Pakker vi børnene for meget ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

saxa

lauras*mor* skriver:

Men hvis man gerne vil leve et liv fyldt med afspritning af hænder, ingen kasseboner, ingen tun, ingen lakrids, kogning af sutter all the time, begrænset shampoo/balsam/make up osv jamen så fred være med det... Jeg gider bare ikke stresse over noget jeg ved ikke kan holde ved... Forestil jer et barn der aldrig har fået parfume på sig af nogen art... tænk sig når dette barn flytter hjemmefra eller bare bliver teenager... så vil han/hun sq da ha både parfume, en populær shampoo, nyt tøj der ikke skal vaskes før brug og i pigernes tilfælde endda make up på... Men det er så første gang de oplever dette ultra kemiske og livsens farlige stof på den sarte hud... ja gæt selv et resultat... Det nægter jeg at risikere min datter oplever.. as simple as that...

Kram

(skrevet med et smil, og sat på spidsen)

Den bliver jeg også nød til at hoppe med på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

lauras*mor*

Mor-til-Hasse skriver:

tror det handler meget om hvordan ens børn er... min søn kom til verden i uge 24, og han bliver altså pakket meget ind... Han sover ikke udei barnevogn(uanset hvor godt vejret er) folk der har nyst, hostet eller andet og taget hånden for, får stukket en bøtte med hånddesinfiction og så det bare værsgo at spritte af, folk med bare en lille snue eller anden syge er ikke velkomne under deres sygdoms forløb, og indtil videre har jeg ikke turdet at tage ham med i venteværelset hvis jeg selv skal til læge..

kan godt være det virker hysterisk, men med den start vi fik, risikere jeg intet!

knus fra hasses mor

men havde du født til tiden havde du nok ikke gjort det i samme mængde.. Jeg tror det er vigtigt at understrege vi snakker om alm sunde og raske børn der er født til tiden...

I dit tilfæde havde jeg nok gjort det samme... Om ikke andet så i den første tid efter... Jeg kan sagtens forstå dig i den situation... det er en helt anden situation jo..

Håber din søn har det godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.