Gravid, én SVAGT positiv, to svagt negative? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

SSL

CamillaValby skriver:

Hehe kan se at jeg er en stave idiot i dag

Ja desværre jeg har lige haft to i træk, det er ikke så sjovt. Jeg har dog prøvet at trøste mig selv med, at så kan det jo godt lade sig gøre.

Jeg mente nok at jeg huskede rigtigt, og det var dig der havde dem.. Har du talt med lægen eller gynæ. om det er noget der kan risikere at blive ved? Er lidt bange for det nemlig  Hvordan har dine været, og hvor hurtigt efter du du har testet svagt positiv gik der, til du fik mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

CamillaValby

SSL skriver:

Jeg mente nok at jeg huskede rigtigt, og det var dig der havde dem.. Har du talt med lægen eller gynæ. om det er noget der kan risikere at blive ved? Er lidt bange for det nemlig  Hvordan har dine været, og hvor hurtigt efter du du har testet svagt positiv gik der, til du fik mens?

Du huskede nemlig helt rigtigt

Jeg har snakket med gyno. Jeg har fået nogle piller som jeg skal tage, som skulle hjælpe kroppen en smule for at holde på ægget.

Faktisk kun en dag eller to efter at jeg har testet positivt. Har engang for meget længe siden prøve at teste positivt også begynde at bløde senere på dagen.

Anmeld

16. december 2010

*Cille*

SSL skriver:

Mange tak skal du have, jeg håber også.. Selvom det snart er farligt for psyken..  Men det gode er, at vi starter undersøgelserne permanent næste måned, så kommer der meget meget mere klarhed over alting  Det bliver jo godt! Men tak for det søde  Og jeg UNDSKYLDER mange gange at jeg ikke fik svaret din PB! Det gør jeg inden længe

Det er dejligt at I kan få en klarhed, det kan være det gør positivt for psyken

Det er helt i orden at du ikke har fået svaret, du har jo haft nok at tænke på...

Anmeld

16. december 2010

SSL

CamillaValby skriver:

Du huskede nemlig helt rigtigt

Jeg har snakket med gyno. Jeg har fået nogle piller som jeg skal tage, som skulle hjælpe kroppen en smule for at holde på ægget.

Faktisk kun en dag eller to efter at jeg har testet positivt. Har engang for meget længe siden prøve at teste positivt også begynde at bløde senere på dagen.

Okay, fordi hun havde vidst været 'for hurtig' med at svare i tlf'en sidste gang, og havde drøftet det nærmere med gynækologen (det er jo fast sekretæren jeg taler med, når det er telefonisk), men det var dog ikke sikkert at det er enbiokemisk, men det er jo altså en mulighed!  Nu må jeg se når jeg kommer nærmere..

Men har du også haft SA? Hvis jeg altså må spørge?

Anmeld

16. december 2010

SSL

*Cille* skriver:

Det er dejligt at I kan få en klarhed, det kan være det gør positivt for psyken

Det er helt i orden at du ikke har fået svaret, du har jo haft nok at tænke på...

Tak for forståelsen søde

Anmeld

16. december 2010

CamillaValby

SSL skriver:

Okay, fordi hun havde vidst været 'for hurtig' med at svare i tlf'en sidste gang, og havde drøftet det nærmere med gynækologen (det er jo fast sekretæren jeg taler med, når det er telefonisk), men det var dog ikke sikkert at det er enbiokemisk, men det er jo altså en mulighed!  Nu må jeg se når jeg kommer nærmere..

Men har du også haft SA? Hvis jeg altså må spørge?

Det kan du tro du må

Det har jeg ikke haft. Jeg har haft en ude for livmoderen som ikke ville gå i sig selv, så det blev opereret væk til sidst

Anmeld

16. december 2010

SSL

CamillaValby skriver:

Det kan du tro du må

Det har jeg ikke haft. Jeg har haft en ude for livmoderen som ikke ville gå i sig selv, så det blev opereret væk til sidst

Åh nej, sikke også mange nedture I har været igennem så!! Ih altså, hvor ville man ønske man kunne trylle og gøre noget for jer

Anmeld

16. december 2010

CamillaValby

SSL skriver:

Åh nej, sikke også mange nedture I har været igennem så!! Ih altså, hvor ville man ønske man kunne trylle og gøre noget for jer

Ja vi har været en del igennem og det er ikke altid lige sjovt. MEN vi kæmper videre og som vi er begyndt at sige får vi børn får vi og hvis ikke så nyder vi hinanden og tager ud at rejse osv.

Jeg tænker faktisk på at der er nogle der har kæmpet i endnu flere år end vi, og de har måske været igennem endnu flere ting. Så prøver at være positiv og være "taknemmelig" for min situation

Anmeld

16. december 2010

SSL

CamillaValby skriver:

Ja vi har været en del igennem og det er ikke altid lige sjovt. MEN vi kæmper videre og som vi er begyndt at sige får vi børn får vi og hvis ikke så nyder vi hinanden og tager ud at rejse osv.

Jeg tænker faktisk på at der er nogle der har kæmpet i endnu flere år end vi, og de har måske været igennem endnu flere ting. Så prøver at være positiv og være "taknemmelig" for min situation

Jeg tror også det er en rigtig sund holdning, jeg ville personligt selv have det meget svært, hvis vi havde været dét igennem som jer.. Bare allerede nu, føler vi os ofte lidt kede og magtesløse.. men vi er da gode til at hanke op i hinanden og forsøge igen og igen

Men sund holdning I har, det er stort af jer  

Anmeld

16. december 2010

CamillaValby

SSL skriver:

Jeg tror også det er en rigtig sund holdning, jeg ville personligt selv have det meget svært, hvis vi havde været dét igennem som jer.. Bare allerede nu, føler vi os ofte lidt kede og magtesløse.. men vi er da gode til at hanke op i hinanden og forsøge igen og igen

Men sund holdning I har, det er stort af jer  

Det er også meget vigtigt

Også bare det med som du også selv skriver, at man støtter og hjælper hinanden. Når man fx mister eller man ikke lige får den positive test. For jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.