Føder du ditte????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Line Højdal

Hehe... I forstår i hvert fald at piske en stemning op... det er HERLIGT!! Jeg håber der bliver lige så god "hep-ning" i min kvartalsgruppe

Håber også på nyheder i morgen når jeg logger på...!

God fornøjelse med malke-riet Mette

og godnat fra mig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Line Højdal

piadas skriver:

Rikke har allerede født! Har du ikke set indlægget fra Elvers?

Nej dog er det rigtigt... Kan du ikke lige smide et link

Anmeld

19. januar 2011

piadas

Pipkukkeren skriver:

Nej dog er det rigtigt... Kan du ikke lige smide et link

Jo, da - det er i denne tråd!

https://www.baby.dk/debat/85221pi5/1--kvartal-2011/riksen-carina-mettenoah-og-jeg.aspx

Anmeld

20. januar 2011

Diana...

Ej ej ej hvor er det spændende er der slet ingen der har hørt noget. Ihh og vi får gæster hele dagen så jeg har slet ikke mulighed for at tjekke i løbet af dagen. EJ hvis jeg nu gemmer computeren ude på toilette så skal jeg bare tit ud og tisse også kan jeg lige hurtig tjekke hi hi det der ingen der opdager  

HEP HEP HEP her fra. 

Anmeld

20. januar 2011

CA

Smart Diana

Det er godt nok spædende med hende! Håber alt er som det skal være! Og håååber hun ligger og nyder duften af Bimmer lige nu! 

Anmeld

20. januar 2011

piadas

Æj, altså! Jeg havde forventet, at der lå billeder af Bimmeren, FB og hele moletjavsen, når jeg loggede på her til morgen!

DIIIIITTTTTTTEEEEEE! Vi er så spændte! Og vi aner stadig ikke, om det er fordi hun har født!

Piske piske stemning!!

Anmeld

20. januar 2011

Multebær

Hahahaha så gik der lige gruppehysteri i den Skønt 

HEP HEP HEP HEP kom så Bimmer

Anmeld

20. januar 2011

Diana...

piadas skriver:

Æj, altså! Jeg havde forventet, at der lå billeder af Bimmeren, FB og hele moletjavsen, når jeg loggede på her til morgen!

DIIIIITTTTTTTEEEEEE! Vi er så spændte! Og vi aner stadig ikke, om det er fordi hun har født!

Piske piske stemning!!

Hun har stadig ikke været online ej det ligner altså IKKE Ditte uhhh jeg håber så meget de ligger med lille bimmer nu 

HEP HEP. 

Anmeld

20. januar 2011

Multebær

Diana... skriver:

Hun har stadig ikke været online ej det ligner altså IKKE Ditte uhhh jeg håber så meget de ligger med lille bimmer nu 

HEP HEP. 

ja og sikkert igang med at arrangere en fest  eller et eller andet overskudsagtigt 

Anmeld

20. januar 2011

Sofia

Ihhh jeg har også bare haft så travlt, er på vej ud af døren, men MÅTTE jo tjekke om hun havde opdateret, men nej der er intet, jeg er så spændt og nu går der lang tid inden jeg kan tjekke.. Mettemus: smider du ikke en sms, hvis der er nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.