Ja det er bare stort med de teste.!!!!!.. Og du har ret, dit indlæg var lige hvad der var brug for!!! 1000 tak!!
Jeg håber du snart får svar på om det er det!!! Og sig til hvis der er noget du vil vide... Jeg ved en del om det fordi jeg har det og er medlem af PCO foreningen... Her kan du finde masser af info...
Kæmpe
Lene
Kanon.! Så startede jeg dagen med at gøre en glad...sådan 
Vippigen havde samme problem. Jeg sagde det samme til hende som jeg nu siger til dig: Det kan gå begge veje,det ved du,men hold fast i min historie. Mod alle odds. Selv hvis det går galt,eller der "bare" opstår blødninger,smerter elelr andre komplikationer,-husk det under hele graviditeten. Mod alle odds, blødninger smerter you name it. Ud kom en baby,-ja faktisk to bare i hver sit år 
Ikk være bange. Fortsæt med at være ruge 
Skal jeg nok hvis det er..Mega træls det tager så lang tid at få svar på en adrogenstatus
Men hey. Jeg er på rette vej 
Kan du sove fantastisk og nyde det du har! Mange misunder dig for det faktum at du nu ved du kan blive gravid! Allerede der har du opnået noget mange kun drømmer om! Mikkel og mikas,-jeg kalder dem skæbnebørn. De skulle slet ikk have været her pga de sk*de blødninger. Men de kom sgu alligevel!
Og jeg håber denne historie vil være gældene for dig, at du om 8 mdr sidder med babyen 
Who knows..Only time.. 
Anmeld