Børn på Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Pige2009

Moar'en skriver:

Jeg har svaret ældre end 13 bla fordi det er deres regl derinde. Viktor har ingen profil, men han har sin egen side, som vi bruger når vi er på syghuset, her skriver vi hvordan det går osv, for vi er fri for at ringe til alle dem der har lyst til at vide hvorad det går os når vi er inde

Hmm - er det ikke lidt det samme?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Pige2009

Low skriver:

Mener at facebook har en regel om at de minimum skal være 13 år hvilket jeg synes er fair

Ja, læs hele tråden

Anmeld

16. december 2010

Pige2009

tinasmor skriver:

Så vidt jeg ved siger FB reglerne at man skal være over 12 eller 13 år (kan ikke huske den præcise alder) ved fra min søster (skolelærer), at der mellem elever er rigtig mange drillerier og børn der bliver mobbet gennem FB. Så man skal være opmærksom på dette, når man giver sit barn en FB profil

Jeps - læs hele tråden for svar

Anmeld

16. december 2010

millesofie

jeg har svaret 11-13 da jeg synes at man skal kunne forstå hvad der foregår og være i stand til at forstå at ALT man lægger ud der inde kan blive brugt af andre

Vi har en sådan prøve profil eller hvad man nu kalder den , som marcus-emil bruger men han er lige glad med status osv han vil bare kigge billeder, spille farmville og lave sjove ting på de billeder af dem han kender (han er 5år) men vi sidder altid ved siden af ham når han er på nettet, han er også på youtube og oline

Anmeld

16. december 2010

Moar'en

Baagøe skriver:

Hmm - er det ikke lidt det samme?!

jov på sin vis er det vel, men det er ikke sådan jeg sidder hver eller hveranden dag og skriver opdateringer på hvordan han har det, den bliver kun brugt når vi er på sygehuset, fordi vi ved der er mange der der gerne vil vide hvordan det er gået, og jeg har ikke lyst til at ringe til 20-40 mand når vi er indlagt. Så der hvor jeg synes forskellen er, er at jeg skriver ikke som om jeg er Viktor, og skriver ikke hele tiden, men skriver om hvordan han har det og ikke mindst hvordan vi har det. Kald mig bare dobbelmorals, men jeg synes ikke det er det samme

Anmeld

16. december 2010

Moar'en

Baagøe skriver:

Jeg har en hjemmeside til Laura, hvor folk kan se billeder - den styrer jeg nemlig selv 100%

jamen helt firkantet er det så ikke det samme som at Viktor har en side på Facebook? Jeg styre jo os hvad der kommer på den, og jeg kan endda lukke den så jeg bestemmer hvem der må komme ind.

Anmeld

16. december 2010

mor-til-vanessa

Baagøe skriver:

Jeg synes godt nok også det er lidt noget pjat. Hvad har du stemt? Jeg kender ikke til reglerne, men ved at Lauras storesøster på 10 har en profil og hendes storebror på 13 har haft en siden han var 11

ja jeg synes også det er noget pjat.

har svaret ældre end 13. og vanessa får heller ikke en før der, medmindre der er andre regler til den tid

Anmeld

16. december 2010

mor-til-vanessa

Baagøe skriver:

Jeg har en hjemmeside til Laura, hvor folk kan se billeder - den styrer jeg nemlig selv 100%

kunne være man skulle have sådan en.

men har gjort sådan at det kun er mine venner der kan se mine fb billeder

Anmeld

16. december 2010

lucas<3

9510 skriver:

Man kan jo gøre så deres profil kun kan ses af deres venner

Og jeg holder da også øje med min datters gang der inde,,,, man har jo et ansvar som forældre,, hhun er kun på nettet når hun sidder sammen med mig

det er os iorden,

min kærestes kusin var 11 da hun kom der indog hun løj om sin alder og skrev med mænd over 20 og hendes forælder viste det ikk. men sef, hvis forælderne er der er det iorden..

Anmeld

16. december 2010

Pige2009

Moar'en skriver:

jov på sin vis er det vel, men det er ikke sådan jeg sidder hver eller hveranden dag og skriver opdateringer på hvordan han har det, den bliver kun brugt når vi er på sygehuset, fordi vi ved der er mange der der gerne vil vide hvordan det er gået, og jeg har ikke lyst til at ringe til 20-40 mand når vi er indlagt. Så der hvor jeg synes forskellen er, er at jeg skriver ikke som om jeg er Viktor, og skriver ikke hele tiden, men skriver om hvordan han har det og ikke mindst hvordan vi har det. Kald mig bare dobbelmorals, men jeg synes ikke det er det samme

En lille forskel og lidt dobbeltmoralsk Men det tror jeg nu, vi alle er af og til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.