Wallstickers med navn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. marts 2011

Mi

Maise86 skriver:

Jeg vil gerne bestille to af den øverste hvor der står holly og med en krone. Den ene skal være i pink med navnet Isabella og den anden skal være sky blue med navnet Oliver :-)

Alletiders, men kan jeg ikke lokke dig til at sende en pb med navn, farve og design. Så har jeg bedre styr på jer allesammen

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Maise86

MarianneSonne skriver:

Alletiders, men kan jeg ikke lokke dig til at sende en pb med navn, farve og design. Så har jeg bedre styr på jer allesammen

www.stjerneleg.dk

Er gjort :-)

Anmeld

11. marts 2011

Bellinda89

MarianneSonne skriver:

Det kan du da i hvert fald godt. De tager alligevel lidt tid at få dem hjem. Vil du ikke sende mig en pb med navn, farve og design, så kan jeg nemmere holde styr på jer

www.stjerneleg.dk

Jo selvfølgelig

Anmeld

13. marts 2011

Mi

Jeg opper den lige, så flere får mulighed for at bestille, inden jeg bestiller wallstickers hjem.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

8. maj 2011

Mi

Ny omgang

Anmeld

8. maj 2011

Mi

9. maj 2011

Mi

ingen?

Anmeld

9. maj 2011

Mi

Prøver lige en sidste gang

Anmeld

9. maj 2011

Mette+Mathias

Hej

Jeg kunne godt være intr. på et tidspunkt, - men vi skal liiiige have bygget værelset først, - tror du muligheden kommer igen til efteråret? (jeg ved nemlig ikke hvad jeg vil have endnu).

Anmeld

9. maj 2011

Mi

Mette+Mathias skriver:

Hej

Jeg kunne godt være intr. på et tidspunkt, - men vi skal liiiige have bygget værelset først, - tror du muligheden kommer igen til efteråret? (jeg ved nemlig ikke hvad jeg vil have endnu).

Det kan sagtens være. Jeg har bestilt hjem to gange før, og nu er der så en som har skrevet at hun gerne vil have en, men det kan ikke betale sig kun at bestille hjem til en, for så bliver det alt for dyrt. Men du kan evt skrive til mig, så må vi se om der er flere som vil have med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.