Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maise86 skriver: Jeg vil gerne bestille to af den øverste hvor der står holly og med en krone. Den ene skal være i pink med navnet Isabella og den anden skal være sky blue med navnet Oliver :-)
Jeg vil gerne bestille to af den øverste hvor der står holly og med en krone. Den ene skal være i pink med navnet Isabella og den anden skal være sky blue med navnet Oliver :-)
Alletiders, men kan jeg ikke lokke dig til at sende en pb med navn, farve og design. Så har jeg bedre styr på jer allesammen
www.stjerneleg.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MarianneSonne skriver: Alletiders, men kan jeg ikke lokke dig til at sende en pb med navn, farve og design. Så har jeg bedre styr på jer allesammen www.stjerneleg.dk
MarianneSonne skriver: Det kan du da i hvert fald godt. De tager alligevel lidt tid at få dem hjem. Vil du ikke sende mig en pb med navn, farve og design, så kan jeg nemmere holde styr på jer www.stjerneleg.dk
Det kan du da i hvert fald godt. De tager alligevel lidt tid at få dem hjem. Vil du ikke sende mig en pb med navn, farve og design, så kan jeg nemmere holde styr på jer
Jo selvfølgelig
Jeg opper den lige, så flere får mulighed for at bestille, inden jeg bestiller wallstickers hjem.
Ny omgang
.
ingen?
Prøver lige en sidste gang
Mette+Mathias skriver: HejJeg kunne godt være intr. på et tidspunkt, - men vi skal liiiige have bygget værelset først, - tror du muligheden kommer igen til efteråret? (jeg ved nemlig ikke hvad jeg vil have endnu).
HejJeg kunne godt være intr. på et tidspunkt, - men vi skal liiiige have bygget værelset først, - tror du muligheden kommer igen til efteråret? (jeg ved nemlig ikke hvad jeg vil have endnu).
Det kan sagtens være. Jeg har bestilt hjem to gange før, og nu er der så en som har skrevet at hun gerne vil have en, men det kan ikke betale sig kun at bestille hjem til en, for så bliver det alt for dyrt. Men du kan evt skrive til mig, så må vi se om der er flere som vil have med.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128