Louisiana28 skriver:
Jeg har det på samme måde lige nu pga den test jeg tog sidst. Kunne ike få fat i min gyn idag, så prøver igen imorgen. Jeg er spændt på hvad hun siger... Hvis hun siger jeg skal vente, bliver jeg godt nok hidsig 
Sagde din læge ikke noget om, at du skal prøve at teste igen senere?
Hej begge dejlige piger 
Jo, jeg var ret ked af lægens svar igår! MEN MEN, godt nyt.......
Jeg talte med min gyn. idag, da de jo afventer en blodprøve på 2.-5. dagen i min cyklus, så ringede kun for at forklare at den kunne jeg ikk give foreløbig da jeg er over tid.. Så hun spurgte mig så glad "Jamen er du gravid, S****?" og så måtte jeg jo fortælle historien fra a-z, og ved I hvad? De vil have jeg går til en blodprøvetagning imorgen
Er meeeega lettet over at der venter mig et svar rundt om hjørnet..
MEN, det er nok en enten/eller situation.. Altså, enten har det været en biokemisk abort, ellers ER jeg gravid.. Og det kan de regne ud udfra jeg ikke har fået mens. og cyklusen ellers går meget præcist de seneste måneder.. Hun sagde der jo havde været meget fint med graviditets symptom, så det er 50/50 for om jeg er gravid el. har fået en biokemisk
Så alle mine søde piger herinde, NU KRYDSER I ALLLLT HVAD DER KRYDSES KAN! 

Har et håb om der er en spire, men jeg tør virkelig ikke tro! Men jeg er bare glad for der er svar rundt om hjørnet 
Anmeld