Må jeg se din stue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Ranarupta

quar20 skriver:

Min stue Med unger og rod

Hihi, der er da ikke rodet! 
Jeg kan i hvert fald gøre dig pænt bange, hvis jeg viste dig billeder af min stue, så

Det ser super-godt ud og sikke nogle dejlige drenge!

(Og så blev jeg ellers lige overrasket! Du ser jo slet ikke ud, som jeg havde forventet. Altså ud fra dit profil-billede...) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

DK

Der er billeder af hele hytten i mit fotoalbum!

Anmeld

19. januar 2011

K&S

SD21 skriver:

HVOR er rodet ???

Anmeld

19. januar 2011

Polkaprik

DK skriver:

Møglækkert hus du har dig der!!!!. Uhh jeg vil så gerne tilbage og bo i et gammelt hus med masser af sjæl. Men sådan skulle det ikke være lige nu da det er langt nemmere med 4 børn at bo tæt på skole og fritidsaktiviteter. Så vi bor i et typisk sølvbryllupskvarter

Anmeld

19. januar 2011

SD21

DK skriver:

Hold da op et fedt hus i har !

Anmeld

19. januar 2011

mamalicious

DK skriver:

Lækkert hus.....

Bliver helt nysgerrig. Hvordan ser det ud udefra? er det gammelt - sat i stand, eller nybyg med gammel stil ??

Anmeld

19. januar 2011

DK

Tak!

Vi er også RIGTIG glade for det! Vi flyttede bare ind, det hele var sat i stand. Vi har dog forrige sommer malet det udvendigt, plus renoveret en facade der havde en del revner osv. Men nu er det bare så fint! Huset er gammelt, og har været en indre missionsk skole til at starte med!

Tilgengæld trææænger haven til en kærlig hånd! Mikkel og jeg er IKKE havemennesker, så vi slår græsset, og så fælder ALT med motorsaven når det vokser os over hovedet, he he...

Jeg kan kun lige finde to billeder faktisk... Et her fra sne, det er den side der vender ud mod vejen, og så det andet fra i sommer mod haven/markerne!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2011

DK

Polkaprik skriver:

Møglækkert hus du har dig der!!!!. Uhh jeg vil så gerne tilbage og bo i et gammelt hus med masser af sjæl. Men sådan skulle det ikke være lige nu da det er langt nemmere med 4 børn at bo tæt på skole og fritidsaktiviteter. Så vi bor i et typisk sølvbryllupskvarter

Ja det kan jeg godt forstå!

Jeg elsker at bo herude på landet, men grunden til at vi købte det, var at det var LANGT billigere at købe huset her, end et i et "sølvbryllupskvarter" inde i Horsens, selv om det slet ikke ville have været samme stand. Og uanset hvad ville vi få brug for to biler! Nu er jeg bare så glad for vores valg, også fordi det ligger SÅ praktisk i forhold til motorvejspåkørslen og Mikkels arbejde! 

Anmeld

19. januar 2011

mamalicious

DK skriver:

Tak!

Vi er også RIGTIG glade for det! Vi flyttede bare ind, det hele var sat i stand. Vi har dog forrige sommer malet det udvendigt, plus renoveret en facade der havde en del revner osv. Men nu er det bare så fint! Huset er gammelt, og har været en indre missionsk skole til at starte med!

Tilgengæld trææænger haven til en kærlig hånd! Mikkel og jeg er IKKE havemennesker, så vi slår græsset, og så fælder ALT med motorsaven når det vokser os over hovedet, he he...

Jeg kan kun lige finde to billeder faktisk... Et her fra sne, det er den side der vender ud mod vejen, og så det andet fra i sommer mod haven/markerne!

Meget charmerende !!

og helt fantastisk med en god højde til loftet!!

Vores lille bondehus er fra 1900, og lavt til loftet - og vi har kun bygget tv-stue til, resten mangler en kraftig overhaling !!.........OGSÅ haven.

men elsker det !!

og tak......... så fik jeg stillet min nysgerrighed!!

Anmeld

19. januar 2011

DK

mamalicious skriver:

Meget charmerende !!

og helt fantastisk med en god højde til loftet!!

Vores lille bondehus er fra 1900, og lavt til loftet - og vi har kun bygget tv-stue til, resten mangler en kraftig overhaling !!.........OGSÅ haven.

men elsker det !!

og tak......... så fik jeg stillet min nysgerrighed!!

Ingen problem!

Mikkel er jo over 1,90 så det der med lavt til loftet det går bare ikke. Jeg boede i et bindingsværk-byhus (ÆLD gammelt) inde i Horsens C før, og det var bare vind og skævt (men meget charmerende alligevel). Men stakkels Mikkel havde konsekvent buler i hovedet fordi der bare var alt alt for lavt til loftet og især i dørene! Det går jo ikke at førsteelskeren render rundt med hovedpine hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.