre nyt om at Bimmeren er på vej!

Line

Anmeld

20. januar 2011

DK

He he he

Altså nu har jeg været til JDM!  Det hele så fint ud! Blodtrykket var høøjt, men så tog hun det igen efter at vi havde talt lidt hjemmefødsel, og så var det dalet fint ned til et helt normalt niveau igen!

Ellers var der ikke noget i urinen, hjertelyden på Bimmeren var rigtig fint, hun skønnede Bimmeren til en 3500 gram, men lavede det så om til en 3600 gram. Min egen JDM var desværre syg, så vi var inde hos en der lige var kommet tilbage fra barsel. Hun var rigtig sød, og hun viste os hvordan vi kunne mærke Bimmerens hoved nede i bækkenet. Det var VILDT

Så fik vi hende til at lave den der hindeløsning. Hun kunne ikke helt nå op til hans hoved, da han stadig ikke var helt langt nok nede. Men da hun så var færdig, så var det som om Bimmeren lige rykkede sig/vendte hovedet eller et eller andet, og så fik Mikkel hende til at lave en hindeløsning mere. Den anden gang kunne hun så sagtens nå hans hoved, og hun kunne også have taget vandet (men gjorde det dog ikke, da jeg jo så ikke må føde hjemme da det så er "igangsat") Det blødte efter hun havde rodet rundt der 2. gang, så det tager jeg som et godt tegn! Jeg synes det nev lidt, men det gjorde ikke sådan ondt. JDM var ret overrasket over at jeg ikke synes det gjorde mere naller, meeen... det gjorde det altså ikke. Jeg var 2-3 cm. åben.

Jeg fik en tid til snak om/eller igangsættelse næste lørdag, hvor jeg er 41+3. Vi skal møde på fødegangen kl. 10.40. Hvis de ikke er overloadede med fødene der, så ville de sætte mig i gang straks, så vi skulle tage baby-tasken med!  Uhh altså...  Tid til igangsættelse... Fåååårk, jeg dør af skræk hvis vi skal derind næste lørdag! Så nu håååber jeg at de 2*hindeløsning vil virke og at den Bimmer kommer her i weekenden, eller trods alt bare inden næste lørdag. Altså det er der jo kun 8 dage til! Jeg føler mig liiiidt sat under pres må jeg sige!

Knus herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.