Så er vi hjemme igen.. - så længe det varer!
Børnelægerne mener Laura har mæslinger og professoren i hudsygdomme mener at det er en voldsom allergisk reaktion på enten penicillin eller panodil. Normalt ville man, når hun er friskere, provokere et nyt anfald for at finde ud af hvad det er, men Laura er så dårlig at de ikke tør. De mener vi skal gå ud fra at hun hverken kan tåle penicillin eller panodil og derfor må hun ALDRIG få det!
Laura har det MEGET skidt og de taler om at indlægge os i isolation på Hvidovre så de kan holde hende under konstant opsyn ift. feber og væskeindtag! Hun spiser intet, men kan lokkes til at drikke en lille smule æblejuice, lun sødmælk og hun vil (heldigvis) gerne ammes lidt... Hun er MØGhamrende syg og havde 39.8 i feber imorges - det var altså MENS hun var panodildækket 
Nu må hun ifølge hudlægerne ikke få panodil mens børnelægerne siger vi SKAL give hende det, for ellers koger hendes hjerne! Hudlægerne havde ingen forslag til hvordan vi skal dæmpe feberen og holde hende nogenlunde smertefri!
Hun er rød over hele kroppen nu, men farven er ikke så hidsig som i går! (det tyder på mæslinger)
De har taget blodprøver, podninger og urinprøve og i morgen skal de tage en biopsi (= de skal stikke en nål ind i min lille piges mave
)
Vi skal være der 8.30 (på børneafdelingen) og kl.9 hos hudlægerne som skal lave biopsien! forhåbentligt har vi svar på prøverne inden! De er sendt afsted med hast til seruminstituttet.
Jeg er ulykkelig, knust og frustreret! Vi vil bare gerne have et svar 
Lige nu ved jeg slet ikke hvilket ben jeg skal stå på. Jeg tror stadig det er mæslinger,og jeg kan ikke lade mit barn være så syg at hun intet kan fordi der er en mikroskopisk risiko for at hun ikke kan tåle den panodil der hjælper hende SÅ godt...
Jeg sidder vist bare i mine egne tanker nu!
I skal være velkomne til at spørge løs hvis der er noget I vil vide, men jeg er nok lidt distanceret i dag!
knus Caroline