Jeg er bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Lolli

Synes altså også det er for dårligt i ikke kan blive indlagt! Hvad har man isolation til?? Det er da ikke rart for jer at gå med det alene. Puha, håber virkelig for jer at det snart går fremad - det gør ondt helt ind i hjertet at høre om hvad i må gå igennem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Janni85

22. december 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

bange for at miste Laura! Bange for at hun bliver mere syg og at vi til sidst ikke kan kontrollere det.... bange for at hun får den frygtede hjernebetændelse eller at hun ikke vil have kræfter til at overleve en lungebetændelse!

Jeg er så bange

seneste opdatering står her på side 4...

Lille skat! Selvfølgelig mister I ikke Laura, men det er en helt legitim følelse at have og den er noget af det mest naturlige. Det er hårdt mens det står på og man smertes ved at se sit livsværk have det så skidt. Jeg mindes selv følelsen, da jeg var indlagt med Laura.

Nu skal I koncentrere jer om at være der for Laura og nusse og pusle om hende, så hun føler sig tryg

Rigtig god bedring med hende - håber der snart kommer afklaring, så I ved, hvad I helt konkret skal forholde jer til.

Anmeld

22. december 2010

Mor til L&S

Åh hvor gør det ondt at læse, men søde.. Du mister IKKE Laura.. Lægerne skal nok sørge for at hn blir rask igen..

Sender Jer en masse kram og tanker

Knus

Anmeld

22. december 2010

dorthemus

Masser af knus og tanker til jer, søde  Forstår godt, at du er bange, men jeg er sikker på at I har en stærk lille pige der nok skal klare skærene

Anmeld

22. december 2010

Stumpen

Det er rigtig hårdt at læse dit indlæg Caroline.. Jeg håber virkelig at der snart sker en bedring med din lille myre  

Jeg må sige at jeg også stiller mig uforstående overfor at de ikke vil indlægge jer, hvis bette pigen er så skidt...  Hvis det gør dig tryg, så forlang det.. De har isolationsrum...

Anmeld

22. december 2010

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

bange for at miste Laura! Bange for at hun bliver mere syg og at vi til sidst ikke kan kontrollere det.... bange for at hun får den frygtede hjernebetændelse eller at hun ikke vil have kræfter til at overleve en lungebetændelse!

Jeg er så bange

seneste opdatering står her på side 4...

ÅH SØDE CAROLINE... HÅBER HUN BLIVER HURTIG FRISK IGEN... ER KED AF I MÅ SÅDAN EN OMGANG IGENNEM... KÆMPE OG  FRA BÅDE MIG OG MIN MAND!!!!

Anmeld

22. december 2010

Henri84

Først og fremmest, så rigtig god bedring med din pige
Hvis du er så utryg, hvilket er forståeligt med det forskellige udmeldelser i har fået, så synes jeg bestemt du skal ringe ind og bede om at blive indlagt. Og så må i ligge i isolation.
Nu ved jeg ikke hvad det er for et hududslæt hun har. Men min søn var indlagt med noget der hedder Erythema multiforme i sommers. De troede også det var en voldsom allergisk reaktion på penicilin, men han er efterfølgene blevet provokeret uden reaktion, så hos ham var det ikke penicilinen der var skyld i det, men nok en allergisk reaktion på den infektion han havde.
Håber i kommer til bunds i hvad der er galt, og hun snart er frisk igen
Sådan så min søn ud, de sagde det var en sjælden reaktion... Hans led var også påvirkede og hævede, både ankel, knæ, hofte, håndled og albueled og han kunne ikke gå selv i perioder...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. december 2010

Caroline86

Henri84 skriver:

Først og fremmest, så rigtig god bedring med din pige
Hvis du er så utryg, hvilket er forståeligt med det forskellige udmeldelser i har fået, så synes jeg bestemt du skal ringe ind og bede om at blive indlagt. Og så må i ligge i isolation.
Nu ved jeg ikke hvad det er for et hududslæt hun har. Men min søn var indlagt med noget der hedder Erythema multiforme i sommers. De troede også det var en voldsom allergisk reaktion på penicilin, men han er efterfølgene blevet provokeret uden reaktion, så hos ham var det ikke penicilinen der var skyld i det, men nok en allergisk reaktion på den infektion han havde.
Håber i kommer til bunds i hvad der er galt, og hun snart er frisk igen
Sådan så min søn ud, de sagde det var en sjælden reaktion... Hans led var også påvirkede og hævede, både ankel, knæ, hofte, håndled og albueled og han kunne ikke gå selv i perioder...

det er nemlig lige præcis en af de ting de også overvejer (som en af de harmløse ting)...

Men udslættet ligner ikke helt! Stort set alle de ting børn får er jo røde pletter på den ene eller anden måde, så det kan være meget svært at skelne... og netop penicillin reaktionen kan jo tage form på forskellige måde (deraf navnet).

Jeg håber vi kan få et svar i morgen!

Anmeld

22. december 2010

Sasja77

Hold da op det er voldsomt det er igennem! Både manden og jeg har fulgt med hele dagen idag og igår og vi håber begge at der snart kommer en positiv ende på Jeres bekymringer og Lauras lidelser!! Jeg synes at det er flot at du har overskud til at opdatere os alle herinde! Jeg kan virkelig godt forstå at du er bange og lige nu står du midt i det jeg personligt har som værste mareridt -nemlig at ingen kan sige hvad der er galt med den lille diamant.....Jeg synes du tackler det SÅ flot! Jeg ville slet ikke kunne fungerer tror jeg.

Rigtig rigtig rigtig god bedring til lille Laura og en kæmpe kram og mange tanker herfra!

Kh. Sasja & Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.