prettybutterfly skriver:
Jeg forstår dig bare så godt
! Jeg ville simpelthen bare undlade at komme derhjem og besøge dem hvis ikke de lader være med at ryge. Jeg syntes det er helt i orden det du har sagt til dem, der skal jo være plads til ALLE!! Og det er der ikke hvis man ikke føler man kan trække frisk luft ned i lungerne. Jeg har selv 2 forædre der har røget inde da jeg var barn og har astma idag, hvilket garenteret har noget med den røg at gøre. Så min datter skal absolut IKKE udsættes for røg på nogen måde, uanset hvor vi er. Min mor går selv udenfor og ryge hjemme hos hende(min far er i mellemtiden helt stoppet) og jeg har ALDRIG skulle bede hende om at gå udenfor, det gør hun helt selv. Og sådan burde det også være!
De røgpartikler er pissefarlige, og at rygere SELV har lyst til at fylde sig med dem er fint, men de må sku ikke lade det gå ud over vøres børn som ikke har noget valg om at trække vejret! Det syntes jeg faktisk ikke engang de kan tillade sig!
Håber det løser sig! Skriv endeligt en opdate hvad det ender med!
Knus Mona
Dejligt indlæg at læse. Det tilbagesvar jeg kommer med til Jer alle samme kan ikke rigtig undgåes at blive meget ensformet 
Hvor må det være skønt med forældre, som helt af sig selv tager de helt rigtige hensyn til deres barnebarn.
Men min svigerfamilie ryger bare SÅ enormt meget, at jeg selv får det dårligt. Det vil jeg bare ikke udsætte Alexander for. Og med min mor og mormor, som har astma og 6 børn i familien, som er født med astma er Alexander jo meget disponibel for selv en dag at udvikle sygdommen.
Jeg skal nok komme med en opdatering, når min kæreste og jeg sammen har fået snakket med dem igen.
Min kæreste er desværre ikke hjemme og kommer først hjem slut januar og har derfor ikke oplevet disse episoder med dem. Når han kommer hjem tager vi snakken med dem igen, hvor vi alle sidder stille og roligt og fortæller.
Anmeld