Jeg er bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.450 visninger
42 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Caroline86

bange for at miste Laura! Bange for at hun bliver mere syg og at vi til sidst ikke kan kontrollere det.... bange for at hun får den frygtede hjernebetændelse eller at hun ikke vil have kræfter til at overleve en lungebetændelse!

Jeg er så bange

seneste opdatering står her på side 4...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

oo

åh Caroline!!!! jeg tror og håber på at Laura er stærkere end som så!!!! men jeg kan virkelig godt forstå din angst efter at have læst din opdatering, det er simpelthen skrækkeligt

Anmeld

22. december 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

bange for at miste Laura! Bange for at hun bliver mere syg og at vi til sidst ikke kan kontrollere det.... bange for at hun får den frygtede hjernebetændelse eller at hun ikke vil have kræfter til at overleve en lungebetændelse!

Jeg er så bange

seneste opdatering står her på side 4...

kan godt forstå du er bange søde.

det ville alle i din situation være. 

i morgen får i at vide hvad det er. og laura bliver igen sund, rask og glad. 

Anmeld

22. december 2010

Mi

Søde du  Kan i ikke blive indlagt igen, måske vil du være mere rolig, hvis lægerne og sygeplejerskerne er der til at holde øje med hende.

Jeg håber at hun bliver frisk hurtig, og at i finder en løsning på hvordan i ellers kan dæmpe hendes feber.

Marianne

Anmeld

22. december 2010

Kruse90

årh skat.

Først en kæmpe . Ville ønske jeg hurtigt kunne komme over til jer.
Jeg håber og tror på Laura snart bliver rask.
Men sikke den lille prinsesse er ramt Det er så synd for hende

Skat, RING hvis du har brug for at snakke
Du ved jeg er her for dig

Anmeld

22. december 2010

Loa

Øv øv øv Er ked af det på jeres vegne at i skal igennem dette, men er sikker på lægerne er rigtig dygtige og nok skal få Laura på ret køl snarest muligt.....

Anmeld

22. december 2010

FruEllingsen

Har lige læst din opdate i den anden tråd.

Det er helt så jeg ryster. føler virkelig med jer, og kan virkelig godt følge din frygt.

Krydser fingre for det bedste for jeres lille mus. håber de snart finder ud af hvad de skal gøre for at hun får det bedre.

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

Åhhh..stakkels lille pus..og stakkels lille mor.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, men jeg vil tænde mit sjælelys for jer og sende healende tanker og energier til lillepigen.
1000 kærlige kram
Sussie

Anmeld

22. december 2010

Rosa

Har netop læst din opdatering, fy for pokker hvor er det uhyggelig læsning!  Jeg kan levende forestille mig hvor angstprovokerende det må være at stå i jeres situation - det er jo enhver forælders mareridt!!! Du skriver at det er ok at spørge, men du behøver altså slet ikke at svare. Jeg tænker bare på hvad du vil gøre? Give hende den panodil, eller? Og hvad mente de med at hendes hjerne ellers ville "koge" - tage skade eller? 

Hvordan har hun det nu? Er hun ked af det, mat og slap, sover eller...?

Masser af knus til dig og hende!

Rosa

Anmeld

22. december 2010

Lone Jakobsen

åh hvor er det bare frygteligt. kan de så ikke bare indlægge jer? så er  man da i trygge hænder hvis hun sku få det værre?

sender jer et og håber hun snart får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.