Biografen første gang - hvor gammel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Mullebergen

DAs mor skriver:

Åh hvor sødt

Vidste ikke Drømmehaven var lavet som film også

Det er den heller ikke, det var da den lige var kommet frem, så viste de tre afsnit i biografen i samarbejde med "Vi forældre" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

LinLin

MatildeS skriver:

Det er den heller ikke, det var da den lige var kommet frem, så viste de tre afsnit i biografen i samarbejde med "Vi forældre" 

ok

- den hev han faktisk lige frem igen for et par uger siden (selvom jeg spurgte om han ikke var for stor til den )

Anmeld

5. december 2010

Mullebergen

DAs mor skriver:

ok

- den hev han faktisk lige frem igen for et par uger siden (selvom jeg spurgte om han ikke var for stor til den )

Hjalte bliver 3 år om 6 dage og synes stadig at Teletubbies og Drømmehaven er TOPPEN 

Ved ikke hvornår de er for store til det, men han får lov til at se det når han har lyst 

Anmeld

5. december 2010

LinLin

MatildeS skriver:

Hjalte bliver 3 år om 6 dage og synes stadig at Teletubbies og Drømmehaven er TOPPEN 

Ved ikke hvornår de er for store til det, men han får lov til at se det når han har lyst 

Han fik den sidste år i fødselsdagsgave - så han var også 3

Det var bare lidt underligt han lige pludselig kom i tanke om den igen Her er det ellers Thomas tog (som det har været i 2½ år ) og så Toy Story

Anmeld

5. december 2010

Ina33

DAs mor skriver:

David er 4 år og har endnu ikke været i biografen... Tænkte på at tage ham ind at se Toy story 3, fordi han er helt vild med de to første men er glad for at jeg ikke gjorde det - der var nemlig 4 børn på hans alder der stortudede sidst i filmen (dér på forbrændingen...)

Tror ikke der kører en lige pt der ville passe godt til en "førstegangstur"  Tænker det skal være en forholdsvis kort film, da han herhjemme ikke sidder stille foran tvøet når vi ser en film og så skal den heller ikke være "farlig". Den første gang skulle jo gerne være en super oplevelse

Så: hvor gamle var jeres børn første gang og hvad så I ?

Var selv 4 år og så Mads & Mikkel

Hej igen

Så fik vi set Toy Story 3 i biografen i dag (fantastisk film ). Det gik over al forventning, Oskar sad helt stille og var helt stille under hele filmen. Da vi kom hjem snakkede han meget om filmen.

Jeg kom til at tænke på, at normalt hvis han ser en film her hjemme, så får han jo lov til at løbe fra og til som det passer ham, så det må alt andet lige give ham en anden oplevelse at se en film i biografen, hvor han er tvunget til at sidde stille og se hele filmen.

Alt i alt en rigtig god oplevelse - men også en lidt barsk film, som nok ikke kan anbefales til de helt små.

Men god tur til jer - når i kommer afsted.

Anmeld

5. december 2010

LinLin

Loppe skriver:

Hej igen

Så fik vi set Toy Story 3 i biografen i dag (fantastisk film ). Det gik over al forventning, Oskar sad helt stille og var helt stille under hele filmen. Da vi kom hjem snakkede han meget om filmen.

Jeg kom til at tænke på, at normalt hvis han ser en film her hjemme, så får han jo lov til at løbe fra og til som det passer ham, så det må alt andet lige give ham en anden oplevelse at se en film i biografen, hvor han er tvunget til at sidde stille og se hele filmen.

Alt i alt en rigtig god oplevelse - men også en lidt barsk film, som nok ikke kan anbefales til de helt små.

Men god tur til jer - når i kommer afsted.

Hej

Dejligt I havde en god oplevelse! Jeg tænker også på at det med at muligheden ikke er der for at løbe hen til sit legetøj vil gøre at han godt kan sidde stille...

Vi må se hvornår der kommer en der passer til os...

- tak for update

Anmeld

5. december 2010

millesofie

DAs mor skriver:

David er 4 år og har endnu ikke været i biografen... Tænkte på at tage ham ind at se Toy story 3, fordi han er helt vild med de to første men er glad for at jeg ikke gjorde det - der var nemlig 4 børn på hans alder der stortudede sidst i filmen (dér på forbrændingen...)

Tror ikke der kører en lige pt der ville passe godt til en "førstegangstur"  Tænker det skal være en forholdsvis kort film, da han herhjemme ikke sidder stille foran tvøet når vi ser en film og så skal den heller ikke være "farlig". Den første gang skulle jo gerne være en super oplevelse

Så: hvor gamle var jeres børn første gang og hvad så I ?

Var selv 4 år og så Mads & Mikkel

jeg synes at fire år er ok til en tur i biffen

men toy story er måske lige lovlig vovet da de anbefaler at man er syv år

jeg har selv Marcus-Emil på 5 år og for et år siden var han i biffen for første gang

vi så mor muh og krage og så har vi været inde i cinemateket i kbh og se en lille samlig kort film for børn bla cirkeline

ellers så er der jo børne teater

Anmeld

5. december 2010

LinLin

Fisenberg skriver:

jeg synes at fire år er ok til en tur i biffen

men toy story er måske lige lovlig vovet da de anbefaler at man er syv år

jeg har selv Marcus-Emil på 5 år og for et år siden var han i biffen for første gang

vi så mor muh og krage og så har vi været inde i cinemateket i kbh og se en lille samlig kort film for børn bla cirkeline

ellers så er der jo børne teater

Ja - er også glad for at jeg ikke tog ham med, da jeg så hvordan de andre reagerede

Der var en anden der skrev cinemaxx havde nogle formiddage med kortere børnefilm, så det må jeg lige have kigget på

Anmeld

6. december 2010

hiili

Hej igen

hjemmesiden hedder www.minimaxx.dk og tigerdyrets familiefest kører lige for tiden - super film!!

klart et forsøg værd..

Anmeld

6. december 2010

june1987

cecilia var tre og hun ELSKEDE det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.