Må jeg se din stue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

K.Rehder

Her er vores stue.... Glæder mig til foråret, for så vanker der masser af friske blomster og farver over det hele

Og selvfølgelig vugge og kravlegård

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Kvindemin

fru-nielsen skriver:

Jeg trænger til inspiration. Jeg har ferie denne uge og har bare gået og kigget på min egne kedelige vægge.
Især vil jeg gerne se billeder af stuer der er lidt svære at indrette. Vores er svær fordi vi både har brændeovn og tre døre at tage hensyn til. Jeg er kørt lidt sur i indretningen.

Elsker indretning

Sådan så min stue ud for et års tid siden...

Anmeld

19. januar 2011

signe.

Her kommer der fra min stue +/- Vores hus kan være MEGET svært at indrette da der er stolper der går fra loftet og i gulvet plus bjælker langs vores hvælvinger.. så indretningen i stuen kan næsten kun foregå på den måde det er nu, for at de ikke står i vejen, altså stolperne... VIL så gerne have malet dem hvide, men kæresten skal lige give sin fuldmagt vi har selvfølgelig også et bryggers, og ikke "kun" den entre der er i stuen. det fordi det er den gamle stald/butik, der  er lavet om indtil vi har råd til at få bygget hele gården sammen til 1 stor beboelse på lidt over 300 kvm2...

Anmeld

19. januar 2011

Hasselnødden

Mor-til-Hasse skriver:

Her kommer der fra min stue +/- Vores hus kan være MEGET svært at indrette da der er stolper der går fra loftet og i gulvet plus bjælker langs vores hvælvinger.. så indretningen i stuen kan næsten kun foregå på den måde det er nu, for at de ikke står i vejen, altså stolperne... VIL så gerne have malet dem hvide, men kæresten skal lige give sin fuldmagt vi har selvfølgelig også et bryggers, og ikke "kun" den entre der er i stuen. det fordi det er den gamle stald/butik, der  er lavet om indtil vi har råd til at få bygget hele gården sammen til 1 stor beboelse på lidt over 300 kvm2...

Kan godt se det med bjælkerne, men hold fast hvor ser der dejligt ud. Kan kun gisne om hvor fedt resten af jeres "areal" måtte være. Det lyder som en drøm med 300kvm  det satser vi også på når vi er færdige med at bo hvor vi gør. We want bigger så der er plads til alle de hjemløse/misrøgtede katte jeg vil tage med hjem

Anmeld

19. januar 2011

signe.

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Kan godt se det med bjælkerne, men hold fast hvor ser der dejligt ud. Kan kun gisne om hvor fedt resten af jeres "areal" måtte være. Det lyder som en drøm med 300kvm  det satser vi også på når vi er færdige med at bo hvor vi gør. We want bigger så der er plads til alle de hjemløse/misrøgtede katte jeg vil tage med hjem

Jeg er selv glad for den landlige stil, men ja bander de bjælker laaaaaaangt væk der er ikke bjælker i den anden afdeling, så vi tror måske at den afd. vi bruger nu bliver bryggers, kontor, opbevaringsrum plus gararge til 2 biler.. men bare en drøm indtil videre...

Anmeld

19. januar 2011

Jules

Polkaprik skriver:

Jeps. Jeg er glad for min stue så viser den da gerne frem

Mine hjemmemalede billeder

Michelle

Sikke en lækker stue :)

Anmeld

19. januar 2011

Polkaprik

Jules skriver:

Sikke en lækker stue

Taaark!

Anmeld

19. januar 2011

Mischa

Er selv lige blevet færdig med vores stue nu skal vi bare have malet.

Anmeld

19. januar 2011

Mischa

Jules skriver:

Sikke en lækker stue

Lækker stue du har dig der

Anmeld

19. januar 2011

Mischa

MischaKuhr skriver:

Lækker stue du har dig der

hov forkert citeret hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.