Hej piger!! 
Der har været MANGE tråde herinde, de seneste dage med MEGET SVAGE positive tester.. Og ja, jeg er også én af de mange der har haft taget sådan én..
Jeg tog den første test torsdag aften, sent - og den var svagt positiv, min kæreste så det først og sagde der var et eller andet på den, og dagen efter i dagslys var den ret tydelig faktisk, men stadig svag.. Men så fredag eftermiddag, var jeg jo nødt til at prøve igen, det var så en svag negativ test, stregen var utydelig men stadig negativ, så tog jeg endnu én lørdag morgen, (netto teste) og den var også svag neg, og det andet felt var lyserødt! underligt nok.. Men nå ja, igår aftes tog jeg så en clear blue som der blev råddet i en anden tråd herinde, men den skrev "ikke gravid"! Jeg er nu 2 dage over, og jeg talte så mine seneste måneders cyklus, og den er på præcist 28 dage, de seneste 3 måneder, og jeg havde tegn i starten af ugen på mens, og siden torsdag har jeg slet ikke haft mens. tegn.. Jeg er altid meget hidsig, øm, og dårlig op til mens.. Men ikke denne gang..
Jeg tror faktisk ikke der er en baby, fordi der er tre ret negative teste efterflg. MEN, jeg vil alligevel spørge om der er nogle af jer der har haft en svagt positiv og så negativ og senere hen positiv igen, hvis hormonet i kroppen måske er lidt svagt??? eller hvordan?
Jeg kontaker lige min læge imorgen, og spørger dem om en blodprøve eller test oppe hos dem er en mulighed.. Er godt nok forvirret.. Og vil enten bare have den positive test eller mens.. Aller helst en positiv test selvfølgelig, men det her med neg. teste og ingen mens er ret ømt for nervesystemet synes jeg, har grædt og grædt de sidste dage over det..
Der udover skal det siges at jeg har sovet SÅ meget og været træt, jeg har lidt utrolig meget af niv i maven, og så har jeg haft ondt i lænden og haft mange sure opstød, så jeg er så meget forvirret
Help, someone