Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger!
Jeg har haft min datter på 2 år med i biffen. Jeg mener at hvis man som forælder gør et godt forarbejde ved valg af film og forbereder sit barn detaljeret på oplevelsen, bl.a. ved at vise traileren på youtube gentagne gange og ved at sætte ord på hele tiden, hvad oplever vi nu og hvad skal der ske bagefter, så kan barnet klare rigtig mange ukendte ting og stadig føle sig tryg. Læs mere om hvordan du forbereder dit barn og får en god biografoplevelse. http://beekids.dk/otto-er-et-naesehorn-biografdebut/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Caroline var igår hun bliver 3 den 15. december.Vi så far til 4, en film hun normalt ikke ville være fanget af herhjemme, så jeg var noget nervøs.. Men hun var TOTALT opslugt! Det kan vi helt sikkert gøre igen en anden gang
Caroline var igår hun bliver 3 den 15. december.Vi så far til 4, en film hun normalt ikke ville være fanget af herhjemme, så jeg var noget nervøs.. Men hun var TOTALT opslugt! Det kan vi helt sikkert gøre igen en anden gang
LinLin skriver: David er 4 år og har endnu ikke været i biografen... Tænkte på at tage ham ind at se Toy story 3, fordi han er helt vild med de to første men er glad for at jeg ikke gjorde det - der var nemlig 4 børn på hans alder der stortudede sidst i filmen (dér på forbrændingen...) Tror ikke der kører en lige pt der ville passe godt til en "førstegangstur" Tænker det skal være en forholdsvis kort film, da han herhjemme ikke sidder stille foran tvøet når vi ser en film og så skal den heller ikke være "farlig". Den første gang skulle jo gerne være en super oplevelse Så: hvor gamle var jeres børn første gang og hvad så I ? Var selv 4 år og så Mads & Mikkel
David er 4 år og har endnu ikke været i biografen... Tænkte på at tage ham ind at se Toy story 3, fordi han er helt vild med de to første men er glad for at jeg ikke gjorde det - der var nemlig 4 børn på hans alder der stortudede sidst i filmen (dér på forbrændingen...)
Tror ikke der kører en lige pt der ville passe godt til en "førstegangstur" Tænker det skal være en forholdsvis kort film, da han herhjemme ikke sidder stille foran tvøet når vi ser en film og så skal den heller ikke være "farlig". Den første gang skulle jo gerne være en super oplevelse
Så: hvor gamle var jeres børn første gang og hvad så I ?
Var selv 4 år og så Mads & Mikkel
Øh!!! 2010 !!!! har lige opdaget tråden! Altså på det tidspunkt var min søn kun 16 dage gammel!: )
David er 4 år og har endnu ikke været i biografen... Tænkte på at tage ham ind at se Toy story 3, fordi han er helt vild med de to første men er glad for at jeg ikke gjorde det - der var nemlig 4 børn på hans alder der stortudede sidst i filmen (dér på forbrændingen...) Tror ikke der kører en lige pt der ville passe godt til en "førstegangstur" Tænker det skal være en forholdsvis kort film, da han herhjemme ikke sidder stille foran tvøet når vi ser en film og så skal den heller ikke være "farlig". Den første gang skulle jo gerne være en super oplevelse Så: hvor gamle var jeres børn første gang og hvad så I ? Var selv 4 år og så Mads & Mikkel
Vi havde vores den mindste med ind og se planes dagen før han blev 4 . Det gik så fint. Dog sad han en del af tiden hos os. Men det var helt ok.
de store var også omkring 4 det var Peter plys
FLOT TRÅDEN ER JO GAMMEL
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128