Gravid, én SVAGT positiv, to svagt negative? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

SSL

Louisiana28 skriver:

Iiiiihh da, hvor spændende!! Har du ikke nogle billeder af dine tests??  for den er god nok

De er smidt heelt ud, desværre.. Alle fire test.. Nå, jeg har stadig ingen symt. på mens, kontakter lægen imorgen..

men håber stadig der er nogen der svarer at de har taget positive og derefter neg. test, mn de var gravide.. Jeg BER til det, men tør ikke tro eller håbe mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

SussieThyssen

SSL skriver:

Hej piger!!

Der har været MANGE tråde herinde, de seneste dage med MEGET SVAGE positive tester.. Og ja, jeg er også én af de mange der har haft taget sådan én..

Jeg tog den første test torsdag aften, sent - og den var svagt positiv, min kæreste så det først og sagde der var et eller andet på den, og dagen efter i dagslys var den ret tydelig faktisk, men stadig svag.. Men så fredag eftermiddag, var jeg jo nødt til at prøve igen, det var så en svag negativ test, stregen var utydelig men stadig negativ, så tog jeg endnu én lørdag morgen, (netto teste) og den var også svag neg, og det andet felt var lyserødt! underligt nok.. Men nå ja, igår aftes tog jeg så en clear blue som der blev råddet i en anden tråd herinde, men den skrev "ikke gravid"! Jeg er nu 2 dage over, og jeg talte så mine seneste måneders cyklus, og den er på præcist 28 dage, de seneste 3 måneder, og jeg havde tegn i starten af ugen på mens, og siden torsdag har jeg slet ikke haft mens. tegn.. Jeg er altid meget hidsig, øm, og dårlig op til mens.. Men ikke denne gang..

Jeg tror faktisk ikke der er en baby, fordi der er tre ret negative teste efterflg. MEN, jeg vil alligevel spørge om der er nogle af jer der har haft en svagt positiv og så negativ og senere hen positiv igen, hvis hormonet i kroppen måske er lidt svagt??? eller hvordan?

Jeg kontaker lige min læge imorgen, og spørger dem om en blodprøve eller test oppe hos dem er en mulighed.. Er godt nok forvirret.. Og vil enten bare have den positive test eller mens.. Aller helst en positiv test selvfølgelig, men det her med neg. teste og ingen mens er ret ømt for nervesystemet synes jeg, har grædt og grædt de sidste dage over det..

Der udover skal det siges at jeg har sovet SÅ meget og været træt, jeg har lidt utrolig meget af niv i maven, og så har jeg haft ondt i lænden og haft mange sure opstød, så jeg er så meget forvirret  

Help, someone  

Vil da lige tilføje til det alle andre siger herinde, at man altid skal teste om morgenen, da graviditetshormonet er mest aktivt der.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. december 2010

SSL

SussieThyssen skriver:

Vil da lige tilføje til det alle andre siger herinde, at man altid skal teste om morgenen, da graviditetshormonet er mest aktivt der.

Kærligst
Sussie

Den svagt positive, testede jeg aften før forventet mens.. Den ene af dem, testede jeg dagen efter forventet mens, og den sagde "ikke gravid".. Så jeg går udfra jeg ikke er, har bare ikke fået min mens og det virker heller ikke til at den er lige om hjørnet

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

SSL skriver:

Den svagt positive, testede jeg aften før forventet mens.. Den ene af dem, testede jeg dagen efter forventet mens, og den sagde "ikke gravid".. Så jeg går udfra jeg ikke er, har bare ikke fået min mens og det virker heller ikke til at den er lige om hjørnet

Du kan altså sagtens være gravid søde...som før omtalt i mange tilsvarende tråde, så er vi nogle kvinder hvor graviditet bare ikke kan måles før langt længere henne, fordi vi danner så lidt Hcg. Så man kan kun måle det med blodprøve.
Sommetider skal man måske gå en uge eller mere over tid før man kan måle det på en urintest.
Så opgiv ikke håbet endnu

Anmeld

12. december 2010

*Cille*

SSL skriver:

Hej søde

Ih hvor er det altså bare spændende at følge med  Jeg har ikke selv prøvet at teste positiv for efterfølgende at teste negativ...

Men ønsker dig held og lykke og  alt hvad jeg kan for at du får en positiv test når du skal til læge... Jeg skal til læge på tirsdag og have den "endelige dom"...  Testen var jo lidt svagt positiv sidst jeg var derinde...

Anmeld

12. december 2010

Trine89

SSL skriver:

Ih, hvor dejligt altså!!   hvor er du heldig, og hvor må det bare være så unikt altså!! Skal du så til lægen en af dagene og have tjekket det hele og have lavet journal??

jeg ringer til lægen i morgen skulle lige have lidt tid til at synke det

Anmeld

12. december 2010

SSL

SussieThyssen skriver:

Du kan altså sagtens være gravid søde...som før omtalt i mange tilsvarende tråde, så er vi nogle kvinder hvor graviditet bare ikke kan måles før langt længere henne, fordi vi danner så lidt Hcg. Så man kan kun måle det med blodprøve.
Sommetider skal man måske gå en uge eller mere over tid før man kan måle det på en urintest.
Så opgiv ikke håbet endnu

Åh, jeg må til lægen imorgen og se hvad der sker.. Jeg BEDER til det er en baby derinde, men for filan hvor jeg synes det er yderst hårdt for psyken af være så hammer uvidende  Det er meget meget hårdt synes jeg.. Nu må jeg se dagene an og se hvad der sker!  Men mange mange tak for svaret

Anmeld

12. december 2010

SSL

*Cille* skriver:

Hej søde

Ih hvor er det altså bare spændende at følge med  Jeg har ikke selv prøvet at teste positiv for efterfølgende at teste negativ...

Men ønsker dig held og lykke og  alt hvad jeg kan for at du får en positiv test når du skal til læge... Jeg skal til læge på tirsdag og have den "endelige dom"...  Testen var jo lidt svagt positiv sidst jeg var derinde...

Mange tak skal du have, og tak for svaret!  Ja, ville da ønske jeg også bare havde taget en del positive og vidste at jeg skulle være moar og at min kæreste skulle være far! Vi begyndte begge at tude da vi så den svagt positive! Af ren og skær lykke selvf.!

Ej, hvor spændende - du må endelig lave en update!!  Og mange tak for lykønskningen

Anmeld

12. december 2010

SSL

Trine89 skriver:

jeg ringer til lægen i morgen skulle lige have lidt tid til at synke det

Det kan jeg godt forstå søde, ih - hvor er det da også bare SÅ spændende!! husk at skriv til mig, når du har været hos lægen!!

Anmeld

12. december 2010

SussieThyssen

SSL skriver:

Åh, jeg må til lægen imorgen og se hvad der sker.. Jeg BEDER til det er en baby derinde, men for filan hvor jeg synes det er yderst hårdt for psyken af være så hammer uvidende  Det er meget meget hårdt synes jeg.. Nu må jeg se dagene an og se hvad der sker!  Men mange mange tak for svaret

Krydser fingre for dig søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.