Gravid, én SVAGT positiv, to svagt negative? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

SSL

SussieThyssen skriver:

*Trøste*
Du må bare se tiden lidt an.
Du kan også have haft en lille graviditet, som kun har holdt i få døgn og som så er gået i sig selv igen.
Efterfølgende kan man sagtens gå en hel mensperiode igennem før den kommer igen.
Men jeg håber det bedste for dig og du får et stort knus

Kærligst
Sussie

Ja, dét nævnte lægen også, at min mens faktisk kan være forsinket eller udeblive fordi der har været noget, men ægget ikke har sat sig fast - hvis jeg altså forstod hende rigtigt..  

Og tak skal du have for din interesse og gode svar, jeg kan virkelig bruge det til noget, jeg håber håber håber bare at det er hormonet der ikke kan måles endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

CamillaValby

Uhh jeg hepper på dig

Anmeld

13. december 2010

SSL

CamillaValby skriver:

Uhh jeg hepper på dig

Tusinde tak søde

Anmeld

13. december 2010

Louisiana

SSL skriver:

Lægen var (synes JEG) lidt underlig idag da jeg talte med hende  Jeg forklarede om den første test som var svagt positiv og de andre teste som var neg. hun sagde "som udganspunkt er du vel gravid når du er gået over tid og har testet én positiv, du har nok ikke dannet nok HGC ellers til at teste positivt".... Ja, det er jeg så lidt ked af hun siger, for det kan jeg overhoved ikke gå udfra, som udgangspukt

Jeg synes uvisheden er så grim!! Har igen testet, her til eftermiddag med en neg. også!!  Og jeg har stadig ingen tegn på mens. tværtimod...  SÅ jeg er ved at gå ud af mit gode skind.. Jeg gider slet ikke teste mere foreløbig.. Den næste må blive onsdag morgen hvis jeg stadig ikke har set skyggen af mensen..

Skal først kontakte lægen når jeg er gået 1-2 uger over og jeg stadig tester neg.. Tænke tænke tænke......

Hvor er det egentlig øv, at din læge siger sådan..! Hvis din læge som udgangspunkt mener, at du er gravid, så burde hun da tage dig ind og få dig undersøgt. Hun kan jo regne ud hvor hårdt det er, at gå og spekulere i 1-2 uger, og ikke ane hvad man skal regne med!!

Stort trøstekram til dig, søde

Anmeld

13. december 2010

SSL

Louisiana28 skriver:

Hvor er det egentlig øv, at din læge siger sådan..! Hvis din læge som udgangspunkt mener, at du er gravid, så burde hun da tage dig ind og få dig undersøgt. Hun kan jo regne ud hvor hårdt det er, at gå og spekulere i 1-2 uger, og ikke ane hvad man skal regne med!!

Stort trøstekram til dig, søde

Ja, det er lidt trist.. Så jeg render herhjemme pt og føler mig halvt gravid og halvt ikke-gravid.. fantastisk følelese, eller  

Og mange tak skønne

Anmeld

13. december 2010

Frøken J.

SSL skriver:

Ja, det er lidt trist.. Så jeg render herhjemme pt og føler mig halvt gravid og halvt ikke-gravid.. fantastisk følelese, eller  

Og mange tak skønne

Fuck jeg ville føle stress over ikke at vide, om det var det ene eller andet! Håber du snart får et svar søde!

Anmeld

13. december 2010

Louisiana

SSL skriver:

Og mange tak skønne

Jeg har det på samme måde lige nu pga den test jeg tog sidst. Kunne ike få fat i min gyn idag, så prøver igen imorgen. Jeg er spændt på hvad hun siger... Hvis hun siger jeg skal vente, bliver jeg godt nok hidsig

Sagde din læge ikke noget om, at du skal prøve at teste igen senere?

Anmeld

14. december 2010

SSL

Louisiana28 skriver:

Jeg har det på samme måde lige nu pga den test jeg tog sidst. Kunne ike få fat i min gyn idag, så prøver igen imorgen. Jeg er spændt på hvad hun siger... Hvis hun siger jeg skal vente, bliver jeg godt nok hidsig

Sagde din læge ikke noget om, at du skal prøve at teste igen senere?

Hej begge dejlige piger

Jo, jeg var ret ked af lægens svar igår! MEN MEN, godt nyt.......

Jeg talte med min gyn. idag, da de jo afventer en blodprøve på 2.-5. dagen i min cyklus, så ringede kun for at forklare at den kunne jeg ikk give foreløbig da jeg er over tid.. Så hun spurgte mig så glad "Jamen er du gravid, S****?" og så måtte jeg jo fortælle historien fra a-z, og ved I hvad? De vil have jeg går til en blodprøvetagning imorgen  Er meeeega lettet over at der venter mig et svar rundt om hjørnet..

MEN, det er nok en enten/eller situation.. Altså, enten har det været en biokemisk abort, ellers ER jeg gravid.. Og det kan de regne ud udfra jeg ikke har fået mens. og cyklusen ellers går meget præcist de seneste måneder.. Hun sagde der jo havde været meget fint med graviditets symptom, så det er 50/50 for om jeg er gravid el. har fået en biokemisk  

Så alle mine søde piger herinde, NU KRYDSER I ALLLLT HVAD DER KRYDSES KAN!

Har et håb om der er en spire, men jeg tør virkelig ikke tro! Men jeg er bare glad for der er svar rundt om hjørnet

Anmeld

14. december 2010

håber på baby :-)

Alt hvad jeg kan Håber for dig

Anmeld

14. december 2010

Louisiana

SSL skriver:

Hej begge dejlige piger

Jo, jeg var ret ked af lægens svar igår! MEN MEN, godt nyt.......

Jeg talte med min gyn. idag, da de jo afventer en blodprøve på 2.-5. dagen i min cyklus, så ringede kun for at forklare at den kunne jeg ikk give foreløbig da jeg er over tid.. Så hun spurgte mig så glad "Jamen er du gravid, S****?" og så måtte jeg jo fortælle historien fra a-z, og ved I hvad? De vil have jeg går til en blodprøvetagning imorgen  Er meeeega lettet over at der venter mig et svar rundt om hjørnet..

MEN, det er nok en enten/eller situation.. Altså, enten har det været en biokemisk abort, ellers ER jeg gravid.. Og det kan de regne ud udfra jeg ikke har fået mens. og cyklusen ellers går meget præcist de seneste måneder.. Hun sagde der jo havde været meget fint med graviditets symptom, så det er 50/50 for om jeg er gravid el. har fået en biokemisk  

Så alle mine søde piger herinde, NU KRYDSER I ALLLLT HVAD DER KRYDSES KAN!

Har et håb om der er en spire, men jeg tør virkelig ikke tro! Men jeg er bare glad for der er svar rundt om hjørnet

Weeeeeeee  Jeg har faktisk lige skrevet en pb til dig om, at min gyn sagde det samme! Jeg skal have lavet blodprøve imorgen og får svar torsdag

Jeg  for os begge to, til jeg blir' blå i hovedet Hvor kunne det være skønt, at følges med dig i graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.