Jeg er bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

<3

Rigtigt god bedring med den lille! Og ja jeg kan godt forstå du er bange!

Helt utroligt at I skal være så uheldige. Men Laura er en stærk og sund pige der nok skal klare den. Og jo vil sige, som penicillinallergiker, at det *kunne* godt ligne en allergisk reaktion på penicillin og sådan noget kan sagtens gøre ondt. MEN det er usædvanligt at det først kommer senere.

Det undrer mig at de ikke kan finde ud af hvad hun fejler vha en blodprøve om det ligger i virus spektret eller... At de ligefrem vil lave en mavebiopsi (som skal vise hvad?).

men ja - jeg ville sgu også være så bange

Og ja jeg snakker bare og røven går. Du behøver slet ikke at svare på mine (intetsigende) spørgsmål. Det er bare det jeg gør når jeg intet kan gøre

knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Ni-ko-li-ne

Pyyyyyh jeg aner ikke hvad jeg skal skrive! Jeg er selv syg og får det om muligt langt værre af at læse hvad lille Laura skal igennem disse dage!!! Hvilken mor ville ikke blive skræmt for livet?Mht panodil, er det så den flydende eller stikpiller? Nikoline har nogen gange fået udslæt i forbindelse med præparater der er tilsat kunstig jordbær smag... Jeg ville også fortsætte med panodil hvis jeg var dig, omend jeg måske ville bruge stikpiller... Men det gør i måske allerede, når hun nu ikke rigtig vil have noget at spise osv...Pyh... Jeg ved godt, at det ikke er lykken at være indlagt... Men måske ville det være meget godt lige pt

Anmeld

22. december 2010

Ni-ko-li-ne

Ja og, god bedring

Anmeld

22. december 2010

JulieE

Puha... Har lige læst opdateringen og shit, hvor er det barskt!!!  Kan godt forstå du er bange!!! Jeg sender en masse god energi og håber og  at Lille Lauramus er i bedring meget meget snart!!!!

til jer!!!

Anmeld

22. december 2010

Laulund87

Åhh sødeste! Hvor er det bare synd for jer!! Jeg tænker på jer hele tiden og jeg håber virkelig den lille mus snart får det bedre! Det lyder godt nok slemt.

Anmeld

22. december 2010

lotte32

årh hvor jeg føler med jer, det er bare SÅ hårdt når ens små guldklumper har ondt, og kan kun tænke mig til hvor frygteligt det må være for jer ikke at vide hvad betten fejler håber de snart finder ud af hvad hun fejler.. 

God bedring med hende

Lotte

Anmeld

22. december 2010

Lucipher

Vil bare lige sende et kram. Det er sku ikke en sjov situation at stå i.

Rigtig go bedring.

Hilsen Julie.

Anmeld

22. december 2010

Aves..

Åhh..sikke et mareridt i sidder mitdt i...de bedste tanker herfra og god bedring....der er da for pokker en der må kunne finde ud af hvad hun fejler...øv, den uvished..

Anmeld

22. december 2010

Low

Jeg har virkelig virkelig ondt af jer!

Her bliver der  på højt plan!!

til jer alle!

Anmeld

22. december 2010

Cris

Det er altid så hårdt, når børnene er syge, men hun skal nok klare det! Vi er så heldige, at der er nogle gode læger og de skal nok klare det sammen med hende. Jeg håber, at det er snart overstået!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.