Så løfter jeg lige sløret... Er måske gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

ønskebørn74

blomst84 skriver:

Jamen det går rigtig godt hun er bare en nem lille baby som trives, så det er dejligt hvornår ska du til blodprøve?

Super det går godt...

Jeg aner det ikke, for vi fik besked på at de åbnede d. 12... Men på deres tlf. svarer sige de d. 10. så jeg ringer imorgen... Kan ikke vente mere... Bliver tosset af at vente... GG...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Mullefisen2011

ønskebarn74 skriver:

Det er mig der måske er gravid... Og har lagt billede af tests ind... https://www.baby.dk/debat/83132pi1/barnloeshedsbehandling/ny-update-maaske-gravid---maaske-ikke-kom-friskt---.aspx

Har blødt og det er derfor vi er i tvivl...

Har været nede og besøge min søster der er herinde og delte det med hende alligevel... Ville jo ikke løfte noget ikke engang min lille nevø op fra gulvet og der var monster glat og Min mand passede på mig udenfor... Og jeg kunne bare ikke få mig selv til at lyve hende lige op i hovedet...

Men jer der er på min facebook... Ønsker ikke noget derinde før vi har været til nakkefolds scanning...

Uhhhh søde.. Hvor er det bare spændende.. Håber virkelig sådan for jer .. Det lille spir skal bare blive derinde ..

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

Mullepigen86 skriver:

Uhhhh søde.. Hvor er det bare spændende.. Håber virkelig sådan for jer .. Det lille spir skal bare blive derinde ..

1000 mange tak søde......  Lene

Anmeld

9. januar 2011

blomst84

ønskebarn74 skriver:

Super det går godt...

Jeg aner det ikke, for vi fik besked på at de åbnede d. 12... Men på deres tlf. svarer sige de d. 10. så jeg ringer imorgen... Kan ikke vente mere... Bliver tosset af at vente... GG...

Ja det er bare med at få ringet!! jeg håber det sådan for jer! Var sammen med en veninde i går der brokkede sig over at hun ikke var blevet gravid endnu, for nu havde de jo prøvet i 3 mdr. PUHA tænkte jeg hun skulle bare vide hvor mange der kæmper og kæmper i mange år! Hvilket jeg tager hatten af for!! Så nu ska din lille spire bare blive derinde, for det fortjener i

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

blomst84 skriver:

Ja det er bare med at få ringet!! jeg håber det sådan for jer! Var sammen med en veninde i går der brokkede sig over at hun ikke var blevet gravid endnu, for nu havde de jo prøvet i 3 mdr. PUHA tænkte jeg hun skulle bare vide hvor mange der kæmper og kæmper i mange år! Hvilket jeg tager hatten af for!! Så nu ska din lille spire bare blive derinde, for det fortjener i

... 3måneder... GGGG.... Ok... Nyder hun ikke det hjemmerul hun får...... Nå spøg til side....  Men du skal nok ikke nævne vores 9års kamp... For gud hvor jeg håber den er lige om hjørnet for hende....

Anmeld

9. januar 2011

blomst84

ønskebarn74 skriver:

... 3måneder... GGGG.... Ok... Nyder hun ikke det hjemmerul hun får...... Nå spøg til side....  Men du skal nok ikke nævne vores 9års kamp... For gud hvor jeg håber den er lige om hjørnet for hende....

Ja sagde hun skulle trække vejret et øjeblik husk at opdatere her ligeså snart du ved noget vi er jo nysgerrige herinde

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

blomst84 skriver:

Ja sagde hun skulle trække vejret et øjeblik husk at opdatere her ligeså snart du ved noget vi er jo nysgerrige herinde

Skal jeg nok søde..!!!  Lene

Anmeld

9. januar 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!! ... Er bare vild med dit scanningsbillede på profilen... Glæder mig til at få et af vores lille skat når det er så vidt i en graviditet...

1000 tak, og jeg er helt sikker på, i nok skal få et mindst lige så godt billede af jeres lille spire. Er super glad på jeres vegne, og bliver så spændende

Anmeld

9. januar 2011

Agnete

Iiihhh altså. Fantastisk læsning at logge ind til Glæder mig til at høre mere.

Kh Agnete

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

Agnete skriver:

Iiihhh altså. Fantastisk læsning at logge ind til Glæder mig til at høre mere.

Kh Agnete

1000 tak søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.