Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KaMa skriver: Ja, det går rigtig godt. Selvom der er lidt knas med at sove om dagen. Natten går som en drøm. De sover i 12 timer i streg!! Så klager ikke. Er nok ved at vænne mig til at være tvillingemor. Det er i dag præcis et år siden, at jeg fandt ud af det. CHOK!
Ja, det går rigtig godt. Selvom der er lidt knas med at sove om dagen. Natten går som en drøm. De sover i 12 timer i streg!! Så klager ikke. Er nok ved at vænne mig til at være tvillingemor. Det er i dag præcis et år siden, at jeg fandt ud af det. CHOK!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er min nye stue.. derfor jeg har SÅ mange billeder.. tapetet er det jeg skal have på væggen bag mit spisebord så det bryder lidt og så ellers mine nye gamle Børge Mogensen stole som jeg fik GRATIS.. og som bare skal males hvide.. og så ryger de hvide ud jeg har nu, nogen der mangler, de er aldrig brugte, har bare stået der en måned..
CamillaSoefelt skriver: 12 timer i streg? Skønne unger!Uha 1 år siden? Tiden går sku stærkt...
12 timer i streg? Skønne unger!Uha 1 år siden? Tiden går sku stærkt...
Ja, det er vildt med de sovehjerter, de små har.
Hvor er sønnen din da bare mega charmerende og lækker.
Her er vores stue
Eva. skriver: Her er min nye stue..
Her er min nye stue..
Wow en hyggelig stue. Lige min stil.. Dog har jeg måske mere rod.
lisesp83 skriver: Wow en hyggelig stue. Lige min stil.. Dog har jeg måske mere rod.
hehe....lige nu ligner det altså også der er sprunget en playmobil bombe inde i den lille stue hvor Konrad har sine ting..Men tusind tak, jeg er også rigtog glad for den..
Eva. skriver: hehe....lige nu ligner det altså også der er sprunget en playmobil bombe inde i den lille stue hvor Konrad har sine ting..Men tusind tak, jeg er også rigtog glad for den..
Nogle gange må det jo også gerne se ud som om, stuen blir brugt.
Men fed fed stil..
Dinna88 skriver: Jaa, jeres stue den er bare fin. Og stilen har du jo styr på Haha.
Jaa, jeres stue den er bare fin. Og stilen har du jo styr på Haha.
haha tak søde Ja nu må jeg vidst hellere få taget nogle billede og få smidt ind i aften Skal lige nå at støvsuge og og og og ARH der er så meget jeg skal nå inden jeg skal hente storebror
lisesp83 skriver: Nogle gange må det jo også gerne se ud som om, stuen blir brugt. Men fed fed stil..
Tak tak.. og ja, det skal man kunne se...og det ses også, som regel..
quar20 skriver: haha tak søde Ja nu må jeg vidst hellere få taget nogle billede og få smidt ind i aften Skal lige nå at støvsuge og og og og ARH der er så meget jeg skal nå inden jeg skal hente storebror
Nu skal du ikke stresse Alting til sin tid. Hehe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128