Biografen første gang - hvor gammel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

LinLin

Første gang han var i biffen var til Peter Pedal og han var 3 år. Nu er han 4 og har også set Peter Plys og Haffelaffen, Sherk 4, Alvin 2 og Olsen Banden

Kan han godt sidde stille derhjemme også - hvis I ser en film ?

Han nemlig en dreng med krudt i røven (på nær når vi læser bøger )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

<3

Sidste år var vi inde og se Peter Pedal filmen og der var Tjalfe lidt over 2,5 år

Cars ville også være en succes(selvom Frank er megaskræmmende) hvorimod at Toys Story er ret skræmmende. I den er sekvenserne med uhygge længere og universet er tættere på det rigtige end snakkende biler og en abe der kører brandbil.

En findus og Peddersen film kunne jeg også godt finde på at vise ham i biffen men ellers er der ikke mange film som jeg kunne få mig selv til at vise.

Anmeld

4. december 2010

Clisolka

Hvis ikke I ved det, så kommer der en Cars 2 til august næste år

Anmeld

4. december 2010

LinLin

Kirle skriver:

Sidste år var vi inde og se Peter Pedal filmen og der var Tjalfe lidt over 2,5 år

Cars ville også være en succes(selvom Frank er megaskræmmende) hvorimod at Toys Story er ret skræmmende. I den er sekvenserne med uhygge længere og universet er tættere på det rigtige end snakkende biler og en abe der kører brandbil.

En findus og Peddersen film kunne jeg også godt finde på at vise ham i biffen men ellers er der ikke mange film som jeg kunne få mig selv til at vise.

Ja 3'eren er lidt uhyggelig indimellem - men det troede jeg jo også han ville synes Ben 10 var - som han ser nogle gange i tv  Men som jeg har skrevet før så ER det jo noget andet at sidde i et mørkt, fremmed rum med høj lyd, så synes heller ikke den første film skal være en "farlig" een

Jeg må se om der kommer en hyggelig, lille een i nærmeste fremtid

Anmeld

4. december 2010

<3

DAs mor skriver:

Ja 3'eren er lidt uhyggelig indimellem - men det troede jeg jo også han ville synes Ben 10 var - som han ser nogle gange i tv  Men som jeg har skrevet før så ER det jo noget andet at sidde i et mørkt, fremmed rum med høj lyd, så synes heller ikke den første film skal være en "farlig" een

Jeg må se om der kommer en hyggelig, lille een i nærmeste fremtid

Ingen tvivl om at et mørkt fremmed lokale med høj lyd og masser af fremmede mennesker bestemt ikke giver en lille fyr eller fyrinde tryghed og ro til at se en til tider skræmmende film.

Derfor skal man dog alligevel passe på ikke at se film som er for avancerede for deres alder. De er jo stadig meget følelsesmæssigt og sprogtligt umodne og deraf kan have meget svært ved at fortælle hvad der gør dem bange og så kan det være svært at trøste dem...

Anmeld

4. december 2010

Camilla_a

Frey var ca 2,5 da han var i biografen første gang. Han har været det 4 gange og er 3,4 år og han elsker det!  Han så også toy story 3, han synes den abe der med i er lidt uhyggelig. Men han elsker også at se film

Anmeld

4. december 2010

1977

Profilbillede for 1977
DAs mor skriver:

Kan han godt sidde stille derhjemme også - hvis I ser en film ?

Han nemlig en dreng med krudt i røven (på nær når vi læser bøger )

Det kommer sørme an på hvilken film der er tale om, og hvornår på døgnet Det er ikke så ofte han kan sidde en hel film hjemme foran tv'et, men i biffen er han blid som et lam Det er jo en hel anden stemning

Anmeld

4. december 2010

Muffinmus

godt spørgsmål...min søn på 3,5 år er i hvert fald ALT for livlig til enhel film endnu...venter sikkert til mellem 4-5 år, men kommer igen an på filmen:-)

Anmeld

5. december 2010

LinLin

Kirle skriver:

Ingen tvivl om at et mørkt fremmed lokale med høj lyd og masser af fremmede mennesker bestemt ikke giver en lille fyr eller fyrinde tryghed og ro til at se en til tider skræmmende film.

Derfor skal man dog alligevel passe på ikke at se film som er for avancerede for deres alder. De er jo stadig meget følelsesmæssigt og sprogtligt umodne og deraf kan have meget svært ved at fortælle hvad der gør dem bange og så kan det være svært at trøste dem...

Det er min nu meget god til, synes jeg... Men selvfølgelig skal man være obs - også herhjemme

Anmeld

5. december 2010

LinLin

MariaE skriver:

godt spørgsmål...min søn på 3,5 år er i hvert fald ALT for livlig til enhel film endnu...venter sikkert til mellem 4-5 år, men kommer igen an på filmen:-)

Så er vi ikke "bagud" David blev 4 i sep. Vi venter på den rigtige film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.