Jeg har ammet fuld ud begge mine børn. Den store vågnede konsekvent hver anden time, lige meget hvad. Jeg prøvede med flasken, men der var ingen forskel, så har jeg bare droppet projektet for jeg ikke bryder mig om flasken (medmindre det er nødvendig self.!) Så han har ammet hver 2.time døgnet rundt i 6 måneder. Bagefter begyndte han at spise og en gang i mellem kunne han finde på at sove måske 3 eller 4 timer efter han bliver puttet og så hver 2.time igen. Og det blev sådan, at han faktisk er begyndt at sove igennem da han var næsten to 
Men den lille var jeg mere klar med kampen. Og jeg har ammet ham så meget. Bare hele tiden, når vi var hjemme. Og ammede og ammede. Om aftenen fik han lov til at amme i timehvis nogle gange! Bare så længe indtil han ikke mere gad. Og det var rigtigt, han drejede hovedet og lukkede munden på en meget sjov måde. Den lille sov nogle gange 4 timer nogle andre gange 6 timer. Og to timer om formiddagen og to timer om eftermiddagen
Men så begyndte vi med maden og så gik det bare ned af bakken... Så vågnede ham så mange gange. Og så kom nogle perioder, hvor der var ro, men så igen hvor han vågnede mange gange. Lige nu sidder vi i den periode, hvor han vågner bare hver time... Han vil gerne have vand (han kender tegnen til vand) og det får han. Jeg har den fornemmelse, at han er blevet helt afhængig af vandet og han vil have dem hele tiden. Det kunne være, at jeg skal i gang med afvænning 
Anmeld