Jeg er bange!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Caroline86

Sasja77 skriver:

Hold da op det er voldsomt det er igennem! Både manden og jeg har fulgt med hele dagen idag og igår og vi håber begge at der snart kommer en positiv ende på Jeres bekymringer og Lauras lidelser!! Jeg synes at det er flot at du har overskud til at opdatere os alle herinde! Jeg kan virkelig godt forstå at du er bange og lige nu står du midt i det jeg personligt har som værste mareridt -nemlig at ingen kan sige hvad der er galt med den lille diamant.....Jeg synes du tackler det SÅ flot! Jeg ville slet ikke kunne fungerer tror jeg.

Rigtig rigtig rigtig god bedring til lille Laura og en kæmpe kram og mange tanker herfra!

Kh. Sasja & Michael

tusind tusind tak!!!! Dine ord varmer meget

Jeg tror det er rigtigt sundt for mig at få sat ord på forløbet og på mine følelser omkring det hele... det er virkelig et helvede, men når jeg alligevel ikke kan sove er det rart for mig at kunne være herinde lidt

og så er det jo bare fantastisk at blive mødt af så mange trøstende ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Silvermist

Jeg har lige læst din opdatering og hvor er jeg bare ked af det på Jeres vegne. Kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være. Men jeg tror og håber på at Laura snart får det bedre

Mine varmeste tanker til dig og fin familie

Kærlig hilsen,

Mira

Anmeld

22. december 2010

Bare mig..

Puha, jeg har læst dine andre indlæg og det er da forfærdeligt med jeres lille pige!

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige andet end, at det er skrækkeligt for jer og ikke mindst lille Laura!

Håber virkelig, at du kommer med en GOD opdatering imorgen, og at i kan holde jul med ro i sindet.. 

Så billederne af hende, og der er ikke ord for hvordan det må være..

Krydser alt hvad der krydses kan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.