Må jeg se din stue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

HelleBelle

Eva. skriver:

Her er min nye stue.. derfor jeg har SÅ mange billeder.. tapetet er det jeg skal have på væggen bag mit spisebord så det bryder lidt og så ellers mine nye gamle Børge Mogensen stole som jeg fik GRATIS.. og som bare skal males hvide.. og så ryger de hvide ud jeg har nu, nogen der mangler, de er aldrig brugte, har bare stået der en måned..

ser godt ud :0), sådan en lille kurvestol har vi også, den er svær at smide ud selv om Malte er ved at være for stor til den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Aves.

HelleBelle skriver:

ser godt ud :0), sådan en lille kurvestol har vi også, den er svær at smide ud selv om Malte er ved at være for stor til den

Den ryger aldrig ud her... den købte min far inden jeg blev født, så det er en gammel sag..

Anmeld

19. januar 2011

Lady Marion <3

Min stue

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2011

Lady Marion <3

Muffi<3 skriver:

Min stue

he he jaa ,,,, glemte at rotere

Anmeld

19. januar 2011

JustAnotherName

Her er et par billeder af vores lille vinkel-stue...
Malerierne på væggene er dog skiftet ud siden billederne blev taget.

Anmeld

19. januar 2011

Isabeau

Må jeg også være med?

Anmeld

19. januar 2011

Pikku Myy

dorthemus skriver:

Her er min stue

Går rundt og leger lidt med tanken om at have en hylde til billeder over vores sofa, så jeg bliver lige nødt til at spørge ind til din:

Er det en hylde til formålet eller er det bare en helt almindelig hylde du har brugt? Er der en kant eller rille billederne står i eller hvordan fungerer det?

Synes "almindelige" hylder er lidt for dybe til formålet, så hvis man kan købe dem vil jeg stoppe med at filosofere over hvordan man nemmest saver og fræser en billedhylde

-Lea

Anmeld

19. januar 2011

dorthemus

pokulati skriver:

Går rundt og leger lidt med tanken om at have en hylde til billeder over vores sofa, så jeg bliver lige nødt til at spørge ind til din:

Er det en hylde til formålet eller er det bare en helt almindelig hylde du har brugt? Er der en kant eller rille billederne står i eller hvordan fungerer det?

Synes "almindelige" hylder er lidt for dybe til formålet, så hvis man kan købe dem vil jeg stoppe med at filosofere over hvordan man nemmest saver og fræser en billedhylde

-Lea

Den er beregnet til billedhylde og er fra Ikea ...ligesom rammerne.

Anmeld

19. januar 2011

Maja88

Eva. skriver:

Her er min nye stue.. derfor jeg har SÅ mange billeder.. tapetet er det jeg skal have på væggen bag mit spisebord så det bryder lidt og så ellers mine nye gamle Børge Mogensen stole som jeg fik GRATIS.. og som bare skal males hvide.. og så ryger de hvide ud jeg har nu, nogen der mangler, de er aldrig brugte, har bare stået der en måned..

hvor bor du henne af???

det er de hvide spisebords stole du vil af med?

Anmeld

19. januar 2011

Bom

Muffi<3 skriver:

Min stue

Er vild med jeres skænk, hvor har i købt den???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.