Må jeg se din stue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

CamillaSoefelt

KaMa skriver:

Min stue: Er dog lige flyttet, men som mine veninder siger, at det jo ligner den gamle (har jo alt det gamle med).

Har du det altid så ordentligt..? Gad jeg godt! Elsker når der ikke er så mange ting, bare fint enkelt du ved.. Super flot ser det ud Jeres hjem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Mullebergen

Min stue er pt. et stort flytterod men jeg viser den gerne frem når jeg har fået indrettet den, glæder mig sådan til det færdige resultat 

Anmeld

18. januar 2011

Vial

CamillaSoefelt skriver:

Har du det altid så ordentligt..? Gad jeg godt! Elsker når der ikke er så mange ting, bare fint enkelt du ved.. Super flot ser det ud Jeres hjem..

Jep, Jeg bor meget ordentlig. Sådan trives jeg bedst. Nu er der selvfølgelig lidt babyhalløj, men det hygger kun.

Min nye stue med både pyntepuder og babyer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. januar 2011

Jibbe

LauraLW skriver:

Super fed! Ville elske at have sådan en stor lækker stue.

Det var også en af de ting vi prioriterede højt da vi kiggede på hus :-) det er så lækkert og det er jo der man opholder sig mest.

Anmeld

18. januar 2011

CamillaSoefelt

KaMa skriver:

Jep, Jeg bor meget ordentlig. Sådan trives jeg bedst. Nu er der selvfølgelig lidt babyhalløj, men det hygger kun.

Min nye stue med både pyntepuder og babyer

Jamen det er jo så fedt, sådan trives jeg nemlig osse bedst, men af en eller anden grund blir der altid rodet herhjemme, hehe... Orh det ser fint ud på billedet..

Anmeld

18. januar 2011

Vial

CamillaSoefelt skriver:

Jamen det er jo så fedt, sådan trives jeg nemlig osse bedst, men af en eller anden grund blir der altid rodet herhjemme, hehe... Orh det ser fint ud på billedet..

I takt med at børnene bliver ældre, så er det også slut med min pinlige orden. De skal jo kunne udfolde deres leg lidt.

Anmeld

18. januar 2011

Hasselnødden

Så fandt jeg billederne. Her er vores stue i "Hulen" 

Anmeld

18. januar 2011

CamillaSoefelt

KaMa skriver:

I takt med at børnene bliver ældre, så er det også slut med min pinlige orden. De skal jo kunne udfolde deres leg lidt.

Det rigtigt nok ja.. Men derfor har du nu alligevel nok mere orden end vi nogensinde kommer til og ha herhjemme.. hihi. Går det ellers godt med ungerne?

Anmeld

18. januar 2011

Becks

Det må du da

Jeg har ikke så meget på væggene endnu, og har ikke et billede af hele stuen.. Men den går ind i en alcore (staves?) Vedhæfter lige et billede over hele lejligheden så du kan se hvad jeg mener!

Anmeld

18. januar 2011

Vial

CamillaSoefelt skriver:

Det rigtigt nok ja.. Men derfor har du nu alligevel nok mere orden end vi nogensinde kommer til og ha herhjemme.. hihi. Går det ellers godt med ungerne?

Ja, det går rigtig godt. Selvom der er lidt knas med at sove om dagen. Natten går som en drøm. De sover i 12 timer i streg!! Så klager ikke. Er nok ved at vænne mig til at være tvillingemor. Det er i dag præcis et år siden, at jeg fandt ud af det. CHOK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.