Pakker vi børnene for meget ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.916 visninger
51 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. december 2010

NoName

Vi sad og snakkede i min MG sidste gang om at børn og deres omgivelser er MEGET "sterile" alt skal være så rent, så rent og de små må ikke udsættes for nogen form for skidt og snavs og andre sager...

Vi var i min MG meget enige om at der er gået alt alt for meget hysteri i babyer og børn idag - alt med måde, men selfølgelig med visse undtagelser. Men vi synes børn skal have lov til at møde skidt/snavs fra starten af for at opbygge et imumforsvar, da vi ellers tror på de bliver alt for skrøbelige senere hen.

hvad mener i piger???? pakker vi børnene for meget ind i dag???

og glædelig 2. søndag i advent fra NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Anonym

Vil mene at nogen pakker for meget ind,-men primært tror jeg det er grundet image og ikke dicideret indpakningshysteri fra forældrenes side af

Anmeld

5. december 2010

B&J

noname skriver:

Vi sad og snakkede i min MG sidste gang om at børn og deres omgivelser er MEGET "sterile" alt skal være så rent, så rent og de små må ikke udsættes for nogen form for skidt og snavs og andre sager...

Vi var i min MG meget enige om at der er gået alt alt for meget hysteri i babyer og børn idag - alt med måde, men selfølgelig med visse undtagelser. Men vi synes børn skal have lov til at møde skidt/snavs fra starten af for at opbygge et imumforsvar, da vi ellers tror på de bliver alt for skrøbelige senere hen.

hvad mener i piger???? pakker vi børnene for meget ind i dag???

og glædelig 2. søndag i advent fra NoName

Det har jeg dog aldrig gjordt lidt skidt skader ikke og jo ældre de bliver ja jo mere skid kommer ind  som når børn spiser sneen og istapper ja... sådan er verden jo bare og jeg gjorde det da også selv når ingen så mig

Anmeld

5. december 2010

LinLin

Jo jeg tror helt klart på at det kan blive FOR sterilt! Tænker at man bliver mere syg når man så en dag "møder" bakterier, end hvis har fået lidt ad gangen/hen ad vejen (eller hvad siger man?)

Almindelig god hygiejne uden at det bliver fanatisk - det lever vi efter

Anmeld

5. december 2010

Maise

hmmm ja det synes jeg vi gør. Men det er svært, for vi alle forskellige grænser for hvad der er for meget. Dog går jeg selv meget op i at vaske hænder for ikke at overføre pneumokokker og stafyllikokker. ellers gør jeg ikke så meget andet end alm. rengøring.

Anmeld

5. december 2010

NoName

Anonym skriver:

Vil mene at nogen pakker for meget ind,-men primært tror jeg det er grundet image og ikke dicideret indpakningshysteri fra forældrenes side af

Det tror jeg du kan have ret i.

Anmeld

5. december 2010

morethanperfect

Det sjovt , for tænkte faktisk på det den anden dag ..

Ja , jeg syns det er alt for overdrevent .. Det er okay når de er nyfødte og stadig er på sygehuset , men det er så også dét .. Vi går ikke op i at spritte hænderne herhjemme i hvert fald .. Det syns jeg er for meget

Anmeld

5. december 2010

NoName

DAs mor skriver:

Jo jeg tror helt klart på at det kan blive FOR sterilt! Tænker at man bliver mere syg når man så en dag "møder" bakterier, end hvis har fået lidt ad gangen/hen ad vejen (eller hvad siger man?)

Almindelig god hygiejne uden at det bliver fanatisk - det lever vi efter

Jeg er så meget enig med dig...

Anmeld

5. december 2010

NoName

B&J skriver:

Det har jeg dog aldrig gjordt lidt skidt skader ikke og jo ældre de bliver ja jo mere skid kommer ind  som når børn spiser sneen og istapper ja... sådan er verden jo bare og jeg gjorde det da også selv når ingen så mig

hi hi hi istapper smager nu også godt

Anmeld

5. december 2010

B&J

noname skriver:

hi hi hi istapper smager nu også godt

ja og hvis der er noget skidt på dem jaa oog hvad så vi dør nok ikke af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.