Hvor længe sover baby om natten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.972 visninger
56 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Mai-pigen

Nu er Peter lige lidt over 3 mdr.. Han er såå dejlig og så nem, glad og tilpas...det er skønt! Han får en flaske, som supplement af og til, og det fungerer egentlig fint.. Dog kan vi ikke rigtig give den til natten, da det er som om han ikke rigtig kan fordøje det.. (vi har gjort det to gange, og begge gange har han gylpet midt på natten..)..

Peter bliver puttet ved kl.20-21, og melder sig så første gang imellem kl.23-24, så melder han sig igen ved kl.2-3, og så igen kl.5-6, hvor jeg så, hvis jeg er heldig, kan få ham til at sove igen..

Mit spørgsmål er til jer der ammer, eller bare generelt, hvor længe sover jeres 3 mdr gamle baby, efter at være blevet puttet til natten, før de skal spise, og hvor mange gange vågner de om natten og spiser?? Har hørt de skal kunne sove igennem med 3 mdr, dette er ikke tilfældet herhjemme....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Alberts/

min søn sover klokken 18:00

vågner klokken 20  ca og skal have vælling og sover til 06:00(;

og han bliver 4 mdr den 4 

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

Alberts/ skriver:

min søn sover klokken 18:00

vågner klokken 20  ca og skal have vælling og sover til 06:00(;

og han bliver 4 mdr den 4 

Wauw...det er da dejligt.... Og du ammer???

Anmeld

2. januar 2011

B&J

min dreng var der slet ikke styr på den gang han fik heller ikke bryst... men han sov når han ville så jeg var godt og tit træt men han er jo en bølle så det passer jo sammen det hele heldig vis sover han godt nu

så du er mega heldig af dit barn sover så super godt om natten

Anmeld

2. januar 2011

Tvillingemor80

Da mine piger havde den alder ammede jeg ca hver 3 time hele natten igennem ..

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

B&J skriver:

min dreng var der slet ikke styr på den gang han fik heller ikke bryst... men han sov når han ville så jeg var godt og tit træt men han er jo en bølle så det passer jo sammen det hele heldig vis sover han godt nu

så du er mega heldig af dit barn sover så super godt om natten

Hehe...ved godt der er nogle der har børn der slet ikke vil sove, føler mig skam også heldig..

Anmeld

2. januar 2011

Alberts/

Mai-pigen skriver:

Wauw...det er da dejligt.... Og du ammer???

nej gø jeg godt nok ikke men da jeg ammet var han 2 mdr da jeg ikke kunne mere sov han også¨sådan(; han har sovet igennem siden han var 2 dage(; men da jeg ammet sov han til 09:30

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

amandamh skriver:

Da mine piger havde den alder ammede jeg ca hver 3 time hele natten igennem ..

Ok.. Er jo ca. det samme....

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

Alberts/ skriver:

nej gø jeg godt nok ikke men da jeg ammet var han 2 mdr da jeg ikke kunne mere sov han også¨sådan(; han har sovet igennem siden han var 2 dage(; men da jeg ammet sov han til 09:30

Ok, lyder jo dejligt....

Anmeld

2. januar 2011

B&J

Mai-pigen skriver:

Hehe...ved godt der er nogle der har børn der slet ikke vil sove, føler mig skam også heldig..

kan jeg godt forstå håber også når engang jeg skal have en mere af den har lidt bedre sovehjerte hihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.