Riksen, Carina, Mettenoah og jeg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

piadas

Multebær skriver:

Riksen har ikke været online siden i forgårs  Åhh jeg håber sådan hun har født eller er i gang og at alt går godt. 

Glæder mig til at høre om Super-Karla

Det har jeg også tænkt på!

Uh, jeg krydser fingre for at lille Karla er kommet til verden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Elvers

Total stalker-agtig jeg føler mig... Men kunne nu se på facebook, at Super-Karla er kommet til verden - vildt Så er der en der kan krydses af din liste Ditte

Så hjertelig tillykke til Rikke og Tommy med den lille ny, håber det har været en fantastisk oplevelse!

Anmeld

19. januar 2011

AnneBJ

Elvers skriver:

Total stalker-agtig jeg føler mig... Men kunne nu se på facebook, at Super-Karla er kommet til verden - vildt Så er der en der kan krydses af din liste Ditte

Så hjertelig tillykke til Rikke og Tommy med den lille ny, håber det har været en fantastisk oplevelse!

IHH hvor dejligt!! Glæææder mig til at se billeder af den lille super-Karla!!

Anmeld

19. januar 2011

piadas

Elvers skriver:

AAAJ, FANTASTISK!

Endnu en baby! Uh, jeg glæder mig til update, billedspam og FB fra Riksen!

Stort tillykke til dem!

Anmeld

19. januar 2011

Marco2

Neeii stort tillykke Riksen.

Glæder mig til at høre FB og se billeder af dit lille vidunder.

Ag

Anmeld

19. januar 2011

Lene76

ja stort tillykke til Riksen og mand  glæder mig til at se billeder og høre om det hele.....

Anmeld

19. januar 2011

Multebær

Elvers skriver:

Ihh hvor spændende. Dejligt at Riksen ikke skulle gå over tiden. Heldigt. 

Glæder mig så meget til at høre mere når hun er klar til at berette

Anmeld

19. januar 2011

CA

Diana... skriver:

Nej nej overhoved ikke. Det tabte jeg da jeg ammet min søn og er absolut også målet denne gang ahh måske ikke lige 15 men bare 10 JAAA 

Så tør jeg godt være optimistisk Tak for opmuntringen!

Anmeld

19. januar 2011

Sofia

Elvers skriver:

IHH Rikke stort tillykke med lille Karla

Anmeld

19. januar 2011

CA

Tilykke Rikke!!!  Og HVIS Ditte også er i gang er det da alt for spændende!! Ihh... Hvad med dig Mettenoah? Stikker du også af fra mig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.