Wallstickers med navn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. januar 2011

Mi

Betina&nicoline skriver:

Hej Jeg vil gerne bestille billede nr 2 navn med en krone over. Farven skal være purple/lilla og navnet er "nicoline" Rigtig god weekend :-) /Betina

Jeg har lagt en bestilling ind ved firmaet, men vil lige prøve at høre om de kan nå at få din med også. Du hører fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

3rollinger

MarianneSonne skriver:

Jeg bestiller dem ved et engelsk firma

Hej Marianne

Ja, det har jeg kunne laese udfra traaden. Men kan du afsloere hvilket eller er det en forretningshemlighed . Dem har man jo lov at have hvis det er.

Anmeld

17. januar 2011

Mi

3rollinger skriver:

Hej Marianne

Ja, det har jeg kunne laese udfra traaden. Men kan du afsloere hvilket eller er det en forretningshemlighed . Dem har man jo lov at have hvis det er.

Det er en forretningshemmelighed Men altså ikke mere hemmelig, end at hvis du google wallstickers og koncentrere dig om engelske hjemmesider så er der flere firmaer som sælger forskellige stickers. Jeg har også overvejet om jeg skullle bestille sådan nogle malingpletter i forskellige farver til den yngstes værelse. Det så bare så fedt ud med disse klatter maling rundt på alle vægge. Men hendes værelse skal ikke indrettes endnu, så vil ikke bestille dem hjem endnu.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

17. januar 2011

3rollinger

MarianneSonne skriver:

Det er en forretningshemmelighed Men altså ikke mere hemmelig, end at hvis du google wallstickers og koncentrere dig om engelske hjemmesider så er der flere firmaer som sælger forskellige stickers. Jeg har også overvejet om jeg skullle bestille sådan nogle malingpletter i forskellige farver til den yngstes værelse. Det så bare så fedt ud med disse klatter maling rundt på alle vægge. Men hendes værelse skal ikke indrettes endnu, så vil ikke bestille dem hjem endnu.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Det er bare iorden.

Ja, jeg synes ogsaa de goer det  nemt at goere en hel masse med lidt.

Tak for tippet!

Trine

Anmeld

17. januar 2011

Mi

3rollinger skriver:

Det er bare iorden.

Ja, jeg synes ogsaa de goer det  nemt at goere en hel masse med lidt.

Tak for tippet!

Trine

Ja det ser virklig fedt ud, prøv at se her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2011

Mi

Betina&nicoline skriver:

Hej Jeg vil gerne bestille billede nr 2 navn med en krone over. Farven skal være purple/lilla og navnet er "nicoline" Rigtig god weekend :-) /Betina

Den er nu bestilt til dig

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. marts 2011

Mi

op

Anmeld

11. marts 2011

smokin

Kan de hænge fast på savsmuldstapet?  

I så fald vil jeg gerne bestille en.

Anmeld

11. marts 2011

Mi

Zette skriver:

Kan de hænge fast på savsmuldstapet?  

I så fald vil jeg gerne bestille en.

Jeg ved ikke hvor godt de hænger fast på savsmuldstapet, det har jeg ikke prøvet.

Anmeld

11. marts 2011

Mi

Er der ikke nogen som skal have nogle med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.