Wallstickers med navn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. januar 2011

twinboys

MarianneSonne skriver:

Bare fint. Jeg har lige skrevet om de kan nøjes med at skrive navnet. Hvis det er muligt, så skriver jeg lige til dig.

Hvilken farve skal Olivers have. Alexanders skulle være sort, ik?

Ellers kan jeg se at du kan fjerne 's fra navnet og ordet room, så har du navnet alene.

ÅÅÅÅHHH ja sorte begge to... Har du noget med peter plys

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Mi

twinboys skriver:

ÅÅÅÅHHH ja sorte begge to... Har du noget med peter plys

Med navn på har jeg ikke. Men kan evt godt skaffe noget uden navn. Hvor stort skal det være?

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

MarianneSonne skriver:

Med navn på har jeg ikke. Men kan evt godt skaffe noget uden navn. Hvor stort skal det være?

Der skulle være navn på...

Anmeld

10. januar 2011

Mi

twinboys skriver:

Der skulle være navn på...

Umiddelbart så har de det ikke nej. Jeg kan lige høre dem om de kan printe det til os specielt

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

MarianneSonne skriver:

Umiddelbart så har de det ikke nej. Jeg kan lige høre dem om de kan printe det til os specielt

Oki doki

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

MarianneSonne skriver:

Hello Kitty måler 28 * 20 cm og navnet yderligere 12cm * 30 cm (selvfølgelig afhængig af navnets længde.

Den koster 120 kr incl porto og vil ikke ødelægge døren. Den bør i hvert fald ikke afsmitte farve.

Oki, og man kan godt få den i lilla ?

Anmeld

10. januar 2011

Mi

Oki, og man kan godt få den i lilla ?

Ja den fåes i lyslilla og lilla. Du kan få et indtryk af farverne i det første indlæg

Anmeld

10. januar 2011

LinLin

MarianneSonne skriver:

Wallstickers med navn sælges. De kan bestilles i nedenstående farver.

Til alle wallstickers medfølger valgfri krone, sommerfugle, stjerner, hjerter i samme farve som skriften. Du vælger selv hvad du vil have med.

Bokstaverne er ca 12-15 cm høje.

Legomændene er ca 28*20 cm. Bokstaverne 5 cm høje.

Pegga Pig er 28*20 cm og bogstaverne 15 cm høje

Sally er 10*17 cm. Navnet er kun 2 cm højt

Designene med feen på døren, feen med stjerner, legomændene, Sally, Hello Kitty, Den hvor der står David og Den hvor der står princess koster 120 incl porto. De andre (Holly, begge Olivia) koster 100kr incl porto.

Hvis du skal have to koster det henholdsvis 200kr og 170kr

Hvis du skal have tre koster det henholdsvis 280kr og 240kr

Alle priser er incl porto og uanset navnets længde (dog kun et navn)

Når der er flere der har bestilt samler jeg bestillingerne sammen og får dem hjem. Nogle gange tager det en uge at få det hjem, ind i mellem længere. Du betaler når jeg har får det hjem og så sender jeg til dig.

BLACK     WHITE    RED   BURGUNDY   PURPLE   LIGHT PURPLE   YELLOW   LILAC  BABY PINK    PINK  

DARK BLUE     SKY BLUE     TURQUOISE   TEAL   GREEN     SILVER GLOSS    GOLD   ORANGE   GREY

Prøver lige igen

Det tilbud på to - skal det være to ens? Kunne nemlig godt tænke mig en til hver af drengene...

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

MarianneSonne skriver:

Ja den fåes i lyslilla og lilla. Du kan få et indtryk af farverne i det første indlæg

Oki, jeg smider dig lige en Pb.. så jeg kan huske dig med annoncen når pengene er der

Anmeld

10. januar 2011

betiinsen

MarianneSonne skriver:

Wallstickers med navn sælges. De kan bestilles i nedenstående farver.

Til alle wallstickers medfølger valgfri krone, sommerfugle, stjerner, hjerter i samme farve som skriften. Du vælger selv hvad du vil have med.

Bokstaverne er ca 12-15 cm høje.

Legomændene er ca 28*20 cm. Bokstaverne 5 cm høje.

Pegga Pig er 28*20 cm og bogstaverne 15 cm høje

Sally er 10*17 cm. Navnet er kun 2 cm højt

Designene med feen på døren, feen med stjerner, legomændene, Sally, Hello Kitty, Den hvor der står David og Den hvor der står princess koster 120 incl porto. De andre (Holly, begge Olivia) koster 100kr incl porto.

Hvis du skal have to koster det henholdsvis 200kr og 170kr

Hvis du skal have tre koster det henholdsvis 280kr og 240kr

Alle priser er incl porto og uanset navnets længde (dog kun et navn)

Når der er flere der har bestilt samler jeg bestillingerne sammen og får dem hjem. Nogle gange tager det en uge at få det hjem, ind i mellem længere. Du betaler når jeg har får det hjem og så sender jeg til dig.

BLACK     WHITE    RED   BURGUNDY   PURPLE   LIGHT PURPLE   YELLOW   LILAC  BABY PINK    PINK  

DARK BLUE     SKY BLUE     TURQUOISE   TEAL   GREEN     SILVER GLOSS    GOLD   ORANGE   GREY

Jeg vil gerne bestille den med klokkeblomst, det er også meningen der skal stå navn der ikke?

og den vil jeg gerne have i farven baby pink og der skal stå Emilie

Og så vil jeg også gerne have den der hedder Holly, der skal også stå Emilie, og være i baby pink..

det bliver 200 inkl ikk`?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.