Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde... Der var en dag med klumper og 1½ dag med friskt blod... Men jeg brugte ikke ret mange bind, det plejer at vare en hel uge og jeg plejer at bruge mindst 2 pakker bind der er fyldt med blod... Denne gang brugte jeg kun ikke engang en og kun en dag med en del blod... Så... Derfor vi er i tvivl...
1000 tak søde... Der var en dag med klumper og 1½ dag med friskt blod... Men jeg brugte ikke ret mange bind, det plejer at vare en hel uge og jeg plejer at bruge mindst 2 pakker bind der er fyldt med blod... Denne gang brugte jeg kun ikke engang en og kun en dag med en del blod... Så... Derfor vi er i tvivl...
Hvor langt er du så henne nu?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Det er virkelig spændende... Krydser alt hvad jeg kan...
Det er virkelig spændende... Krydser alt hvad jeg kan...
1000 tak søde... Og lige over...!!!
ønskebarn74 skriver: Jeg blødte en del mere...
Jeg blødte en del mere...
Ok men nogen bløder næsten som en almindelig menstruation de første par måneder. Du må jo prøve at teste over de næste dage, og se om testen bliver tydligere
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde... Og lige over...!!!
Taaak...
Carina1977 skriver: Ok men nogen bløder næsten som en almindelig menstruation de første par måneder. Du må jo prøve at teste over de næste dage, og se om testen bliver tydligere
Gør jeg og på mandag ringer jeg til klinikken...
ønskebarn74 skriver: Gør jeg og på mandag ringer jeg til klinikken...
God ide....jeg krydser i hvert fald for dig
Uhh altså! Jeg krydser alt hvad der krydses kan!! GO GO GO lille spire!
DK skriver: Uhh altså! Jeg krydser alt hvad der krydses kan!! GO GO GO lille spire!
1000 tak søde...... Håber også jeg bliver et skrummel med bebs i maven...
Rosa skriver: Hvor langt er du så henne nu?
Havde testdag d. 6. Så 4+3 vil jeg tro... Har ikke prøvet at få positiv test efter IVF... Måske 4+5 hvis man beregner efter ægløsnings tidspunktet...???
Carina1977 skriver: God ide....jeg krydser i hvert fald for dig
Hvor tidligt havde du kvalme??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128