Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: e søødeHvor er det dejligt.Hvor mange forsøg var i igennem?Dine streger ser suuuuuper ægte udGlæder mig til at høre mereKæmpe Kram
e søødeHvor er det dejligt.Hvor mange forsøg var i igennem?Dine streger ser suuuuuper ægte udGlæder mig til at høre mereKæmpe Kram
GGG.... ægte... Ja de er i hvert fald ikke tegnet på .... GGG... Som den klamme farve på dem fra de andredage viser, er engang tis der skulle til....... GGG... Vi har været igennem 5 UIU-H og dette var det første IVF forsøg...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: GGG.... ægte... Ja de er i hvert fald ikke tegnet på .... GGG... Som den klamme farve på dem fra de andredage viser, er engang tis der skulle til....... GGG... Vi har været igennem 5 UIU-H og dette var det første IVF forsøg...
hehe nej det var det jeg syntes lød lidt sødt ÆgtehihiHvonår ved du mere?
twinboys skriver: Iiiihhhh søde hjertelig tillykke... Håber og tror spiren har det godt og vokser sig stor og stærk... Majbritt
Iiiihhhh søde hjertelig tillykke... Håber og tror spiren har det godt og vokser sig stor og stærk...
Majbritt
Jeg håber inderligt at du har ret...... 1000 tak skal du have...
Lene
Eeeeej Lene hvor ville det være fedt hvis alt bare falder i hak for jer denne gang!!!! Krydser ALT!!!! Køb et par pomponer. Det plejer at virke. He he....
Kruse90 skriver: hehe nej det var det jeg syntes lød lidt sødt ÆgtehihiHvonår ved du mere?
Når jeg får taget blodprøve og scanning i uge 7 el 8...
michella80 skriver: Eeeeej Lene hvor ville det være fedt hvis alt bare falder i hak for jer denne gang!!!! Krydser ALT!!!! Køb et par pomponer. Det plejer at virke. He he....
Pomponer... GG... den var god... Håber også bare det er vores tur..
ønskebarn74 skriver: Når jeg får taget blodprøve og scanning i uge 7 el 8...
dejligtGlæder mig til at høre nærmere Men jeg tror på den er der Krydser i hvertfald alt hvad jeg kan.
ønskebarn74 skriver: Pomponer... GG... den var god... Håber også bare det er vores tur.. Lene
Altså nu er der kommet 3 pompon-babyer til verden. En pompon-baby er en baby der er lavet efter der er blevet heppet på at den skulle komme. Og jeg vil bare lige sige at pomponerne har virket 3 ud af 3 gange. Bare spørg Kitty og Tjuhl! Hehe...
blomst84 skriver: Hvor vildt!!!!! Jubiii og endelig kæmpe kæmpe tillykke !!! Glæder mig til Update... Knus sabrina som har fulgt dig på sidelinien
Hvor vildt!!!!! Jubiii og endelig kæmpe kæmpe tillykke !!! Glæder mig til Update... Knus sabrina som har fulgt dig på sidelinien
1000 tak søde!!! ... Hvordan går det med prinsessen...???..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128