Gravid, én SVAGT positiv, to svagt negative? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

SSL

Jeg fik mens i morges  

jeg har ikke kunne tale med gynæ. idag, da de ikke har tlf tid før imorgen tidlig, men har været så ulykkelig.. Sikke noget rigtig hammer LORTELORT! Og synes det bør skride NU   Ej, men ja, har været rigtig ked og øv.. Så jeg er jo bange, meget bange nu - for at det så har været en biokemisk, og alt hva jeg kan læse mig frem til via nettet er at det kan være flg. årsager: misdannelser, dårligt immunforsvar, ustabilitet, (kan faktisk ikk huske mere), men alle sammen var nogle meget deprimerende muligheder.. Så jeg venter KUN på at kunne kontakte gynæ. imorgen og tale med hende, hun mener jo det var enten eller, da jeg testede positvit torsdag aften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

JustMe

Hvordan ser en svagt negativ test iflg dig ud? Mig bekendt kan testen kun være enten rent negativ (ingen streg i testfeltet) eller flere grader af positiv (forskellig styrke af stregen i testfeltet).

Det skal lige siges, at en teststreg kommet efter den angivne tidsbegrænsning ikke kan regnes for pålidelig

Anmeld

15. december 2010

SSL

JustMe skriver:

Hvordan ser en svagt negativ test iflg dig ud? Mig bekendt kan testen kun være enten rent negativ (ingen streg i testfeltet) eller flere grader af positiv (forskellig styrke af stregen i testfeltet).

Det skal lige siges, at en teststreg kommet efter den angivne tidsbegrænsning ikke kan regnes for pålidelig

Det ved jeg såmænd godt, jeg har jo trods alt snakket med gynæ. om alting

En svag negativ, var de to første, via at den ene af dem var stregen sløret og den anden var hele neg. feltet helt pink, også det andet, og den pinke farve gik ikke væk.. Dét betegner JEG som svagt neg...

Anmeld

15. december 2010

*Cille*

SSL skriver:

Jeg fik mens i morges  

jeg har ikke kunne tale med gynæ. idag, da de ikke har tlf tid før imorgen tidlig, men har været så ulykkelig.. Sikke noget rigtig hammer LORTELORT! Og synes det bør skride NU   Ej, men ja, har været rigtig ked og øv.. Så jeg er jo bange, meget bange nu - for at det så har været en biokemisk, og alt hva jeg kan læse mig frem til via nettet er at det kan være flg. årsager: misdannelser, dårligt immunforsvar, ustabilitet, (kan faktisk ikk huske mere), men alle sammen var nogle meget deprimerende muligheder.. Så jeg venter KUN på at kunne kontakte gynæ. imorgen og tale med hende, hun mener jo det var enten eller, da jeg testede positvit torsdag aften..

Øv søde det er jeg ked af at høre  Men sådan var det jo også måneden inden jeg kunne teste positiv. Der gik jeg næsten en hel uge over tid og så kom dumme mens...

Jeg  for at de får en bragende positiv test i næste måned!

Held og lykke med det hele

Anmeld

15. december 2010

CamillaValby

SSL skriver:

Jeg fik mens i morges  

Øv hvor skod

Havde håber at den var der denne gang.

Anmeld

15. december 2010

JustMe

SSL skriver:

Det ved jeg såmænd godt, jeg har jo trods alt snakket med gynæ. om alting

En svag negativ, var de to første, via at den ene af dem var stregen sløret og den anden var hele neg. feltet helt pink, også det andet, og den pinke farve gik ikke væk.. Dét betegner JEG som svagt neg...

Ah, på den måde

Er ked af at høre, det var falsk alarm  Håber, der er bonus næste måned i stedet

Anmeld

15. december 2010

SSL

*Cille* skriver:

Øv søde det er jeg ked af at høre  Men sådan var det jo også måneden inden jeg kunne teste positiv. Der gik jeg næsten en hel uge over tid og så kom dumme mens...

Jeg  for at de får en bragende positiv test i næste måned!

Held og lykke med det hele

Mange tak skal du have, jeg håber også.. Selvom det snart er farligt for psyken..  Men det gode er, at vi starter undersøgelserne permanent næste måned, så kommer der meget meget mere klarhed over alting  Det bliver jo godt! Men tak for det søde  Og jeg UNDSKYLDER mange gange at jeg ikke fik svaret din PB! Det gør jeg inden længe

Anmeld

15. december 2010

SSL

CamillaValby skriver:

Øv hvor skod

Havde håber at den var der denne gang.

Ja, det er så r** skod! Og tak for det, det er så sødt af dig  Havde du haft sådan en biokemisk abort før egentlig?

Anmeld

15. december 2010

SSL

JustMe skriver:

Ah, på den måde

Er ked af at høre, det var falsk alarm  Håber, der er bonus næste måned i stedet

Mange tak skal du have, det var rigtig trist ja  Men jeg takker mange gange for lykønskningen i næste måned, vi har ikk givet op endnu

Anmeld

15. december 2010

CamillaValby

SSL skriver:

Ja, det er så r** skod! Og tak for det, det er så sødt af dig  Havde du haft sådan en biokemisk abort før egentlig?

Hehe kan se at jeg er en stave idiot i dag

Ja desværre jeg har lige haft to i træk, det er ikke så sjovt. Jeg har dog prøvet at trøste mig selv med, at så kan det jo godt lade sig gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.