Må jeg se din stue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Mischa

Mor-til-Hasse skriver:

Her kommer der fra min stue +/- Vores hus kan være MEGET svært at indrette da der er stolper der går fra loftet og i gulvet plus bjælker langs vores hvælvinger.. så indretningen i stuen kan næsten kun foregå på den måde det er nu, for at de ikke står i vejen, altså stolperne... VIL så gerne have malet dem hvide, men kæresten skal lige give sin fuldmagt vi har selvfølgelig også et bryggers, og ikke "kun" den entre der er i stuen. det fordi det er den gamle stald/butik, der  er lavet om indtil vi har råd til at få bygget hele gården sammen til 1 stor beboelse på lidt over 300 kvm2...

ser godt nok hyggeligt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

signe.

MischaKuhr skriver:

ser godt nok hyggeligt ud

Tak.. jeg er helt vild med jeres stil... fint og enkelt..

Anmeld

19. januar 2011

Mischa

Mor-til-Hasse skriver:

Her kommer der fra min stue +/- Vores hus kan være MEGET svært at indrette da der er stolper der går fra loftet og i gulvet plus bjælker langs vores hvælvinger.. så indretningen i stuen kan næsten kun foregå på den måde det er nu, for at de ikke står i vejen, altså stolperne... VIL så gerne have malet dem hvide, men kæresten skal lige give sin fuldmagt vi har selvfølgelig også et bryggers, og ikke "kun" den entre der er i stuen. det fordi det er den gamle stald/butik, der  er lavet om indtil vi har råd til at få bygget hele gården sammen til 1 stor beboelse på lidt over 300 kvm2...

hvis jeg var dig ville jeg male hvidt i loftet og lade resten være som det er ser rigtig godt ud

Anmeld

19. januar 2011

Mischa

Mor-til-Hasse skriver:

Tak.. jeg er helt vild med jeres stil... fint og enkelt..

tak men vores stue er heller ikke stor.. så det kan også kun stå på én måde.. ville ellers gerne have det stående på 100 forskellige andre måder men så kan møblerne desværre ikke være der hehehe

Anmeld

19. januar 2011

signe.

MischaKuhr skriver:

hvis jeg var dig ville jeg male hvidt i loftet og lade resten være som det er ser rigtig godt ud

det kan slet ikke komme på tale med loftet siger min mand men bjælkerne kan jeg msåke få lov til... det også fordi vi skal have bygget hele gården sammen på et tidspunkt, og hvis loftet skal males, skal det først sandblæses, derefter fuges op mellem murstenene, og så males derefter, så det er et KÆMPE arbejde, hvor alle møbler skal us for ikke at atge skade under sandblæsningen...

Anmeld

19. januar 2011

Kruse90

quar20 skriver:

Min stue Med unger og rod

hvor ser det hyggeligt ud

Det gulv i har det er vidst noget magen til vores, som vi lige har lagt inde i vores soveværelse og som der engang skal være i stuen

Kram

Anmeld

19. januar 2011

Mischa

Mor-til-Hasse skriver:

det kan slet ikke komme på tale med loftet siger min mand men bjælkerne kan jeg msåke få lov til... det også fordi vi skal have bygget hele gården sammen på et tidspunkt, og hvis loftet skal males, skal det først sandblæses, derefter fuges op mellem murstenene, og så males derefter, så det er et KÆMPE arbejde, hvor alle møbler skal us for ikke at atge skade under sandblæsningen...

Åhh hold da op.. ja det må man da sige. øv at det skl være på besværligt håber at kunne se det endelig resultat engang er godt nok misundelig på de lofter der men jeg ville stadig foretrække hvidt ;D

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

Maja88 skriver:

hvor bor du henne af???

det er de hvide spisebords stole du vil af med?

Ja, det er det..

Anmeld

19. januar 2011

Maja88

Ja, det er det..

hvor i landet bor du.

jylland, fyn eller sjælland??

Anmeld

19. januar 2011

Lady Marion <3

Tulle Mus skriver:

Er vild med jeres skænk, hvor har i købt den???

Det er bare en Ilva skænk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.