Jeg er bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

bange for at miste Laura! Bange for at hun bliver mere syg og at vi til sidst ikke kan kontrollere det.... bange for at hun får den frygtede hjernebetændelse eller at hun ikke vil have kræfter til at overleve en lungebetændelse!

Jeg er så bange

seneste opdatering står her på side 4...

Sødeste Caroline... 

Jeg forstår godt at du er skidehamrende bange! Det ville vi vist alle være. 

Jeg håber virkelig, at der er noget bedring i syne, så I kan få noget ro på. Det er jo næsten ikke til at holde ud at være i sin egen krop, når hun har det sådan...

Jeg tænker meget på jer - ved godt at det ikke rigtigt hjælper...

Jeg sender alle mine kram til jer og håber, at alt går bedre hurtigt!

Kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Diana...

Åhh sødeste Caroline  Hvor er jeg ked af det på jeres vegne, hvor må det være hård at sidde i den uvished  Stakkels lille pige og stakkels jer. Jeg forstå godt du er møg bange. Men jeg tror på at lille Laura er en STÆRK pige som sin mor  Åhh jeg ville ønske jeg kunne gøre noget for jer  Jeg sender alverdens kram og tanker til jer. 

Anmeld

22. december 2010

Caroline86

tusind tak for alle Jeres krydsede fingre og opmuntrende ord! Det betyder virkelig meget!

Jeg har læst alle indlæg og vil forsøge at svare på den alle!

Vi giver hende panodil/pinex stikpiller (det har hele tiden været dem hun har fået) da hendes temperatur igen bragede over "de magiske 40"... Nu, 2 timer senere, har hun 39,1 så hun er virkelig hårdt ramt, den lille myre

Hun får noget oralt rehydrerings system (en blanding af de rette mængder salt og sukker) som hun gerne vil drikke lidt af, men feberen fik hende til at kaste det op igen, sidste gang

Jeg har lige ligget med hende i knapt 2 timer hvor hun fløj ind og ud af søvnen med møffen, masen, kløen, klynken og skrig

hun er bare SÅ skidt...

De vil ikke indlægge os, for hvis det er mæslinger er det alt for farligt for de andre børn at vi er derinde

var der nogen spørgsmål jeg ikke fik svaret på så spørg endelig igen

Anmeld

22. december 2010

Nalle

Sender de bedste tanker herfra!

Er sikker på hun nok skal klarer alt det her søde!

Anmeld

22. december 2010

Mormilla

Caroline86 skriver:

bange for at miste Laura! Bange for at hun bliver mere syg og at vi til sidst ikke kan kontrollere det.... bange for at hun får den frygtede hjernebetændelse eller at hun ikke vil have kræfter til at overleve en lungebetændelse!

Jeg er så bange

seneste opdatering står her på side 4...

Hold op hvor er i meget igennem lige nu!!! Kan godt forstå at du er meget bange!!! Jeg er selv bange når Patrick er syg!!! ( hvilket han har været mange gange )

Vil bare lige sende jer et stort kram!!!

Anmeld

22. december 2010

Zafir

Åhhhh Sødeste Caroline!!!... Vi krydser bare ALTTING for at det hurtigt skal gå den rigtig vej. Jeg er SIKKER på at du aldrig vil lade lægerne lille Laura i stikken. De skal bare blive hos hende, så hun bliver rask!!!...

KÆÆÆÆMPE MEGA krammer!!

Anmeld

22. december 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

tusind tak for alle Jeres krydsede fingre og opmuntrende ord! Det betyder virkelig meget!

Jeg har læst alle indlæg og vil forsøge at svare på den alle!

Vi giver hende panodil/pinex stikpiller (det har hele tiden været dem hun har fået) da hendes temperatur igen bragede over "de magiske 40"... Nu, 2 timer senere, har hun 39,1 så hun er virkelig hårdt ramt, den lille myre

Hun får noget oralt rehydrerings system (en blanding af de rette mængder salt og sukker) som hun gerne vil drikke lidt af, men feberen fik hende til at kaste det op igen, sidste gang

Jeg har lige ligget med hende i knapt 2 timer hvor hun fløj ind og ud af søvnen med møffen, masen, kløen, klynken og skrig

hun er bare SÅ skidt...

De vil ikke indlægge os, for hvis det er mæslinger er det alt for farligt for de andre børn at vi er derinde

var der nogen spørgsmål jeg ikke fik svaret på så spørg endelig igen

Hvor synes jeg det dårligt at de ikke vil indlægger jer på det grundlag selvfølgelig skal de andre børn ikke smittes men så må de da indlægge jer på isolation, så de kan følge hende og hjælpe jer, det må det være mere trykt for jer. 

Åhh for pokker da håber du kan mærke mine varme kram gennem computeren. 

Anmeld

22. december 2010

NinaNymannMadsen

det har i vidst brug for alle sammen lige nu.

det er slet ikke rart at læse overhovedet.forstår godt du er bange ville jeg sku også være.

det må være så frygteligt at gå med sådan en frygt pga en sygdom.

håber de hurtig finder ud af hvad det englig er og i så får den helt rigtige hjælp så hun kan blive sund og rask og stærk.

Anmeld

22. december 2010

Frk. Himmelblå

MarianneSonne skriver:

Søde du  Kan i ikke blive indlagt igen, måske vil du være mere rolig, hvis lægerne og sygeplejerskerne er der til at holde øje med hende.

Jeg håber at hun bliver frisk hurtig, og at i finder en løsning på hvordan i ellers kan dæmpe hendes feber.

Marianne

Enig.

Se at blive indlagt sammen med hende. Så kan du blive mere tryg.

Men husk nu, at de små pus, som virker så skrøbelige, kan klare meget mere, end vi går og tror! Selvfølgelig vil hun snart få det bedre!

Anmeld

22. december 2010

Frk. Himmelblå

SeptemberBaby skriver:

Enig.

Se at blive indlagt sammen med hende. Så kan du blive mere tryg.

Men husk nu, at de små pus, som virker så skrøbelige, kan klare meget mere, end vi går og tror! Selvfølgelig vil hun snart få det bedre!

Ups, havde ikke set, at de ikke vil indlægge jer.

Ved du hvad, - du er i din GODE RET til at banke i bordet. Så må de sgu isolere jer! Kan jo ikke passe, at hun er "for syg til sygehuset"!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.