Pakker vi børnene for meget ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Malene84

ja det synes jeg klart at vi gør - men hvad med gravide kvinder. Er sgu ved at blive sindssyg over alt det man pludselig ikke må, hvad var det at det sodste var... hmmm... at man ikke måtte røre ved en kassebon? WTF? det ender med gravide og børn skal være pakket ind i vat (åhh, hvis de ikke også finder noget farligt i det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Zafir

JulieE skriver:

Hvor er jeg enig med dig Zafir Vi holder på at beskidte børn er glade børn Bare de husker ikke at spise den gule og sorte sne

Balladen med cyklen har vi også haft em Jacob. Han har nærmest være bange for den Og selvom han nu har lært at den ikke er falrig og har lært at køre på to hjul, så tør han ikke køre igennem og få lidt fart på -Jeg håber dte kommer, for jeg har godt nok ikke altid tålmodghed til at køre i hans tempo

Idun har ikke lært det endnu... Og det er vores egen skyld... HULK... Fordi hun faldt én gang. - Meget lidt. Så gik vi ellers igang med at gøre hende en bjørnetjeneste. For vi fortalte om hvor maaaaaaaaaaaaange buler og skræmmer og forstuvede næser osv. mor og far havde fået gennem tiden... SÅK OG AK. Hvilket betød at hun NÆGTEDE at køre på cykel!!! SHIT. Vi ville jo bare fortælle at vi jo stadig lever og har det fint...

Suk. Så pivfis børn altså... æv.

Anmeld

5. december 2010

Ni-ko-li-ne

noname skriver:

lige præsis...

Undrede mig faktisk over at SP spriter hænderne af, en hådvask med sæbe burde da være rigeligt, med mindre hun kommer fra et besøg hos et sygt barn...

det kan have noget at gøre med at vedkommende prøver at spare på håndvasken, som i længden er hårdt ved huden...

og så sikkerhed i forhold til hendes job

Anmeld

5. december 2010

NoName

Malene84 skriver:

ja det synes jeg klart at vi gør - men hvad med gravide kvinder. Er sgu ved at blive sindssyg over alt det man pludselig ikke må, hvad var det at det sodste var... hmmm... at man ikke måtte røre ved en kassebon? WTF? det ender med gravide og børn skal være pakket ind i vat (åhh, hvis de ikke også finder noget farligt i det)

lige præsis.... man skal lukkes inde i et sterilt rum med bløde puder uden nogen påvirkning udefra når man er gravid også...

vat.... det kan støve og sætte sig i halsen HAHAHAHAHAHA

Anmeld

5. december 2010

NoName

Ni-ko-li-ne skriver:

det kan have noget at gøre med at vedkommende prøver at spare på håndvasken, som i længden er hårdt ved huden...

og så sikkerhed i forhold til hendes job

Ja det er self. rigtig nok.... men hvad så med hendes tøj?, hvis vi skal helt derud...

Anmeld

5. december 2010

Malene84

noname skriver:

lige præsis.... man skal lukkes inde i et sterilt rum med bløde puder uden nogen påvirkning udefra når man er gravid også...

vat.... det kan støve og sætte sig i halsen HAHAHAHAHAHA

ha ha ha ha ha point taken

Anmeld

5. december 2010

JulieE

Zafir skriver:

Idun har ikke lært det endnu... Og det er vores egen skyld... HULK... Fordi hun faldt én gang. - Meget lidt. Så gik vi ellers igang med at gøre hende en bjørnetjeneste. For vi fortalte om hvor maaaaaaaaaaaaange buler og skræmmer og forstuvede næser osv. mor og far havde fået gennem tiden... SÅK OG AK. Hvilket betød at hun NÆGTEDE at køre på cykel!!! SHIT. Vi ville jo bare fortælle at vi jo stadig lever og har det fint...

Suk. Så pivfis børn altså... æv.

Åh... det lyder som sådan en Lars og jeg også kunne have lavet Jacob væltede en af de første gange han var ud at cykle på sin 2 hjulede med støttehjul og derefter turde han bare ikke. Han er jo også forsigtig-per og stille dreng. Da vi endelig fik ham op på den igen kørte han så forsigtigt og stille, at det halve kunne være nok og ville gentlg helst undgå at cykle. Det var færst i foråret han begyndte igen og v fik støttehjulene af. Så jeg regner med at vi skal til at cykle i skole til foråret, for at få noget rutine og fart på knægten Ellers overhaler lillesøster altså

Anmeld

5. december 2010

Ni-ko-li-ne

noname skriver:

Ja det er self. rigtig nok.... men hvad så med hendes tøj?, hvis vi skal helt derud...

nej det er heller ikke en lige så potentiel bærer... jo selvfølgelig hvis det er hylende alvorligt...

personligt spritter jeg også hellere, min hud på hænderne er ret sart. Så jeg sparer en vask hvor jeg kan

Anmeld

5. december 2010

Stumpen

JulieE skriver:

Helt enig

Ja, der er nogen mennesker der pakker børnene for meget ind Jeg kan huske der var en tråd om at vaske håndklæder, sengetøj osv. Og jeg må ærlig indrømmer jeg var sgu temmeligt chokoeret og hvor mange der skiftede håndklæder hver dag og sengetøj op til flere gange om ugen Jeg/ vi er noget mere afslappede  på den konto og nå ja... mine børn er faktisk næsten aldrig syge

Line er lige blevet 4 år har heller ikke fået penicillin endnu. Tror nok hun en gang måske har haft øjenbetændlse og har fået dråber mod det, men ellers har hun ikke fået medicin sin hun var lille og gylpede (for) meget

Det var faktisk mig der startede den tråd du skriver om der og jeg skrev vist aldrig hvor tit vi gør det herhjemme.. Det var i hvertfald ikke helt så tit som flertallet

Anmeld

5. december 2010

Stumpen

Malene84 skriver:

Ja det er helt vildt.. De kvinder som prøver at leve op til alle de påbud og forbud må have en stresset tilværelse, for jeg synes konstant der kommer nye ting man ikke må...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.