Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SSL skriver: Det kan jeg godt forstå søde, ih - hvor er det da også bare SÅ spændende!! husk at skriv til mig, når du har været hos lægen!!
Det kan jeg godt forstå søde, ih - hvor er det da også bare SÅ spændende!! husk at skriv til mig, når du har været hos lægen!!
Det kan du tro jeg vil
Skal nok holde jer opdateret..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Krydser fingre for dig søde
Krydser fingre for dig søde
Mange tak skal du have, dejlige Qvinde!
SSL skriver: Mange tak skal du have, og tak for svaret! Ja, ville da ønske jeg også bare havde taget en del positive og vidste at jeg skulle være moar og at min kæreste skulle være far! Vi begyndte begge at tude da vi så den svagt positive! Af ren og skær lykke selvf.! Ej, hvor spændende - du må endelig lave en update!! Og mange tak for lykønskningen
Mange tak skal du have, og tak for svaret! Ja, ville da ønske jeg også bare havde taget en del positive og vidste at jeg skulle være moar og at min kæreste skulle være far! Vi begyndte begge at tude da vi så den svagt positive! Af ren og skær lykke selvf.!
Ej, hvor spændende - du må endelig lave en update!! Og mange tak for lykønskningen
Var da så lidt!
Det er så sødt at ens maskiline mand kan blive så følsom ved at se en positiv graviditetstest. Vi hoppede og dansede også da min blev positiv...
Held og lykke søde... Og husk at skrive en opdatering når du ved mere...
*Cille* skriver: Var da så lidt! Det er så sødt at ens maskiline mand kan blive så følsom ved at se en positiv graviditetstest. Vi hoppede og dansede også da min blev positiv... Held og lykke søde... Og husk at skrive en opdatering når du ved mere...
Det skal jeg selvf. nok gøre Jeg skriver nok herinde i denne tråd som en lille update
SSL skriver: De er smidt heelt ud, desværre.. Alle fire test.. Nå, jeg har stadig ingen symt. på mens, kontakter lægen imorgen.. men håber stadig der er nogen der svarer at de har taget positive og derefter neg. test, mn de var gravide.. Jeg BER til det, men tør ikke tro eller håbe mere
De er smidt heelt ud, desværre.. Alle fire test.. Nå, jeg har stadig ingen symt. på mens, kontakter lægen imorgen..
men håber stadig der er nogen der svarer at de har taget positive og derefter neg. test, mn de var gravide.. Jeg BER til det, men tør ikke tro eller håbe mere
Nå, øv også
Jeg for, at lægen tester dig positiv
for en positiv test..
Louisiana28 skriver: Nå, øv også Jeg for, at lægen tester dig positiv
Lægen var (synes JEG) lidt underlig idag da jeg talte med hende Jeg forklarede om den første test som var svagt positiv og de andre teste som var neg. hun sagde "som udganspunkt er du vel gravid når du er gået over tid og har testet én positiv, du har nok ikke dannet nok HGC ellers til at teste positivt".... Ja, det er jeg så lidt ked af hun siger, for det kan jeg overhoved ikke gå udfra, som udgangspukt
Jeg synes uvisheden er så grim!! Har igen testet, her til eftermiddag med en neg. også!! Og jeg har stadig ingen tegn på mens. tværtimod... SÅ jeg er ved at gå ud af mit gode skind.. Jeg gider slet ikke teste mere foreløbig.. Den næste må blive onsdag morgen hvis jeg stadig ikke har set skyggen af mensen..
Skal først kontakte lægen når jeg er gået 1-2 uger over og jeg stadig tester neg.. Tænke tænke tænke......
SSL skriver: Lægen var (synes JEG) lidt underlig idag da jeg talte med hende Jeg forklarede om den første test som var svagt positiv og de andre teste som var neg. hun sagde "som udganspunkt er du vel gravid når du er gået over tid og har testet én positiv, du har nok ikke dannet nok HGC ellers til at teste positivt".... Ja, det er jeg så lidt ked af hun siger, for det kan jeg overhoved ikke gå udfra, som udgangspukt Jeg synes uvisheden er så grim!! Har igen testet, her til eftermiddag med en neg. også!! Og jeg har stadig ingen tegn på mens. tværtimod... SÅ jeg er ved at gå ud af mit gode skind.. Jeg gider slet ikke teste mere foreløbig.. Den næste må blive onsdag morgen hvis jeg stadig ikke har set skyggen af mensen.. Skal først kontakte lægen når jeg er gået 1-2 uger over og jeg stadig tester neg.. Tænke tænke tænke......
hvor er det bare surt søde..
Trine89 skriver: hvor er det bare surt søde..
Ja, det er bare SÅ trist synes jeg.. Hm, jeg håber jo nok bare det fortsat ikke kommer og jeg bare ikke har dannet nok HGC! Men det er også et efterhånden farligt håb
SSL skriver: Ja, det er bare SÅ trist synes jeg.. Hm, jeg håber jo nok bare det fortsat ikke kommer og jeg bare ikke har dannet nok HGC! Men det er også et efterhånden farligt håb
*Trøste*Du må bare se tiden lidt an.Du kan også have haft en lille graviditet, som kun har holdt i få døgn og som så er gået i sig selv igen.Efterfølgende kan man sagtens gå en hel mensperiode igennem før den kommer igen.Men jeg håber det bedste for dig og du får et stort knusKærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128