Wallstickers med navn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. januar 2011

betiinsen

MarianneSonne skriver:

Den der hedder Holly er den med kronen over, ik? Vil du have krone med, stjerner, sommerfugle eller hjerter?

gerne med kronen og jo det er den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Mia&Allan

MarianneSonne skriver:

Den bestiller jeg til dig. Skal det være den fe som er afbilledet på døren eller den med klokkeblomst, og hvilken farve skal den være (se mit første indlæg for at se farverne)?

Hmm bare den som er på billedet.. Og det skal være pink

Anmeld

11. januar 2011

acdp8620

MarianneSonne skriver:

Wallstickers med navn sælges. De kan bestilles i nedenstående farver.

Til alle wallstickers medfølger valgfri krone, sommerfugle, stjerner, hjerter i samme farve som skriften. Du vælger selv hvad du vil have med.

Bokstaverne er ca 12-15 cm høje.

Legomændene er ca 28*20 cm. Bokstaverne 5 cm høje.

Pegga Pig er 28*20 cm og bogstaverne 15 cm høje

Sally er 10*17 cm. Navnet er kun 2 cm højt

Designene med feen på døren, feen med stjerner, legomændene, Sally, Hello Kitty, Den hvor der står David og Den hvor der står princess koster 120 incl porto. De andre (Holly, begge Olivia) koster 100kr incl porto.

Hvis du skal have to koster det henholdsvis 200kr og 170kr

Hvis du skal have tre koster det henholdsvis 280kr og 240kr

Alle priser er incl porto og uanset navnets længde (dog kun et navn)

Når der er flere der har bestilt samler jeg bestillingerne sammen og får dem hjem. Nogle gange tager det en uge at få det hjem, ind i mellem længere. Du betaler når jeg har får det hjem og så sender jeg til dig.

BLACK     WHITE    RED   BURGUNDY   PURPLE   LIGHT PURPLE   YELLOW   LILAC  BABY PINK    PINK  

DARK BLUE     SKY BLUE     TURQUOISE   TEAL   GREEN     SILVER GLOSS    GOLD   ORANGE   GREY

Uh hvor er de fine. Vil da også gerne være med på en bestilling. Den hvor der står Pincess Victoria i light purple bare med Sarah i stedet for victoria

Anmeld

11. januar 2011

Mi

acdp8620 skriver:

Uh hvor er de fine. Vil da også gerne være med på en bestilling. Den hvor der står Pincess Victoria i light purple bare med Sarah i stedet for victoria

Det bestiller jeg  De kan godt skrive prinsesse i stedet for princess. Vil du hellere have det på dansk?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. januar 2011

Mi

Mia&Tonny skriver:

Hmm bare den som er på billedet.. Og det skal være pink

Jeg bestiller en klokkeblomst til dig i pink. De skriver at leveringstiden til Danmark er under en uge plus de par dage det tager dem at lave det.

Anmeld

11. januar 2011

Mi

twinboys skriver:

Vi snupper bare deres navne...

De kan godt skive værelse. Men ikke i den skrifttype. Vil du gerne nøjes med deres navne?

Anmeld

11. januar 2011

acdp8620

MarianneSonne skriver:

Det bestiller jeg  De kan godt skrive prinsesse i stedet for princess. Vil du hellere have det på dansk?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Så vil jeg gerne have det på dansk

Anmeld

11. januar 2011

Mi

acdp8620 skriver:

Det bestiller jeg

Anmeld

11. januar 2011

Mi

acdp8620 skriver:

Jeg glemte helt at spørge dig; Skal der krone med som på billedet eller vil du helle have sommerfugle, stjerner eller hjerter med? Så er der vist ca 4 små af dem med

Anmeld

11. januar 2011

Mi

MortilMogL skriver:

jeg vil gerne have den med legomanden på motorcyklen med navnet Lucas i farven TURQUOISE dd:.

og så vil jeg gerne have den med hello kitty med Mathilde i pink .

Jeg har lige hørt fra dem jeg skal bestille ved. De kan godt skrive værelse i stedet for room, men ikke med den skrifttype som er vist på billedet. Jeg ved ikke hvilken skrifttype de så kan bruge. Vil du gerne have at der står room eller værelse. Alternativt kan du også klippe navnet ud og bruge det uden " 's room "

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.