Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er mig der måske er gravid... Og har lagt billede af tests ind... https://www.baby.dk/debat/83132pi1/barnloeshedsbehandling/ny-update-maaske-gravid---maaske-ikke-kom-friskt---.aspx
Har blødt og det er derfor vi er i tvivl...
Har været nede og besøge min søster der er herinde og delte det med hende alligevel... Ville jo ikke løfte noget ikke engang min lille nevø op fra gulvet og der var monster glat og Min mand passede på mig udenfor... Og jeg kunne bare ikke få mig selv til at lyve hende lige op i hovedet...
Men jer der er på min facebook... Ønsker ikke noget derinde før vi har været til nakkefolds scanning...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhhhhhhhhhh!
For at det lille æg er blevet til en spir som bliver i maven!
Fordi de 2 positive tests ser MEGET positive ud .
Lille baby, bliv inde i din mors mavse!!!!
Tillykke med de fine streger søde
FrkLarsen skriver: Uhhhhhhhhhh! For at det lille æg er blevet til en spir som bliver i maven! Fordi de 2 positive tests ser MEGET positive ud . Lille baby, bliv inde i din mors mavse!!!! Tillykke med de fine streger søde
1000 tak søde håber sådan at den er der...
ønskebarn74 skriver: Det er mig der måske er gravid... Og har lagt billede af tests ind... https://www.baby.dk/debat/83132pi1/barnloeshedsbehandling/ny-update-maaske-gravid---maaske-ikke-kom-friskt---.aspx Har blødt og det er derfor vi er i tvivl... Har været nede og besøge min søster der er herinde og delte det med hende alligevel... Ville jo ikke løfte noget ikke engang min lille nevø op fra gulvet og der var monster glat og Min mand passede på mig udenfor... Og jeg kunne bare ikke få mig selv til at lyve hende lige op i hovedet... Men jer der er på min facebook... Ønsker ikke noget derinde før vi har været til nakkefolds scanning...
Aiiiii - hvor er det fantastisk!!! Jeg blødte altså hele tiden under min graviditet, det stoppede først de sidste 2 måneder så med mindre du styrbløder med klumper så ingen grund til uro
Tillykke
Stort tillykke herfra også Spændende
til info så blødte jeg også de første 3 mdr. da jeg ventede min søn
Aiiiii - hvor er det fantastisk!!! Jeg blødte altså hele tiden under min graviditet, det stoppede først de sidste 2 måneder så med mindre du styrbløder med klumper så ingen grund til uro Tillykke
1000 tak søde... Der var en dag med klumper og 1½ dag med friskt blod... Men jeg brugte ikke ret mange bind, det plejer at vare en hel uge og jeg plejer at bruge mindst 2 pakker bind der er fyldt med blod... Denne gang brugte jeg kun ikke engang en og kun en dag med en del blod... Så... Derfor vi er i tvivl...
Stort tillykke herfra også Spændende til info så blødte jeg også de første 3 mdr. da jeg ventede min søn
1000 tak søde!!! Hvor meget blødte du og hvor mange dage??
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!! Hvor meget blødte du og hvor mange dage??
Jeg blædte sådan at der kom noget, når jeg tørrede mig og også ned på bindet. Det var sådan i et par dage. Men udover det, så pletblødte jeg engang imellem de første 3 mdr. Altså små blødninger som engang imellem var der når jeg tørrede mig, og så var væk næste gang jeg var på toilet. Men det er vist meget normalt de første 2-3 mdr.
Det er virkelig spændende... Krydser alt hvad jeg kan...
Carina1977 skriver: Jeg blædte sådan at der kom noget, når jeg tørrede mig og også ned på bindet. Det var sådan i et par dage. Men udover det, så pletblødte jeg engang imellem de første 3 mdr. Altså små blødninger som engang imellem var der når jeg tørrede mig, og så var væk næste gang jeg var på toilet. Men det er vist meget normalt de første 2-3 mdr.
Jeg blødte en del mere...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128