Så løfter jeg lige sløret... Er måske gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Miia90

Uhhh T I L L Y K K E. håber den lille spilt har det godt

håber jeg kan gøre dig kunsten efter

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

lotte32

ARHMEN sikke da et über skønt indlæg at vågne op til

Stort tillykke med de to streger  det er jo helt ubeskriveligt fantastisk og jeg håber og krydser så meget for at spiren ligger trygt og godt, og at de dumme blødninger ikke har nogen betydning.. 

Knus Lotte

Anmeld

9. januar 2011

B&J

Ej hvor fantastisk,... håber de 2 streger bliver ved med af være to streger og der er en lille baby spir inde i maven

Anmeld

9. januar 2011

Missi

Weee et dejligt indlæg at vågne op til - har fulgt lidt med på sideligen (staves)

Kæmpe tillykke med de to streger

Man kan jo sige sådan at så længe du ikke har haft meget kraftige smerter og har styrtblødt i flere dage, ja så skulle den gerne være der - mange bløder jo lige den første tid, og klumperne kan betyde gammelt blod

Håber virkelig for jer at den er der

Knus

Anmeld

9. januar 2011

tb

eeeeeeeej hvor fedt!!!!!!  håber det lille æg hygger sig i mavsen og vokser sig til en fin lille baby

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

1000 tak alle sammen!!! ....Lene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

håber snart det er os

ønskebarn74 skriver:

1000 tak alle sammen!!! ....Lene

jeg  alt hvad jeg kan søde 

jeg håber det så meget for jer 

i fortjener det så meget efter så mange år kamp 

knuzzzz 

Anmeld

9. januar 2011

Vial

Waauv, hvor er det dejligt at læse.

Fik du kun lagt ét æg op (kan ikke lige huske det.. ). Hvis du fik lagt flere op, så kan det måske være et andet æg, som er gået til - ellers så er der så meget "snask", der bliver dannet - specielt, når man er propfyldt med hormoner, så en blødning - voldsom eller ej kan sagens være andet end det embryon, som jeg er sikker på, sidder godt fast og vokser i dig nu.

Kender dog godt frygten og det med ikke at turde håbe og tro på det. Du skal bare have en blodprøve ASAP!

Knus fra mig

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

håber snart det er os skriver:

jeg  alt hvad jeg kan søde 

jeg håber det så meget for jer 

i fortjener det så meget efter så mange år kamp 

knuzzzz 

1000 tak søde!!!!  Håber også vildt at den er der...

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

KaMa skriver:

Waauv, hvor er det dejligt at læse.

Fik du kun lagt ét æg op (kan ikke lige huske det.. ). Hvis du fik lagt flere op, så kan det måske være et andet æg, som er gået til - ellers så er der så meget "snask", der bliver dannet - specielt, når man er propfyldt med hormoner, så en blødning - voldsom eller ej kan sagens være andet end det embryon, som jeg er sikker på, sidder godt fast og vokser i dig nu.

Kender dog godt frygten og det med ikke at turde håbe og tro på det. Du skal bare have en blodprøve ASAP!

Knus fra mig

Hej søde.. Jeg fik lagt et æg op.. Og er lidt roligere, min test idag er mørkere, men var lidt længere om at komme frem end igår... Der er vel forskel på hvor våd jeg har fået staven...

Og ja nu skal der bare snart tages blodprøve... Weee...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.