Så løfter jeg lige sløret... Er måske gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Åh hvor jeg håber alt bare er fint, og at der er en lille spire

hvor er jeg glad på jeres vegne, og håber inderligt det hele er i orden, selvom testene nu ser meget positive ud

1000 tak søde!! ... Er bare vild med dit scanningsbillede på profilen... Glæder mig til at få et af vores lille skat når det er så vidt i en graviditet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Shibby

Hvaaaaad man!!! TILLYKKE!! Det havde jeg ikk lige set! Hvor fedt at det endelig blev din tur!!!! ...!!!!

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

Shibby skriver:

Hvaaaaad man!!! TILLYKKE!! Det havde jeg ikk lige set! Hvor fedt at det endelig blev din tur!!!! ...!!!!

1000 tak søde!! .. Må indrømme at jeg ikke helt tror på det før klinikken siger god for den... For jeg blødte en del... Men testene ser gode ud... Så nu får vi at se..... Er lykkelig og skræmt på engang... Har jo mistet en del gange...

Hvordan går det hos dig? Var der ikke noget med PCO?? (det er det jeg har...)

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

Rosa skriver:

Hvor langt er du så henne nu? 

Hvordan går det hos jer??? Hold op hvor er han bare dygtig din lille jonte!!!

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

Shibby skriver:

El. husker jeg forkert??Lene

Anmeld

9. januar 2011

Shibby

Jeg blødte med mikkel og mikas-ved mikas havde jeg 3 STYRTBLØDNINGER men hey..der kom et barn mod alle odds såå

Jeg afventer svar på en adrogenstatus!

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

Jeg blødte med mikkel og mikas-ved mikas havde jeg 3 STYRTBLØDNINGER men hey..der kom et barn mod alle odds såå

Jeg afventer svar på en adrogenstatus!

Ok, det var da dejligt at høre at der er solstråle historier trods voldsom blødning!!!

Jeg er en af dem der har et meget højt androgent tal uden min medicin... Og det er uanset vægten... Men med metforminclorid kan de få det langt ned... Så jeg håber den er der denne gang... Sig til hvis du får brug for at tale om det... Ved det er vildt frustrerende at have PCO... Både når man gerne vil have barn og med hensyn til vægten...

Lene

Anmeld

9. januar 2011

Shibby

Ja ikk..Man har brug for solstråler når man står med to streger og bløder! Det KAN lade sig gøre

Er slet ikk inde i diverse mediciner,jeg skal bare vide om det er derfor min krop reagere som den gør. Er vildt frustrerne at man kan mærke noget er galt men ikk kan placere det!

Men hvor er det fedt med testen! Nu ved du at du kan blive gravid! Hvor er det fantastisk

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

Shibby skriver:

Ja ikk..Man har brug for solstråler når man står med to streger og bløder! Det KAN lade sig gøre

Er slet ikk inde i diverse mediciner,jeg skal bare vide om det er derfor min krop reagere som den gør. Er vildt frustrerne at man kan mærke noget er galt men ikk kan placere det!

Men hvor er det fedt med testen! Nu ved du at du kan blive gravid! Hvor er det fantastisk

Ja det er bare stort med de teste.!!!!!.. Og du har ret, dit indlæg var lige hvad der var brug for!!! 1000 tak!!  Jeg håber du snart får svar på om det er det!!! Og sig til hvis der er noget du vil vide... Jeg ved en del om det fordi jeg har det og er medlem af PCO foreningen... Her kan du finde masser af info...

Kæmpe Lene

Anmeld

9. januar 2011

Shibby

Ja det er bare stort med de teste.!!!!!.. Og du har ret, dit indlæg var lige hvad der var brug for!!! 1000 tak!!  Jeg håber du snart får svar på om det er det!!! Og sig til hvis der er noget du vil vide... Jeg ved en del om det fordi jeg har det og er medlem af PCO foreningen... Her kan du finde masser af info...

Kæmpe Lene

Kanon.! Så startede jeg dagen med at gøre en glad...sådan

Vippigen havde samme problem. Jeg sagde det samme til hende som jeg nu siger til dig: Det kan gå begge veje,det ved du,men hold fast i min historie. Mod alle odds. Selv hvis det går galt,eller der "bare" opstår blødninger,smerter elelr andre komplikationer,-husk det under hele graviditeten. Mod alle odds, blødninger smerter you name it. Ud kom en baby,-ja faktisk to bare i hver sit år

Ikk være bange. Fortsæt med at være ruge

Skal jeg nok hvis det er..Mega træls det tager så lang tid at få svar på en adrogenstatus  Men hey. Jeg er på rette vej

Kan du sove fantastisk og nyde det du har! Mange misunder dig for det faktum at du nu ved du kan blive gravid! Allerede der har du opnået noget mange kun drømmer om! Mikkel og mikas,-jeg kalder dem skæbnebørn. De skulle slet ikk have været her pga de sk*de blødninger. Men de kom sgu alligevel!

Og jeg håber denne historie vil være gældene for dig, at du om 8 mdr sidder med babyen

Who knows..Only time..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.