Må jeg se din stue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

quar20

SD21 skriver:

HVOR er rodet ???

haha spisebordet og ved skænken.. Manden har vidst overtaget skænken med alt hans computergejl.. Det plejer at være i skabet..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

quar20

Ranarupta skriver:

Hihi, der er da ikke rodet! 
Jeg kan i hvert fald gøre dig pænt bange, hvis jeg viste dig billeder af min stue, så

Det ser super-godt ud og sikke nogle dejlige drenge!

(Og så blev jeg ellers lige overrasket! Du ser jo slet ikke ud, som jeg havde forventet. Altså ud fra dit profil-billede...) 

haha griner det er taget igår aften efter 2 timers søvn om natten Men det er nu også et gammel profilbillede.. Måske jeg sku skifte det

Anmeld

19. januar 2011

SD21

quar20 skriver:

haha spisebordet og ved skænken.. Manden har vidst overtaget skænken med alt hans computergejl.. Det plejer at være i skabet..!

Haha Altså, jeg tror ikke der er ret mange af os der ville tænke at det var rod Jeg kan stadig ikk se noget rod ! Griner.

Anmeld

19. januar 2011

quar20

SD21 skriver:

Haha Altså, jeg tror ikke der er ret mange af os der ville tænke at det var rod Jeg kan stadig ikk se noget rod ! Griner.

Amen er desværre møg skrap med mit hjemme men det må stamme fra min barndom hvor der absolut IKKE var plads til at lege på gulvet for rod og L**T...!!

Men tak skal du have

Anmeld

19. januar 2011

CamillaSoefelt

KaMa skriver:

Ja, det er vildt med de sovehjerter, de små har.

Hvor er sønnen din da bare mega charmerende og lækker.

Mange tak..

Anmeld

19. januar 2011

dorthemus

Her er min stue

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2011

Ayasmor

dorthemus skriver:

Her er min stue

Sikke en hyggelig stue.. elsker detaljen med blomsterne på væggen ved spisebordet, og så hylden med rammer både oven og under..

Anmeld

19. januar 2011

dorthemus

Ayasmor skriver:

Sikke en hyggelig stue.. elsker detaljen med blomsterne på væggen ved spisebordet, og så hylden med rammer både oven og under..

Tak Jeg er også rigtig for den, selvom den ikke er så stor.

Anmeld

19. januar 2011

Ayasmor

dorthemus skriver:

Tak Jeg er også rigtig for den, selvom den ikke er så stor.

ork min er heller ikke særlig stor.. så sofaer, bord, spisebord osv. kommer hurtigt til at fylde rundt omkring.. men så er det godt at det er hyggen fremfor størrelsen der vægter højest..

Anmeld

19. januar 2011

dorthemus

Ayasmor skriver:

ork min er heller ikke særlig stor.. så sofaer, bord, spisebord osv. kommer hurtigt til at fylde rundt omkring.. men så er det godt at det er hyggen fremfor størrelsen der vægter højest..

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.