Wallstickers med navn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. januar 2011

Mi

DAs mor skriver:

Prøver lige igen

Det tilbud på to - skal det være to ens? Kunne nemlig godt tænke mig en til hver af drengene...

Undskyld, du var vist blevet væk i mængden

Det skal ikke være to ens. Du kan bare skrive hvilke du vil have, farven og navnet, så bestiller jeg dem til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Mi

betiinsen skriver:

Jeg vil gerne bestille den med klokkeblomst, det er også meningen der skal stå navn der ikke?

og den vil jeg gerne have i farven baby pink og der skal stå Emilie

Og så vil jeg også gerne have den der hedder Holly, der skal også stå Emilie, og være i baby pink..

det bliver 200 inkl ikk`?

Den med klokkeblomt har også navn ja, på billedet står der Holly. Jeg får de to lavet til dig, og de vil koste 200kr

Anmeld

10. januar 2011

LinLin

Så vil jeg gerne bestille denne til drengene (en til hver) De hedder David  og Adam. Farve: sky blue

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2011

Mia&Allan

MarianneSonne skriver:

Jeg kan ikke garantere noget i forhold til leveringstid. De vil sende det til mig i løbet af 1-3 dage, men jeg har oplevet svingende leveringstid fra UK. Nogle gange har jeg det i løbet af en uge, andre gange tager det to uger.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Ok, hvordan gør vi med betaling?

Anmeld

10. januar 2011

Mi

DAs mor skriver:

Så vil jeg gerne bestille denne til drengene (en til hver) De hedder David  og Adam. Farve: sky blue

Skal der være stjerner med eller kroner?

Anmeld

10. januar 2011

LinLin

MarianneSonne skriver:

Skal der være stjerner med eller kroner?

Som på billedet: Stjerner

Anmeld

10. januar 2011

Mi

betiinsen skriver:

Jeg vil gerne bestille den med klokkeblomst, det er også meningen der skal stå navn der ikke?

og den vil jeg gerne have i farven baby pink og der skal stå Emilie

Og så vil jeg også gerne have den der hedder Holly, der skal også stå Emilie, og være i baby pink..

det bliver 200 inkl ikk`?

Den der hedder Holly er den med kronen over, ik? Vil du have krone med, stjerner, sommerfugle eller hjerter?

Anmeld

10. januar 2011

Mi

Mia&Tonny skriver:

Ok, hvordan gør vi med betaling?

Når jeg får dem til danmark, så skriver jeg til dig, og så sender jeg dem, når pengene er overført.

Anmeld

10. januar 2011

Mia&Allan

MarianneSonne skriver:

Når jeg får dem til danmark, så skriver jeg til dig, og så sender jeg dem, når pengene er overført.

Super, jeg ku godt tænke mig den med feen og så skal der stå Natashja  Bare husk det skal staves som jeg har skrevet det.. Thihi..

Anmeld

10. januar 2011

Mi

Mia&Tonny skriver:

Super, jeg ku godt tænke mig den med feen og så skal der stå Natashja  Bare husk det skal staves som jeg har skrevet det.. Thihi..

Den bestiller jeg til dig. Skal det være den fe som er afbilledet på døren eller den med klokkeblomst, og hvilken farve skal den være (se mit første indlæg for at se farverne)?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.